Budapest III. kerület Bécsi út – Budapest-Esztergom vasútvonal szintbeli keresztezés kiváltása II. ütem, 10. sz. főút Bécsi út és Ürömi csomópont között, valamint az Aranyvölgy utca kiépítése. Budapest-Esztergom vasútvonal villamosítása és kiegészítő építési munkák elvégzése a felsővezeték építési munkákhoz kapcsolódóan, Angyalföld Újpest 2. vágány kiépítése és a Béke úton új villamos megál…
Gyalogos felüljáró építése Székesfehérvár állomás vágányhálózata fölött. A pályaépítési munkák (lezárt szerződés) projektelemeként a kivitelezést megvalósító Vállalkozó feladata volt a 30-as számú vasútvonal 668+88 szelvényben az új gyalogos felüljáró kiépítés I. ütemének (a forgalmi vágányok fölötti rész) tervezése, engedélyeztetése és kivitelezése. Az I. ütemhez csatlakozóan kell megépíteni j…
Szeged-Rendező pályaudvaron komplex, valamennyi infrastrukturális szakágat magába foglaló karbantartó bázis (járműtelep) kiépítése. Az üzemeltetői elvárás alapján Tram-train szerelvények, új és meglévő vasúti személykocsi karbantartóbázisának kialakítása MÁV-START ZRt JBI (Szeged-Rendező pályaudvar) telephelyén, a mozdonyszín és a tároló vágányok közötti területen, így a teljes jármű karbant…
A Hídrekonstrukciós program I/3. ütemében az alábbi rekonstrukciók valósultak meg: 120a. sz. vasútvonal Farmos, Hajta-patak híd, 120a. sz. vasútvonal Tápiógyörgye, Tápió-patak híd, 120a. sz. vasútvonal Tápiógyörgye, Ilike-ér híd, A kivitelezés szerződéses összege: 1 561 034 161 Ft Az I/3 ütem kivitelezése befejeződött, műszaki átadás-átvételi eljárások sikeresen lezárultak. A Hídr…
Szeged és Hódmezővásárhely városok között vasútvillamos vonal (Tram-Train) épült. Hódmezővásárhely közúti vasúti munkái Szeged Rókus közúti vasút munkái Hódmezővásárhely közúti vasúti munkái Hódmezővásárhelyen 3,6 km hosszon egyvágányú városi villamosvonal épült, 5 megállóhellyel és 1 végállomással. A nyomvonal Hódmezővásárhely Népkert megállóhelynél ágazik ki a nagyvasútból, majd…
A Hídrekonstrukciós program I/2. ütemében az alábbi rekonstrukciók valósultak meg: 10. sz. vasútvonal Külsővat, Marcal híd I., 20. sz. vasútvonal Ajka, Torna-patak híd I., 20. sz. vasútvonal Ajka, Torna-patak híd II., A kivitelezés szerződéses összege: 820 999 832 Ft Befejezett kivitelezés. A Hídrekonstrukciós program I. ütem tárgyú Támogatási Szerződés keretében összesen négy üte…
Szeged és Hódmezővásárhely közötti szakaszon valósult meg Magyarország első integrált villamos és nagyvasúti „Tram-Train” rendszere. Szeged-Rókus Elágazás és Hódmezővásárhely Népkert megállóhelyek közötti 22 vágánykilóméteres szakasz - a meglevő nagyvasúti pálya 100 km/h-s pályasebesség figyelembe vételével - újult meg. A tervezett menetrend biztosíthatósága érdekében új második vágány építé…
Az Ebes (kiz.) - Debrecen (kiz.) nyíltvonali vonalszakasz teljes átépítése a 2105+00 - 2185+44 szelvények között v = 160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre. Kétvágányú, 160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pálya kiépítése 8,04 pályakm hosszon a pálya al- és felépítményének átépítése, vonali műtárgyak felújítása és átépítése. Felsővezetéki rendszer…
160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pálya kiépítése. A vasútállomások teljes vágányhálózatának korszerűsítése. 55 cm magasságú állomási peronok létesítése, aluljárók, liftek, perontetők építése, akadálymentes állomási környezet kialakítása. Térvilágítás kiépítése, 0,4 kV-os villamos energiaellátás és felsővezetéki rendszer korszerűsítése. Kabán külön szintű vasút…
A 46,3 km hosszú vasúti vonalszakaszon megépítettük a villamos felsővezetéki rendszert a szükséges energiaellátó rendszerrel együtt. A felsővezeték kiépítésével párhuzamosan FET (Felsővezetési Energia Távvezérlő) - HETA (helyi távvezérlő) berendezést is létesült. Az utaskomfort emelése érdekében minden állomáson és megállóhelyen megújítottuk a térvilágítást, korszerű akusztikus és részben vizuá…