6. sz. és 65. sz. főutak körforgalmú csomópontja

A csomópontban az elmúlt években több halálos kimenetelű és súlyos sérüléssel járó baleset volt. A fejlesztés eredményeképpen Tolna megye és az egész Dél-dunántúli régió egyik legrosszabb baleseti statisztikával rendelkező korszerűtlen, balesetveszélyes csomópontja biztonságos körforgalommá vált.

Tovább

445. sz. főút Kecskemét elkerülő (II/2 ütem (M5 és 5. sz. főút között) projekt megvalósítása

A 445. sz. Kecskemétet északról elkerülő szakasza két ütemre bontva valósul meg. Első ütemben elkészültek az I. és II/1. építési szakaszok az 5. sz. főút és 44. sz. főút között, melyek forgalomba lettek helyezve 2015. augusztus 31-én. Az II/2. ütem 3,35 km hosszú, az 5. sz. főúti csomóponttól indul és tart az M5 autópálya új különszintű csomópontjáig. Csomópontok: – körforgalommal keresz…

Tovább

4. sz. főút Kisújszállás elkerülő szakasza

A 2x1 forgalmi sávos elkerülő út az M4 gyorsforgalmi út bal pályájaként valósult meg. A szakaszon 3 új híd épült. Ebből 2 vasút felett vezeti át az elkerülő utat, 1 az elkerülő út felett vezet át földutat.

Tovább

Bácsalmás – Bajmok összekötő út építése

Projektazonosító: HUSRB/1203/111/049 Partnerség: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner 1: Grad Subotica – Szabadka város A támogatás összege és aránya: IPA támogatás aránya: 85 % IPA támogatás mindkét partner részére biztosított összege: 1672835 EUR Projekt időtartama: Projekt kezdete: 2013.03.01. Projekt befejezése: 2015.04.30. A projekt b…

Tovább

Elek-Ottlaka (Graniceri) összekötő út építése

Projekt kódja: HURO/0802/002 A Vezető partner és a Projekt Partnerek neve: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner: Arad Megyei Tanács A támogatás összege és aránya: ERFA finanszírozás aránya: 85 % ERFA támogatás mindkét parnter részére biztosított összege: 4.891.374,38 EUR A projekt bemutatása: Elek-Ottlaka (Graniceri) között 15,721 km hosszúságú ös…

Tovább

Csanádpalota – Nadlac összekötő út építése

Projekt kódja: HURO/1101/178/1.1.1 A Vezető partner és a Projekt Partnerek neve: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner: Primaria Comunei Nadlac A támogatás összege és aránya: ERFA finanszírozás aránya: 85 % ERFA támogatás mindkét partner részére biztosított összege: 4 213 990,56 EUR A projekt bemutatása: Magyar oldalon a beruházás főbb létesítménye…

Tovább

88. sz. főút Sárvár elkerülő szakasz

Új elkerülő út épült Sárvár város észak-nyugati részén a 88. sz. főút folytatásában, 12 m korona-szélességgel, 2x1 forgalmi sávval, két balra kanyarodó sávos szintbeni csomóponttal.

Tovább

Kétvölgy belső önkormányzati út felújítása

Felsőszölnök-Kétvölgy összekötő út építésével összefüggésben kétrétegű felületi zárással történő út helyreállítás történt a kétvölgyi önkormányzati belső úthálózaton, összesen 2,8 km hosszon.

Tovább

Felsőszölnök-Kétvölgy összekötő út

Kétvölgy és Felsőszölnök között 5,1 km hosszon 3-4,5 m burkolat szélességű út épült ki, melynek eredményeképpen Kétvölgy már nem zsáktelepülés. Az új út kiépítésének az eredménye az is, hogy a két szlovén ajkú település közötti közúti távolság 23 km-ről 5 km-re csökkent. Az építés védett természetvédelmi területet érintett.

Tovább