A parkoló megépítésével 40 db P+R, 10 db B+R létesült a vasúti megálló közvetlen közelében.
A Záhony térségi széles nyomtávolságú vasúti alaphálózat felújításának célja a kapacitáskorlátozó tényezők megszüntetése volt, továbbá olyan műszaki állapot létrehozása, mely hosszú távon korlátozások nélkül képes az Ukrajna felől érkező 245 kN tengelyterheléssel közlekedő vasúti forgalom tartós viselésére. Az átépítési munkák valamennyi szakágat érintették. Az I. ütem azon nyíltvonali sz…
Négy állomáson összesen 215 db P+R, 190 db B+R, 4 db K+R, 3 db buszmegállót és 1 db buszfordulót alakítottunk ki.
A projekt keretében átépítésre kerültek az állomási vágányok al- és felépítménye, valamint a csatlakozó vonalrészek. Az átmenő fővágányokban 140 km/h sebességre alkalmas a kialakítás, a tengelyterhelés 225 kN. Új utasperonok és peronaluljáró létesült, az állomás környezetében zajvédőfal épült. Átalakításra került az állomási és az állomáshoz csatlakozó vonalszakaszok villamos felsővezetéki …
Öt állomáson összesen 524 P+R, 200 B+R, 6 K+R, 2 buszmegálló, 1 db buszforduló épült.
Biatorbágy P+R parkoló alapvetően két különálló rendszerben lett kialakítva, a szükséges parkolók elhelyezése miatt. Az egyik parkolótömb a Felvételi épület előtt és a Karinthy Frigyes utca folyatásában a buszforduló előtt, míg a másik parkoló a Gyöngyvirág utca és mellette párhuzamosan elhelyezkedő út közötti zöldterületen lett kialakítva. A várhatóan nagyobb forgalom megfelelő lefolyása érde…
A Projekt a Zalalövő – Boba vonalszakasz vonali és állomási biztosítóberendezéseinek átépítését, korszerűsítését tartalmazza, kiegészülve a távközlő és a szükséges magasépítési és közmű munkákkal. A korábbi, elavult berendezés helyett új, elektronikus biztosítóberendezés létesült, mely a vonatok biztonságos közlekedését számítógépes rendszeren keresztül vezérli. A vonalszakasz biztosítóberend…
Pilis állomás korszerűsítése során az átépült vágányhálózat mellett új utasperonok és új peronaluljáró létesült. Az akadálymentesítés érdekében liftek telepítése történt meg. A peronokon perontetőket helyeztünk el. A projekt részeként átépült Pilis - Albertirsa állomásköz 225 kN-os tengelyterhelésre, valamint 120 km/h pályasebességre. Albertirsa állomáson a felépítmény rehabilitációja történt…
A beruházás célja a teljes vonalszakaszon 225 kN tengelyterhelés és 160 km/h sebesség biztosítása volt. A kivitelezés magában foglalta Szajol állomás komplex átépítését, az állomási kitérők cseréjét al- és felépítményi munkákkal és az állomási teljes vízelvezetés kiépítésével együtt. Új, széles, perontetővel ellátott utasperonok létesültek, amelyeket egy új gyalogos peronaluljáró köt össze. A f…
A vonalszakasz az európai törzshálózat része, ennek megfelelően, az Európai Unió követelményeit figyelembe véve a teljes szakaszon kétvágányú pálya lett kialakítva, 160 km/h sebesség biztosításával. Tiszatenyő és Csugar között az eredeti egy vágányú pálya helyett kétvágányú közlekedés valósult meg. A pályaépítési munkákkal egyidőben Tiszatenyő állomáson új gyalogos aluljáró épült. Pusztapó, K…