A teljes szakaszon burkolat-megerősítés készült 11,5 tonnás megengedett tengelyterhelésre méretezve. Az őcsényi bekötő út csomópontja után a meglévő kis sugarú magassági vonalvezetés korrekcióját végeztük el 300 m hosszon. A szálkai bekötő út csomópontjában balra kanyarodó és befogadó sávok épültek a főúton, az autóbuszmegálló helyek áthelyezésre kerültek. A Csatári árok híd szerkezetének felúj…
Az összekötő út a 3719. j. Hollóháza bekötőútból ágazik le és halad a szlovák határig 2x1 sávban 984,18 m hosszban.
Az 5707 jelű úton Palkonya és Villánykövesd között a meglévő rossz állapotú híd helyett korszerű, hullámosított acélcső szerkezet épült
Békéscsaba, 44. sz. főút Békéscsaba elkerülő szakasza és a 470. j. út Békési úti keresztezésében 4 ágú körforgalmú csomópont építése.
Békéscsaba, 44. sz. főút Békéscsaba elkerülő szakasza és a 4239 j. út Dobozi úti keresztezésében 4 ágú körforgalmú csomópont építése.
A csomópont átépítés 337 m hosszban, 2740 m2-en történt, a mellékirányok korrekciójával, vízelvezetéssel.
1. A projekt címe: Rédics határhoz vezető út, valamint Generovci határhoz vezető bekötő út 2. Projekt kódja: SI-HU 2-1-011 3. A vezető partner és a projekt partnerek neve: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner: Lendva Önkormányzat (Szlovénia) 4. ERFA támogatás: 1 081 760,79 EUR 5. Projekt tartalma: A projekt közvetlen célja a rédicsi határhoz vezető beköt…
A csomópontot korszerűsítettük balra kanyarodó sávok kialakításával, valamint jelzőlámpás forgalomirányítási rendszer kiépítésével.
Balatongyörök belterületén átépült a balesetveszélyes 71 sz. és 71341 j. utak csomópontja sokkal biztonságosabb körforgalmú csomóponttá.
3,1 km hosszon valósult meg 11,5 t tengelyterhelésre történő burkolaterősítés burkolat szélesítéssel, 1 db csomópont kiépítéssel, kapcsolódó közműkiváltásokkal.