6,8 km hosszon 115 kN tengelyterhelésre történő megerősítést valósítottunk meg. 1 db híd felújítása (Tarna), 1 db körforgalom építése történt. Forgalomlassító kapuzatokat, buszöblöket és buszvárókat, továbbá parkolóhelyeket létesítettünk.
23,7 km hosszon 115 kN tengelyterhelésre történő megerősítést valósítottunk meg. 2 db híd felújítása (Öreg-Hajta, Zagyva), 2 szakaszon ívkorrekció építése történt. Madárvédő kerítést, meteorológiai állomást, tengelysúlymérő állomásokat, forgalomszámláló állomásokat, továbbá buszöblöket és buszvárókat létesítettünk.
A 81. számú főút és az önkormányzati kezelésben lévő Tatai út között, az ipari park anyagbeszállításának felgyorsítása és a város tehermentesítése céljából épült ki az új nyomvonalú út. A Tatai úti csatlakozásnál körforgalmú csomópont készült, valamint kiépült 1,2 km párhuzamos szervízút, és megrörtént 1 db 120 kV távvezeték kiváltás, oszlop áthelyezés.
A 8614 és 8624 jelű összekötő utak előnytelen geometriájú, balesetveszélyes csomópontjának átépítése történt meg, a későbbiekben kiépülő iparterület feltárását is biztosító 5 ágú körforgalmi csomóponttal, és a településig vezetett kerékpárúttal.
Az új 26. számú elkerülő út 2x1 sávban 5844 méter hosszban kerüli el Miskolcot az M30 már megépült végcsomópontjából a Csorba tó megkerülésével. A 2010-es árvíz okozta károk további megelőzésére a projekt része lett a 3-as út áthelyezése a Felsőzsolcai bekötőút átépítése. Mindkét út alatt 130 méter hosszú híddal. A projekthez tartozik még egy 4500 méteres árvízi levezető csatorna, valamint az A…
6. sz. főút Fadd-Szekszárd közötti szakaszának burkolaterősítése épült meg padka rendezéssel forgalomtechnikai felülvizsgálattal. Az építés célja volt az Európai Unióhoz való felzárkózás részeként megkívánt 11,5 tonnás tengelyterhelés megvalósítása.
6. sz. főút Paks-Fadd közötti szakaszának burkolaterősítése épült meg padka rendezéssel forgalomtechnikai felülvizsgálattal. Az építés célja volt az Európai Unióhoz való felzárkózás részeként megkívánt 11,5 tonnás tengelyterhelés megvalósítása.
6. sz. főút Dunaföldvár-Paks közötti szakaszának burkolaterősítése épült meg padka rendezéssel forgalomtechnikai felülvizsgálattal. Az építés célja volt az Európai Unióhoz való felzárkózás részeként megkívánt 11,5 tonnás tengelyterhelés megvalósítása.
6. sz. főút Baracs-Dunaföldvár közötti szakaszának burkolaterősítése épült meg padka rendezéssel forgalomtechnikai felülvizsgálattal. Az építés célja volt az Európai Unióhoz való felzárkózás részeként megkívánt 11,5 tonnás tengelyterhelés megvalósítása.
6. sz. főút Dunaújváros-Baracs közötti szakaszának burkolaterősítése épült meg padka rendezéssel forgalomtechnikai felülvizsgálattal. Az építés célja volt az Európai Unióhoz való felzárkózás részeként megkívánt 11,5 tonnás tengelyterhelés megvalósítása.