8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem megvalósítása

Projekt címe: 8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem Pétfürdői csomópont (29+700 – 33+100 km sz. között) kivitelezése Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00015 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege:   6 832 947 000 Ft A projekt támogatásának intenzitása: 100% Támogatás mértéke (%-ban): 85% EU, 15% Hazai Projekt  befejezési dátuma: 2021. február 1. Az épülő Vár…

Tovább

48. sz. főút Debrecen-Nyírábrány (országhatár) szakasz fejlesztése

Vámospércs belterületén (18+700 – 20+285 km sz. közötti szakasz), megközelítőleg 1,6 km hosszon 2x1 forgalmi sávos II. rendű főút 11,5 tonnás burkolaterősítése, a 20+247 km szelvényben lévő Nyírvíz csatorna feletti híd felújításával. Továbbá Debrecen (külterület), Vámospércs, Nyírábrány (külterület) településeket érintve, mintegy 25 km hosszon a meglévő 2x1 sávos útszakasz 11,5 tonnás burkol…

Tovább

M1 autópálya, Lajta tengelysúlymérő állomás megvalósítása

Nagy sebességű, mozgás közbeni (HSWIM) tengelyterhelés-mérő és forgalomszámláló rendszer került kialakításra az M1 autópálya jobb és bal oldalán a 158 km szelvény környezetében a Lajta pihenőhelyen, valamint tengelysúly és össztömeg-mérő állomás mérlegházzal, mérőberendezésekkel kompletten, az ehhez kapcsolódó utakkal, parkolókkal. A kedvezményezett neve: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő…

Tovább

Lendvadedes – Dedeskecskés – Dolga Vas (Lendvahosszúfalu) kerékpáros összeköttetés építése

Lendvadedes - Lendvakecskés - Dolga Vas (Lendvahosszúfalu) kerékpáros összeköttetés a magyar-szlovén határszakasz tekintetében biztosít új kerékpáros közúti kapcsolatot. Az összekötő út hossza 1,9 km. Az út első szakasza Rédics önkormányzat kezelésében lévő helyi közút jelenlegi nyomvonalán, a másik szakasza részben külterületen, új nyomvonalon halad. Az első szakasz 3,00 m széles burkolatú ke…

Tovább

Salgótarján megközelítése 21. sz. főút Nógrád III. szakasz megvalósítása

A Nógrád III. szakaszon a tervezett 2x2 sávos kialakítás 22,50 m koronaszélességgel valósult meg mintegy 3,7 km hosszan, és így csatlakozik a már megépült 2x2 sávos szakaszokhoz. A tervezési szakasz csatlakozik a meglévő négynyomúsított pályához, ám a Pásztó nyugati különszintű csomóponthoz tartozó lassító- és gyorsító sávok kialakítása a négynyomúsított szakasz szélesítésével történt meg. Pász…

Tovább

Komáromi új Duna híd megvalósítása Komárom – Révkomárom között

A Komárom és Komárno között tervezett hídon átvezető útszakasz a magyar oldali 1. sz. főutat köti össze a szlovák oldali 63. sz. főúttal. A Duna-híd 600 m hosszú, egypilonos ferdekábeles híd. Pilon magassága a pálya felett 95 m. Magyar oldali útcsatlakozás az 1. sz. főúttól a Duna-hídig 1 315 m, a szlovák oldali útcsatlakozás a Duna-hídtól a 63. sz. főútig 646 m hosszú. Az új Duna-híd megvalósí…

Tovább

62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakasz megvalósítása

A 62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakaszának megvalósítása 2x1 forgalmi sávval a Budapest – Pusztaszabolcs – Dombóvár vasútvonalon külön szintű keresztezéssel és két becsatlakozó útkialakítással került kiépítésre. A szakaszhatárokon a tervezett elkerülő út csatlakozik a 62. sz. főút 11,5 tonnás burkolat-megerősítéssel érintett szakaszaihoz. A 2,9 km hosszú, 2x1 sávos elkerülő út…

Tovább

M35 autópálya (I.ütem) 4.sz.főút – 481.sz.főút közötti szakasz keretében a 481. sz. főút megvalósítása

481. sz. főút (M35 autópálya és a 47. sz. főút között) Hossza: 5,50 km, keresztmetszeti kialakítás: 2x1 forgalmi sávos főút. Koronaszélesség 12,00 m, forgalmi sávok szélessége 3,50 m, padkaszélesség 2,50 m A 481. sz. főút és a 47. sz. főút keresztezésénél körforgalmú csomópont épült, továbbá megépült 3 db híd.

Tovább