76 sz. főút 11,5 t-s tengelyterhelésre történő megerősítés Zalacsány-Zalaegerszeg között

A beruházás során az alábbi fontosabb elemek valósultak meg: - Útpálya 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítés 27 km hosszon, burkolat és padka szélesítéssel - 13 db csomópont építése vagy korszerűsítése - kapaszkodó sávok építése 10 km hosszon - 4 db híd felújítása, szélesítése - 3 db forgalomcsillapító sziget építése a kapcsolódó közműkiváltási, vízelvezetési feladatokkal.

Tovább

86 sz. főút 11,5 t-s tengelyterhelésre történő megerősítése Rédics-Zalalövő között

A beruházás során az alábbi fontosabb elemek valósultak meg: - Útpálya 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítése burkolat és padka szélesítéssel 26,4 km hosszon - 3 db csomópont építése - 1 db csomópont korszerűsítése - 8 db híd felújítása, átépítése - 2 db forgalomcsillapító sziget építése a kapcsolódó közműkiváltási, vízépítési munkákkal.

Tovább

74 sz. főút Nagykanizsa-Palin elkerülő út

A 74 sz. főút új nyomvonalon történő kiépítése valósult meg Nagykanizsa-Palin településrész elkerülése céljából, 2x1 forgalmi sávval, három csomóponttal, 4,5 km hosszban. Az elkerülő szakasz az M7 autópálya Nagykanizsa északi csomópontjától indul északi irányba, és a Principális-csatorna hídjánál csatlakozik a meglévő 74 sz. főúthoz.

Tovább

68. sz. főút Nagyatád elkerülő

Új nyomvonal, 4 175 km hosszon. Másodrendű főút 2x1 forgalmi sávval a szükséges műtárgyépítésekkel és közműkiváltásokkal együtt. 2 új körforgalmú csomópont épült a 68. sz. főúton a kezdő és a végcsomópontban. 1 db nagyobb híd épült a Rinya-patak felett. Vízelvezetésre mindkét oldalon trapéz szelvényű árok létesült a befogadókig. Közműépítések: hírközlés, távközlés, közvilágítás a kezdő körforg…

Tovább

56. sz. főút Szekszárdi tehermentesítő északi összekötő ága

Az 56. sz. főút Szekszárdi tehermentesítő szakasz északi, 1,1 km hosszú szakasza 6. sz. főút "delta" elágazásánál lévő körforgalomból indul és az autószalonok mögött csatlakozik a régi szakaszba. Így a meglévő régi végcsomópont felszabadult jelentős átmenő forgalom alól.

Tovább

6541 j. összekötú út Hosszúhetény elkerülő

Az elkerülő út 2975 m hosszban 2x1 keresztszelvényi kialakítással, kapaszkodósávval épült meg. Az építés során 16 db műtárgy készült, ebből 1 jelentősebb, vízfolyáson átívelő hullámosított acéllemez műtárgy és 15 db monolit vagy előre gyártott elemes áteresz épült. A szakaszon három hagyományos négyágú csomópont, kettő útcsatlakozás, valamint hat útlejáró valósult meg.

Tovább

Lulla-Balatonendréd összekötő út építése

Közvetlen kapcsolatot ad Tab és az M7 autópálya, 7-es út, Zamárdi közt. Az új összekötő út 2x1 sávval épült 9,6 km hosszban, valamint földútcsatlakozások és párhuzamos földutak az ingatlan megközelítések biztosítására. 3 patakmeder keresztezés tubosider műtárgyakkal, az egyikben vadátjáró létesült. 3 db buszmegállópár került kiépítésre.

Tovább

65137 sz. Lullai bekötő út burkolat-megerősítése

5,6 km 2x1 sávos meglévő út burkolat-megerősítése hideg remix eljárással, szélesítéssel, vízelvezetetés kiépítéssel. Lulla-Kis-Ecsenynél közvilágítás, gyalogjárda kiépítés, útpálya magassági korrekciójával. Tab belterületen párhuzamos földút kialakítás az ingatlanmegközelítések biztosítására.

Tovább

6317 j. összekötő út Simontornya-Pálfa közötti szakasz

A 6317 jelű Szekszárd Simontornya összekötő úton, két szakaszán a meglévő földutas és egy nagyon leromlott állapotú szakaszon 2x1 sávos út épült. A Simontornya és a Pálfai elágazó közötti szakaszon megépült új út jelentősen csökkenti a Pálfa és a Simontornya közötti közúti távolságot.

Tovább