M76 autóút tervezett Fenékpusztai csomópontjából induló 2x2 sávos főúti fejlesztés a 71-75 számú főutak körforgalmú csomópontjáig, a meglévő 71. sz. főút felhasználásával.
Az előkészítési feladat Baja déli elkerülő szakaszra Környezeti hatástanulmány, az 51. sz. főút Baja - Hercegszántó – országhatár szakaszra Megvalósíthatósági tanulmány, Környezeti Hatástanulmány és engedélyezési terv készítése. Az engedélyezési tervekben az 51. sz. főút 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, Nagybaracska települést elkerülő út új nyomvonalon való megter…
Kecskemét lakott területén belül lévő 52. sz. főút 5. sz. főúttól (Árpád krt.-tól) az M5 autópálya közötti jelenleg 2x1 sávos részei kerültek 2x2 sávos áttervezésre. A tervezési feladat magában foglalta a jelentősebb csomópontok (Árpád krt., Olimpia u., Csabay G. krt. (Sport u.), Vízmű u., Nyugati krt., Írisz u.) felülvizsgálatát is. Az előkészítés során fedvény engedélyezési tervek mellett …
441. számú főút Kecskemét elkerülő-Nagykőrös szakasz fejlesztésének előkészítése, környezeti hatástanulmány, tanulmányterv, engedélyezési és kiviteli terv készítése Elrendelésre került feladat: 7,29 km hosszon 2x1 sávos 11,5 t burkolatmegerősítés, 2,79 km hosszon 2x2 sávra történő szélesítés. Az előkészítési feladat keretében tanulmányterv, környezeti hatástanulmány, engedélyezési és kivitel…
A 4924. j. összekötő úttól indul és a Csenger Nagykárolyi utcán és a Szatmári utcán át éri el az államhatárt. Az út 2.550 m hosszú, 6,0 m széles burkolattal került tervezésre, belterületen 8,5 m külterületen 9,0 m széles koronával.
A meglévő személyforgalmi határátkelőhely megtartása mellett a határátkelő kiegészítése szükséges teherforgalmi terminállal a következő létesítmények megépítésével: Közlekedési pályák, 15 férőhelyes teherparkoló, 50 férőhelyes személyzeti parkoló, mérlegelési helyek, mérlegházak, előtetők, épületek, ARD ellenőrzési hely.
A tervezett út teljes hossza 574 m melyből kb. 194 m halad magyar területen, a maradék kb. 380 m Szlovákia területén helyezkedik el. Magyarországon a 22. sz. Rétság-Salgótarján másodrendű főútból, körforgalmú csomóponttal válik ki, Újkóvár településnél. Egyenes vonalban keresztezi az Ipoly folyót ami ezen a szakaszon határfolyó is egyben, majd szlovák oldalon egy meglévő vízügyi létesítmény tö…
A projekt bemutatása: A tervezett út Magyarországon a 24147 j. és a 22101 j. utak csomópontjától (Drégelypalánk belterületéből) indul az állomáshoz vezető 22301 j. Honti úton. Keresztezi a Vác- Balassagyarmat vasútvonalat, majd a régi hídhoz vezető töltésen, annak nyomvonalát követve keresztezi az Ipoly árterét, miközben egy R=630 m sugarú ívet ír le. A régi híd helyén, merőlegesen keresztezi a…
A projekt keretében 731,59 m hosszú burkolatlan útszakaszt kell szilárd útburkolattal megépíteni. A megvalósítás során el kell végezni a meglévő útkorona felújítását 7,0 m szélességre, ki kell építeni a szilárd útburkolatot 4,0 m szélességben, el kell végezni a meglévő vízelvezető rendszer felújítását, valamint az építéssel érintett közműveket a szükséges mértékig ki kell váltani. Csomópont és …
A Új Duna-híd és kapcsolódó úthálózat kiépítésével Budapest XI. és IX. kerülete között a Fehérvári úti csomópontból kiindulva a Csepel-szigeten át az Illatos út nyomvonalában az Üllői útig vezető új út jön létre. A projekt során kiépül egy új 2x3 sávos Új Duna-híd a Galvani út – Illatos út vonalában, valamint egy szintén 2x3 sávos Soroksári-Duna ág keresztezés (Soroksári híd) is, amelyek a keré…