31. sz. főút Pest megyei szakaszának 11,5 t burkolatmegerősítése Maglód és Mende térségében mintegy 9,3 km hosszon. Az burkolatmegerősítés során szélesítésre került a meglévő útburkolat, átépültek csomópontok, a meglévő hidak felújítása is megtörtént.
4814 j. ök. úton Debrecenben a Diószegi-Borzán Gáspár utcák keresztezésében körforgalmi csomópont építése a szükséges közműkiváltással és védelembe helyezéssel együtt.
4814 j. ök. út Debrecen - Vágóhíd u. Hétvezér utca csomópontépítés. Forgalomirányító fényjelző készülékkel ellátott járműosztályozós csomópont építése a szükséges közműkiváltásokkal és védelembe helyezéssel együtt.
A 4145. j. összekötő út felújítására került sor Fényeslitke és Komoró települések között. A töredezett tönkrement burkolatszél kijavítása, illetve az aszfalt burkolat cseréje történt meg.
36. sz. főúton (Nyíregyházán) körforgalmi csomópont építése a játékelemgyár személy és teherforgalmi bejáratának biztonságossá tételének érdekében.
A 62 számú Dunaújváros – Székesfehérvár közötti, 2x1 sávos másodrendű főút igen jelentős forgalma szintben keresztezte a 2 vágányú Bp-Nagykanizsa vasúti fővonalat. A vasúti fővonalnak ezt az igen balesetveszélyes keresztezését meg kellett szüntetni. A szakaszon különszintű vasúti-közúti keresztezés, és az érintett főúti folyópálya szakasz 11,5 t-s burkolaterősítése került megvalósításra a fö…
67. sz. főúton 10810 m hosszban új nyomvonalon épült meg Látrány elkerülő szakasza, csatlakozva a M7 autópálya csomóponthoz.
65101. jelű Balatonendrédi bekötőút Zamárdi elkerülő szakasza 1675 m hosszon új nyomvonalon 2x1 sávban épült meg a 7. sz. főútnál körforgalmú csomóponttal, hagyományos csomópontok kialakításával.
Gyula belterületén felújítottuk a Bárdos hidat. A felújítás során a hídszerkezet teljes szigetelése, a meglévő szigetelések cseréje, szegélyek, mellvédek átépítése, felületképzések készültek.
A 2008. évben elkészült Salgótarjánt tehermenteítő útszakasz mentén a rézsűoldal megcsúszása miatt vált szükségessé támfal építése, az ideiglenes forgalomba helyezési határozat rendelkezései szerint. A támfal 104,00 m hosszon épült. A vasbeton támfal vastagsága 40 cm, magassága 1,00 és 3,00 m között változik. A fal 2,00 m-ként lefúrt Ø60 cm átmérőjű vasbeton cölöpökkel van a teherbíró homok…