Érden, a Szent István utca vonalában a 30-as és 40-es vasútvonalak felett új közúti műtárgyak épültek. A két új műtárgy között új út épült. A műtárgyakhoz csatlakozó szakaszokon a Velencei útig, illetve a Kossuth Lajos utcáig a meglévő lakóutak felújításra kerültek. A projekt azonosító száma: IKOP-2.1.0-15-2016-00033 A szerződött támogatás összege: 1.500.000.000,-Ft A támogatás mértéke…
A Hídrekonstrukciós program I/1. ütemében az alábbi rekonstrukciók valósultak meg: 40. sz. vasútvonal Rétszilas, Sárvíz-Nádor-csatorna híd, 40. sz. vasútvonal Tolnanémedi, Kapos híd I., 40. sz. vasútvonal Pincehely, Kapos híd II., A kivitelezés szerződéses összege: 2 696 192 893 Ft Befejezett kivitelezés. A Hídrekonstrukciós program I. ütem tárgyú Támogatási Szerződés keretében ös…
Kelenföld – Százhalombatta között 20,5 km hosszon megtörténik a vasúti pálya teljes átépítése. A pálya nagyrészt 120 km/h pályasebességgel lesz járható 225 kN tengelyterhelés mellett. Az állomásokon és megállóhelyeken 55 cm magas peronok, peronaluljárók, rámpák, liftek, perontetők épülnek korszerű térvilágítás rendszerrel. A felsővezeték-rendszer teljes hosszban átépül. Az állomások és megálló…
Megvalósult főbb projektelemek a következők: Új villamos megállóhely építése a 14-es villamos vonalán a Béke úton a Madridi út magasságában. 2db új szélsőperon építése akadálymentes megközelítés biztosításával, felsővezetéki hálózat részleges átépítése, a felsővezetéki oszlopok cseréjével. A peronokon perontetők telepítése. A pálya alatt húzódó keretműtárgy átépítése. Útpálya átépítése, két…
A projekt azonosító száma: IKOP-3.1.0-15-2016-00006 és IKOP-3.2.0-15-2016-00005 A projekt megnevezése: Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése Kedvezményezett: NIF Zrt. Szerződött támogatás összege: 57.972.328.275 Ft Támogatás mértéke: 100% Rákosrendező és Esztergom között villamos felsővezeték építése a korábban felállított felsővezeték-tart…
Megvalósult főbb projektelemek a következők: Újpest megállóhelyen lévő sziget peron felének felújítása. Térkövezés és kábelalépítmény felújítása. Térvilágítás cseréje, valamint a hangosbemondó felújítása.
Megvalósult főbb projektelemek a következők: Az 1955-ben beton boltozattal bővített, régi, kőboltozatú híd átépítése kéttámaszú, felsőpályás, ágyazatátvezetéses, merevbetétes vasbeton lemezhíddá. A hídfők és szárnyfalak átépítése a meglévő töltésben, résfalak segítségével. A vasút alatt átvezetett út a kategóriájának megfelelő 2x1 sávos kialakítása, mindkét oldalon gyalogos, valamint egy oldali…
A kiinduló állapot: A ceglédi 120/20kV-120/25kV-os transzformátor állomás a DÉMÁSZ Hálózati Elosztó Kft. tulajdonában van. A MÁV Zrt. e telepen üzemeltette a 12+12 MVA összteljesítményű transzformátorokat a hozzá tartozó irányítástechnikai rendszerrel, melyek a vasúti felsővezetéket, és más vasúti berendezéseket látnak el elektromos energiával. Az 1968-ban üzembe helyezett alállomás helyhez kö…
Megvalósult főbb projektelemek a következők: Győr állomáson új elektronikus biztosítóberendezés létesítése a kapcsolódó tervezési, építészeti, kábelezési, áramellátási és távközlési munkákkal. Ezek keretében új biztosítóberendezési épületrész kialakítása, átépítése. A párhuzamosan folyó pályaépítési munkák követését részben a régi, D 55 biztosítóberendezéssel, részben már az új berendezéssel…
Megvalósult főbb projektelemek a következők: Cegléd állomáson új elektronikus biztosítóberendezés létesítése a kapcsolódó tervezési, építészeti, kábelezési, áramellátási és távközlési munkákkal. Ezek keretében új biztosítóberendezési épületrész kialakítása, átépítése. Az állomás távközlő rendszerének átalakítása, a Központi Forgalom Ellenőrző, és a Felsővezetéki Energia Távvezérlő rendszer …