Projektazonosító: HUSRB/1203/111/050 Partnerség: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner: Zavod za urbanizam Vojvodine A támogatás összege és aránya: IPA támogatás aránya: 85 % IPA támogatás mindkét partner részére biztosított összege: 1735460 EUR Projekt időtartama: Projekt kezdete: 2013.02.01. Projekt befejezése: 2015.04.30. A projekt bemutat…
Projekt kódja: HURO/0802/004 A Vezető partner és a Projekt Partnerek neve: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner: Primaria Comunei Toboliu A támogatás összege és aránya: ERFA finanszírozás aránya: 85 % ERFA támogatás mindkét partner részére biztosított összege: 2.061.701,60 EUR A projekt bemutatása: Magyar oldalon 2603 m hosszúságú 7,5 m szélesség…
Meglévő 2x1 sávos útszakasz négynyomúsítása, középső elválasztósávval. Az útszakasz mentén párhuzamos burkolt szervízút, vagy kerékpárút biztosítja a kerékpárosok közlekedését. Ehhez kapcsolódóan épült egy gyalogos, kerékpáros aluljáró a Kishomoki zártkerteknél, és a Kopáncs-Kis-Tisza csatorna feletti közúti felüljáró szélesítésre került valamint mellette egy új kerékpáros híd épült.
M7 autópálya 65. sz. főút északi alcsomópontjának spirális rendszerű körgeometriájú csomóponti kialakítása, valamint a jobb oldali fel és lehajtó ágak átépítése történt.
A projekt célja a meglévő – viszonylag nagy – burkolatfelületű csomópont közlekedésbiztonságának fokozása volt. A nagy „szabad” felület nem késztette sebesség csökkentésre a csomóponton áthaladó járműveket, valamint terelőszigetek hiányában havas útfelületnél egyáltalán nem volt, ami vezesse a kanyarodó irányokat. A Tárkányi úti ágban 2 db „háromszög” sziget és egy „cseppsziget” épült. A csomó…
A projekt célja a 25. sz. főúton, Eger, Mátyás király úton a Külsősor út és a Vincellériskola út, valamint az ún. „kisposta behajtójának” bekapcsolása a jelenleg működő jelzőlámpás forgalomirányító rendszerbe. A csomópontok átépítésével összefüggésben az érintett szakasz kopórétegének felújítására is sor kerül. A beruházási szakaszon a meglévő közvilágítás és hírközlési hálózat átépítésére i…
2x1 forgalmi sávos, új nyomvonalon vezetett út megvalósítása. Keresztmetszeti kialakítás: koronaszélesség 12,00 m, forgalmi sávok szélessége 3,50 m, padkaszélesség 2,50 m. a. A 36. sz. főút és a 38. sz. főút közötti szakaszon (3,7 km) II. rendű főúti hálózati besorolással kerül megvalósításra. A nyomvonal külön szintben keresztezi a Budapest – Miskolc – Szerencs – Nyíregyháza vasútvonalat. A …
Az országhatárhoz vezető út a 49133 j. Ömbölyi bekötőút folytatásaként került kiépítésre, annak meghosszabbításaként, a magyar–román határig. A szakaszon egyszerű útcsatlakozások épültek. A projekt keretében az útépítés mellett nyílt vízelvezető árokrendszer épült.
A 35. sz. Nyékládháza-Debrecen II. rendű főút és a 3323 j. Balmazújváros-Hajdúnánás összekötő út kereszteződésében, Hajdúböszörmény közigazgatási területén található balesetveszélyes kereszteződés négy ágú körforgalmú csomóponttá történő átépítése, buszmegállók építése és közvilágítás kiépítése valósult meg a projekt keretében.
A beruházás során a településközpontban korábban balesetveszélyes kereszteződés négy ágú körforgalmú csomóponttá történő átépítése mellett közvilágítás és buszmegállók átépítése valósult meg, valamint Kölcse Tiszabecs felőli végén a település határát jelző tábla előtt településkapu épült.