4219-4222. jelű úti csomópont átépítésének megvalósítása

Alapvető cél a 4219. j. ök. út és a 4222.j. ök. út csomópontjának átépítése, illetve a hozzá csatlakozó útszakaszok felújítása, megerősítése. A 4219. j. ök. úton a 17+600 - 19+250 km szelvények között kerül sor a beavatkozásra, de nem érintve a Kendergyári Sebes-Körös folyó híd pályaszerkezetét. A csomópont környezetében a külterületi útcsatlakozások (összesen 4 db) is kiépítésre kerülnek.

Tovább

33. sz. főút 108+923 km szelvényében lévő Nyíl utca – Hadházi úti csomópont átépítése

A 33. sz. főút 108+923 km szelvényben lévő Nyíl utca - Hadházi úti csomópont átépítése, a csomópont helyszínrajzi, magassági és keresztmetszeti kialakítása a létesítmények úttartozékaival és végleges forgalomtechnikai kialakítással, jelzőlámpás forgalomirányítással. A 108+670 km szelvényben Bem téri csomópont egyes ágain külön jobbra kanyarodó sávokat szükséges kialakítani, melyek szigettel ker…

Tovább

35. sz. főút, Böszörményi út – Békessy Béla utcai csomópont jobbra kanyarodó forgalmi sáv megvalósítása

A kivitelezési feladat a Böszörményi út - Békessy Béla utca csomópontjában külön jobbra kanyarodó sáv kialakítása a 35. sz. főút, Böszörményi útból a Békessy Béla utca irányába volt. A beruházás keretében elvégzésre került az új forgalmi sáv megvalósítása, az érintett közművek és közvilágítási hálózat kiváltása, valamint a meglévő jelzőlámpa rendszer módosítása.

Tovább

471. sz. főút fejlesztése Debrecen– Hajdúsámson között, Hajdúsámson elkerülővel

Hajdúsámson elkerülő: A főút vonalvezetési paraméterei a külterületi szakaszokon sok helyen nem elégíti ki a főúti vonalvezetés jelleg által megkövetelt 90 km/h tervezési sebességhez tartozó előírásokat, az átkelési szakaszoknál is sok helyen nem biztosított az 50 km/h-hoz tartozó előírás. Hajdúsámson belterületi szakaszán a jelenlegi nem megfelelő vonalvezetés és szűk beépítettség nem teszi…

Tovább

21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok továbbfejlesztése (I. ütem)

Hatvan és Salgótarján között (Szurdokpüspöki jobb pálya, Mátraverebély jobb pálya, Vizslás-Salgótarján jobb és bal pálya)  a 21. számú főút szakaszos burkolat felújítása a meglévő kopóréteg marásával és új aszfaltréteg beépítésével. További beavatkozások: szalagkorlát csere és bővítés, fényvédő háló javítás és pótlás, vízelvezetés javítás (grooving vágás), tengelysúly mérőhely bővítés, szikkasz…

Tovább

M25 autóút maklári csomóponthoz kapcsolódó maklári bekötőút megvalósítása

Maklár déli iparterületét az M25 autóúttal összekötő maklári bekötés az M25 autóút maklári különszintű csomópontjával együtt mintegy 1,1 km hosszú, új nyomvonalú útszakasz, 2x1 sávos, 11,00 m-es koronaszélességgel. Az M25 autóút különszintű csomópontja mellett a maklári iparterület útjához egysávos körforgalmú csomóponttal csatlakozik. A 2501 jelű út (távlati 251 sz. főút) már megépült 2,6 km h…

Tovább

47. sz. főút, Mikepércsi út – Leiningen utcai jobbra kanyarodó forgalmi sáv megvalósítása

Jelen előkészítés a 47. sz. főút, Mikepércsi út – Leiningen utcai csomópont jobbra kanyarodó forgalmi sáv a előkészítésére vonatkozik, valamint engedélyezési és kivitelek elkészítésére vonatkozik (a hozzátartozó engedélyek megszerzésével együtt). A Mikepércsi út – Leiningen utca csomópontjában külön jobbra kanyarodó sáv kialakítása Debrecen Centrum irányába. Sziget nélküli jobbra kanyarodó sáv…

Tovább