Jászberény 31. sz.-32 sz. főutak kereszteződésében, körforgalmú csomópontot létesítettünk.
A körforgalmú csomópont a 84. számú főút soproni elkerülő szakaszán, a Balfi úti kereszteződésben, lakott területen belül létesült. A korábbi 4 ágú csomópont 5 ágú körforgalommá épült ki, mely így a Ravazd utca feltárását is biztosítja.
A 4. sz. főúton Szolnok lakott teröletén kívül „turbó” körforgalmú csomópontot létesítettünk. Az építéssel egy időben kerékpárút, közvilágítás épült, továbbá 1 db 22 kV-os szabadvezetéket, és 1 db földgázszállító vezetéket váltottunk ki.
A 8. sz. főút meglévő nyomvonalán a Székesfehérvár-Csór települések között 2x2 sávos kettős záróvonallal ellátott szakasz burkolatszélesítése, 11,5 t tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, valamint középső fizikai elválasztósávos átépítése valósult meg 2,9 km hosszon. Mindkét oldalon a bekötő utak mellett műszaki leállóhely és autóbuszmegálló létesült. Csór szintbeni csomópont átépítés…
2,6 km hosszon 2x1 sávos elkerülő utat építettünk. Az építéssel egy időben, 1 db csőáteresz épült a Városi-Zagyván.
2,8 km hosson 2x1 sávos utat építettünk. Az útépítéssel egy időben 2 db híd épült (Lapis-Patak, Balázs-Patak).
Az új nyomvonalú elkerülő út épült a Székesfehérvár-Veszprém vasútvonal és Új Csóri úti körforgalmú csomópont között. A beruházás során elkészült az Aszalvölgyi árok feletti híd kétoldali szervizúttal, Gaja-patak feletti híd kétoldali szervizúttal, felüljáró a rendezési terv szerinti átkötés felett, és Székesfehérvár - Komárom vasút feletti híd, valamint a végszelvényben 5 ágú körforgalmú cso…
2,1 km hosszon 2x1 sávos utat építettünk.
23,1 km hosszon 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítést valósítottunk meg. 1 db híd felújításra került, továbbá 1 db új körforgalmú csomópont is létesült. A projekt elektromos és távközlési vezeték kiépítést is tartalmazott. A települések előtti kapuzatok kialakításához a közvilágítási hálózat is kiegészült.
37,7 km hosszon 115 kN tengelyterhelésre történő megerősítést valósítottunk meg. 10 db híd felújítása (Laskó Patak, MÁV, B3 jelű, M3-as, Besenyőtelek időszakos vízfolyás, Laskó patak, Eger patak, Szomorka patak, Tisza, Holt Tisza), 1 szakaszon ívkorrekció építése történt. 1 db körforgalmú csomópontot, meteorológiai állomást, forgalomszámláló állomásokat, továbbá buszöblöket és buszvárókat léte…