Érd, Törökbálinti út (8103 j. út), Szövő utca – Felsővölgyi utcáig tartó út rekonstrukciója körforgalom kialakításával

  Érd, Törökbálinti út (8103 j. út) felújítása 6,2 m burkolatszélességgel a Törökbálinti út  - Szövő utcai csomópont határa (0+000 kmsz.) és a Törökbálinti út – Felsővölgyi u. – Tetőfedő u. csomópontjában kialakítandó körforgalom határa (0+192 kmsz.) közötti szakaszon, továbbá  az útszakasz folytatásaként a Törökbálinti út – Felsővölgyi u. – Tetőfedő u. csomópontjában az egysávos körfor…

Tovább

M31 autópálya vízrendezési létesítmények építése

Elvégzésre kerül az M31 autópálya 7+610-8+350 szakászának vízrendezési feladataként a vízzáróan burkolt levezető meder kiépítése és annak befogadója, a Kis-Rákos patak rendezése és a műszaki szempontból szükséges árok korrekció, meder-, tározó-, gát- és műtárgyak megépítésével.  

Tovább

25. számú főút Szentdomonkos és Borsodnádasd közötti szakasz fejlesztésének előkészítése és megvalósítása

A 25. sz. főút Szentdomonkos-Borsodnádasd között a meglévő másodrendű főút burkolatmegerősítése és átépítése kapaszkodósáv bővítéssel, új támfalak építésével összesen 3521 m hosszban. A tervezett 2x1+kapaszkodósávos út 10,25 m burkolatszélességgel, 2,00 m padkaszélességgel, 13,75 m koronaszélességgel épül ki.  A meglévő másodrendű főút átépítése összesen 6,81 km hosszban valósul meg. A kivit…

Tovább

23. számú főút Bátonyterenye-Kisterenye új nyomvonalú elkerülő út és kapcsolódó fejlesztéseinek előkészítés és megvalósítása

A Bátonyterenye átkelési szakasz a jelenlegi 23. sz. főút a 21. sz. főút 44+936,19 km szelvényben lévő meglévő turbó körforgalomból ágazik ki. A tervezett út 2x1 sávval, 6,5 m burkolatszélességgel a parkolósávok és buszöblök kialakítása miatt 7,50 – 9,0 m közötti koronaszélességgel, vt=50 km/h tervezési sebességgel épül. A meglévő átkelési szakasz átépítése a 0+075 – 2+331 km szelvények között …

Tovább

53. számú főút, Soltvadkert elkerülő szakasz megvalósítása

A Soltvadkert északi elkerülő szakasz 5 db körforgalmú csomópontot, 1 db külön szintű vasúti keresztezést, és 1 db kerékpáros aluljárót tartalmaz. A 8,8 km hosszú nyomvonal az 53-54 sz. főutak meglévő körforgalma után indul, majd külön szinten keresztezi a 150 sz. Budapest-Kelebia vasútvonalat, melyet körforgalmi csomópont követ, amelytől 0,8 km hosszú települést bekötő útszakasz kerül kivitele…

Tovább

GYÖNGYÖS NYUGATI ELKERÜLŐ ÚTHOZ KAPCSOLÓDÓ BELTERÜLETI KÖZÚTFEJLESZTÉSEK II. ÜTEM

Gyöngyös város belterületén az alábbi engedélyköteles útszakaszok kerülnek átépítésre és felújításra: 2406 j. út (Damjanich utca) Kálvária utca és az Eötvös Lóránt tér közötti szakasza, ~340 méter hosszban 2406 j. út (Vachott Sándor utca) Petőfi utca és az Orczy kastély közötti szakasza, ~550 méter hosszban 24136 j. út (Petőfi Sándor utca) Korcsolyás Tamás utca és az Őrálló utca közötti sz…

Tovább

33. sz. főút 2×2 sávra bővítése – II. szakasz

A fejlesztés során 2,2 km hosszon történik meg a 33. sz. főút az Észak-Nyugati Gazdasági Övezet és az M35 autópálya közötti szakasz meglévő 2x1 sávos részének 2x2 sávosra bővítése. A főút részeként egy 2x2 sávos közúti híd és egy 1 sávos direkt ág átvezetése történik meg a 108 sz. vasútvonal felett, csomóponti ágak, új jelzőlámpás csomópontok, párhuzamos gyalog-kerékpárutak és mezőgazdasági föl…

Tovább