A magyar oldalon 2309 m hosszú új, külterületi mellékút épült ki Kübekháza és a határ között, illetve 844 m hosszan felújításra került az út korábban megépült kübekházi, belterületi szakasza Külön beruházásban valósult meg a szerb oldal fejlesztése: 1365 m hosszan útfelújításra került sor a A projekt Interreg IPA Szerbia-Magyarország Együttműködési Program keretein belül valósul meg. P…
Az 5,7 km hosszú 2×1 sávos útszakasz 2×2 sávosra történő bővítésével egyidejűleg 5 db turbó körforgalom (ebből 3 db új, 2 db esetében a meglévő egyszerű körforgalom került bővítésre), 5 db műtárgy (kerékpárút feletti hidak; ezek közül 4 db új, 1 db esetében pedig a meglévő került meghosszabbításra), valamint közel 7 km hosszú egyesített szerviz- és kerékpárút épült.
Kisvárda város belterületén a 3832 j. összekötő út (Mátyás Király utca) 1+100 km szelvényében 1 db új járműosztályozós csomópont valósult meg a Kisvárda északi fejlesztési terület feltárásnak biztosítása érdekében.
Kisvárda város belterületén a 4109. j., a 4111 j. és a 4145 j. összekötő utak csomópontjában 1 db új körforgalmú csomópont valósult meg a meglévő, kedvezőtlen csatlakozási szögű négyágú útkereszteződés helyén.
A fejlesztés Győrben a meglévő 1. sz. főút likócsi körforgalom és az Ipar u. csomópont közötti szakasz fejlesztését tartalmazta. A meglévő 2x1 sávról a 122+800 – 123+050 km sz. között 2+1 sávos, majd a 123+050 - 123+790 km sz. között 2x2 sávos útfejlesztés valósult meg. Kiépítésre került egy körforgalom a Dohány utcánál, melybe csatlakozik egy direkt ág Győr felől az 1. sz. főútról egy újépítés…
A NIF Zrt. beruházásában valósult meg a 86 és 76 sz. főutak Nádasd-Hegyhátsál-Katafa közös elkerülő szakasz 44+010-50+000 km sz. között. Az elkerülő forgalomba helyezésére a Vas Megyei Kormányhivatala VA/UO/NS/A/624/21/2015 határozata alapján 2015. október 2-án került sor. A forgalomba helyezési engedélyben hatóság előírta, hogy a 76. és 86. sz. főút közös szakaszán a 46+200 km szelvénybe…
A projekt megvalósítása során a 4-5 m széles aszfalt burkolatú 8532. jelű út átépítése történt meg 3,5 km hosszban 9 m koronaszélességgel és 6 m burkolatszélességgel az országhatárig. A projekt a magyar-osztrák határon átnyúló INTERREG V-A program keretében került megvalósításra. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság…
A fejlesztés keretében magyar oldalon megtörtént a 8626. jelű közút 2 km hosszú Zsira belterületi szakaszán a meglévő burkolat felújítása, egy új gyalogos átkelőhely létesítése, valamint az osztrák oldali projektrész csatlakozása miatt az Államhatár térségében a korábban megépült Zsira elkerülő útszakasz utolsó 40 m-es szakaszának a korrekciója. ATHU 015 CrossBorder Road A Határon átnyúló…
A nyomvonal új határmetszési ponttal a magyar oldali 87. számú főutat köti össze az osztrák oldali B61a jelű úttal. A teljes új útszakasz hossza magyar és osztrák oldalon 1,8 km. Magyar oldalon 825 m-en történt beavatkozás, melyből 625 méteren új nyomvonalú út építése, míg 200 méteren a meglévő 87. számú főút burkolat felújítása valósult meg. A határon áthaladni szándékozó járművek ideiglenes, …
Várbalog központjától a 8508. jelű út végpontjától, a meglévő földúti nyomvonalon aszfalt burkolatú út kiépítése Albertkázmérpusztáig. A felújítandó szakasz hossza: 4,4 km. A projekt a magyar-osztrák határon átnyúló INTERREG V-A program keretében került megvalósításra. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság, Várbalog-Albe…