4. sz. főút „turbó” körforgalmú csomópont

A 4. sz. főúton Szolnok lakott teröletén kívül „turbó” körforgalmú csomópontot létesítettünk. Az építéssel egy időben kerékpárút, közvilágítás épült, továbbá 1 db 22 kV-os szabadvezetéket, és 1 db földgázszállító vezetéket váltottunk ki.

Tovább

8. sz. főút négynyomúsítása Székesfehérvár és Csór között

A 8. sz. főút meglévő nyomvonalán a Székesfehérvár-Csór települések között 2x2 sávos kettős záróvonallal ellátott szakasz burkolatszélesítése, 11,5 t tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, valamint középső fizikai elválasztósávos átépítése valósult meg 2,9 km hosszon. Mindkét oldalon a bekötő utak mellett műszaki leállóhely és autóbuszmegálló létesült. Csór szintbeni csomópont átépítés…

Tovább

63. sz. főút Székesfehérvár nyugati elkerülő építése a Székesfehérvár-Veszprém vasútvonal-Új Csóri út között

Az új nyomvonalú elkerülő út épült a Székesfehérvár-Veszprém vasútvonal és Új Csóri úti körforgalmú csomópont között. A beruházás során elkészült az Aszalvölgyi árok feletti híd kétoldali szervizúttal, Gaja-patak feletti híd kétoldali szervizúttal, felüljáró a rendezési terv szerinti átkötés felett, és Székesfehérvár - Komárom vasút feletti híd, valamint a végszelvényben 5 ágú körforgalmú cso…

Tovább

33. sz. főút Heves és Jász-Nagykun-Szolnok megyei szakasz 115 kN tengelyterhelésre történő megerősítése

37,7 km hosszon 115 kN tengelyterhelésre történő megerősítést valósítottunk meg. 10 db híd felújítása (Laskó Patak, MÁV, B3 jelű, M3-as, Besenyőtelek időszakos vízfolyás, Laskó patak, Eger patak, Szomorka patak, Tisza, Holt Tisza), 1 szakaszon ívkorrekció építése történt. 1 db körforgalmú csomópontot, meteorológiai állomást, forgalomszámláló állomásokat, továbbá buszöblöket és buszvárókat léte…

Tovább