Székesfehérvár nyugati elkerülő út építése valósult meg a 63. sz. főút és a 7. sz. főút közötti szakaszon. 2x2 sávos keresztmetszetű, elválasztott pályájú főút épült a balatoni vasútvonal különszintű keresztezésével. Az elkerülő utat különszinten keresztező 7. sz. főúti felüljáró le- és felhajtó ágakkal épült meg.
Az elkerülő út Kecskemét város északi szektorában közvetlen összeköttetést hozott létre a 44. sz. főút; (Békéscsabai) 441. sz. (Ceglédi út); 5. sz. főút között. Az elkerülő út megépítésével a jelentős tranzit forgalom részére lehetőség nyílt Kecskemét város kikerülésére. A fejlesztés során 6 híd műtárgy, 2 különszintű csomópont, 3 körforgalom és 2 kanyarodósávos csomópont épült.
81114 j. Pátkai bekötő út útpályasüllyesztése vált szükségessé az űrszelvény biztosításához a meglévő vasúti híd alatt. A vasúti töltés alatti vízkiváltás és a csapadékvíz elvezetés közúton kívül eső műtárgyainak megépítése és útpályasüllyesztés volt a feladat.
A projektben megvalósult műszaki tartalom: 15,7 km hosszon 2x1 forgalmi sávos szakasz 115 kN-os burkolat-megerősítés; 3 szintbeni, kanyarodósávos csomópont korszerűsítése/építése; 12,5 km párhuzamos új kerékpárút és 3,3 km hosszú meglévő kerékpárút szakasz áttervezése és átépítése; földútcsatlakozások kiépítése. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zárt…
6. sz. főút út- és hídrehabilitációja során Érd-Ercsi települések között 2x1 sávos szakaszon burkolaterősítési beavatkozást kellett megvalósítani padka rendezéssel, forgalomtechnikai felülvizsgálattal. Az építés célja volt az Európai Unióhoz való felzárkózás részeként megkívánt 11,5 tonnás tengelyterhelés 6. sz. főúton történő megvalósítása.
Kecskeméten megépített autó gyár közúti megközelíthetőségére az 5. sz. főút külterületi szakaszán a személyforgalmi kapcsolatot és az 54-es főúti teherforgalmi kapcsolatot biztosító körforgalmú csomópont épült.
7. sz. főút Velence-Gárdony települések közötti szakasz bal oldalán, közös gyalog- és kerékpárút épült 1849 m hosszban, 2,7-3,0 m szélességben.
63. sz. főút Székesfehérvárt nyugatról elkerülő szakaszának üzembe helyezésével kapcsolatos jelzőtáblarendszer kiépítése Székesfehérvár területén a 8., 7., 62., 81. sz. főúton 9 db portál és útbaigazító jelzőtáblák megépítésével.
8123-8126 j. utak korábban elsőbbségadással szabályozott balesetveszélyes csomópontjának átépítése történt meg Zámoly külterületén körforgalmú csomóponttá.
Az 51. sz. főút Dunapataj átkelési szakaszán a meglévő szélességgel és külterületen Dunapataj-Kalocsa, Ipari parki út csomópontja közötti szakaszon a meglévő leromlott állagú, 6,0 m szélességű, nyomvályúsodó burkolat helyett, 7,5 m széles megfelelő vonalvezetésű új burkolat épült. A szakaszon található Szelidi tavi csatorna híd javítása során a szigetelés, korlát, szegély valamint a csatorna s…