Székesfehérvár vasúti csomópont pályaépítési munkái 2016 decemberében befejeződtek. A projekt garanciális időszakba lépett. A fejlesztés keretében átépült Székesfehérvár vasútállomás 1-9. sz. személypályaudvari vágánya, 10-15. sz. teherpályaudvari vágánya a csatlakozó nyíltvonali szakaszokkal. A személypályaudvaron fedett szigetperonok épültek, megközelítésükre 8 m széles új gyalogos aluljáró l…
A kivitelezés során 6,4 km hosszon átépült a vasúti pálya teljes al- és felépítménye, a felsővezetéki rendszerrel együtt. A projekt legjelentősebb, meghatározó eleme az új, 200 m hosszú Tisza mederhíd, melyhez összesen 200 m hosszú ártéri hídszerkezet kapcsolódik. Az ártéri hidak számát egy 40 m hosszú szerkezettel bővítettük. A műtárgyon Edilon rendszerű sínleerősítéssel, Green Bridge lemez b…
Új elektronikus állomási és vonali biztosítóberendezés létesítése Kelenföld (kiz.) – Székesfehérvár (kiz.) vonalszakaszon, kiegészítve az ETCS megfelelő szintjének vezérlésére alkalmas centralizált illesztő felülettel; Martonvásár állomáson Forgalomirányító Központ létesítése a vonalszakasz távvezérlésére; Martonvásár állomáson ETCS rendszer illesztéséhez szükséges RBC központ létesítése, E…
A kivitelezés során átépült az állomás vágányhálózata, új, széles, fedett peronok épültek, melyeket aluljáró köt össze az állomás előterével, és a deákvári oldallal. Megújult a felsővezetéki hálózat, a kitérőket váltófűtő berendezésekkel láttuk el. Új elektronikus biztosító berendezés felügyeli az állomás forgalmát. Korszerű, valós idejű információkat tartalmazó utastájékoztató rendszer épült. …
Új elektronikus állomási biztosítóberendezés létesítése Vác állomáson, kiegészítve az ETCS megfelelő szintjének vezérlésére alkalmas illesztő felülettel; Vác és Szokolya állomások között, valamint Vác és Vácrátót állomások között tengelyszámlálós ellenmenet és vonatutolérést kizáró biztosítóberendezés létesítése; Új üzemi épület komplex építészeti munkái; Új vasúti távközlési rendszer, állom…
A fejlesztés keretében a közel 32 km vasúti pálya és az állomási vágányhálózatok teljesen átépültek, így az érintett szakasz alkalmassá vált az óránként 160 kilométeres sebességű és a 225 kN tengelyterhelésű szerelvények közlekedtetésére is. A projekt célja a vasúti szolgáltatás színvonalának emelése, az eljutási idő csökkentése, a vasutat érintő közúti infrastruktúra korszerűsítése, valamint …
A fejlesztés keretében a közel 36 km vasúti pálya és az állomási vágányhálózatok teljesen átépültek, így az érintett szakasz alkalmassá vált az óránként 160 kilométeres sebességű és a 225 kN tengelyterhelésű szerelvények közlekedtetésére is. A projekt célja a vasúti szolgáltatás színvonalának emelése, az eljutási idő csökkentése, a vasutat érintő közúti infrastruktúra korszerűsítése, valamint …
A 43 km hosszú Tárnok - Székesfehérvár szakaszon az új pályaszerkezet révén dinamikusabbá vált a menetrend, csökkent a menetidő. A beruházás során modern, akadálymentes, utasbarát megállók, megállóhelyek, közúti aluljárók és kiszolgáló helyiségek épültek. Kápolnásnyéken új állomásépületet, Velencén, Velencefürdőn és Agárdon új megállóhelyi épületet építettünk. Két közúti aluljáró épült, Kápoln…