Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése Bicske-Nyugat és Tatabánya-Újváros csomópontok között. A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével.
A Dél-Dunántúli régió fejlesztése céljából a jelenleg folyamatban lévő úthálózati fejlesztéseket figyelembe véve vált szükségessé a Kaposvár – Szigetvár gyorsforgalmi összeköttetésének vizsgálata, annak érdekében, hogy meghatározható legyen közép-hosszútávon, hogy milyen gyorsforgalmi fejlesztés szükséges a térségben. A vizsgált szakasz Kaposvár elkerülő nyugattól az M60 autóútig tart.
I. ütemben Rétság elkerülő tervezése a feladat, 3 db különszintű csomóponttal, 1 db kétoldali egyszerű pihenőhellyel, tervezési sebesség 110 km/h, valamint Drégelypalánk térségében komplex pihenőhely létesítése
Az M2 gyorsforgalmi út fejlesztése tekintetében a Vác-dél és Vác-észak csomópont közötti szakasz 2x2 sávos kiépítése kerül megtervezésre. A mintegy 10 km hosszú tervezési szakasz az M2 Vácig tartó fejlesztés folytatásaként a 12. sz. főút térségéig tart. A tervezés során felülvizsgálatra kerül a meglévő csomópontok kialakítása, valamint új csomópont kerül megtervezésre a Gombás patak térségéb…
A Görbeháza külterületén tervezett MotoGP versenypálya megközelítése érdekében az érintett közúthálózat átfogó és komplex fejlesztése indokolt, amelynek keretében el kell készíteni a vonatkozó engedélyezési terveket és a kiviteli terveket, meg kell szerezni az összes szükséges engedélyt, illetve rendelkezésre kell állnia a kettős záradékkal ellátott kisajátítási terveknek. Jelen tervezési proje…
M4 gyorsforgalmi út Üllő – Cegléd közötti szakaszhoz tartozó Monori Autópálya Mérnökség kivitelezése
A projekt tárgy az M4 gyorsforgalmi út Üllő - Cegléd közötti szakaszához tartozó Monori Autópálya Mérnökség megvalósítása az alábbiak szerint: — szociális-műhely épület (1 827 m2) — garázs épület (1 732 m2) — hidegraktár épület (1 366 m2) — sótároló épület (1 392 m2) — üzemanyag töltő (94 m2) — fedett kisbusz parkoló (390 m2) — fedett elemes tároló (223 m2) — kerékpár tároló (20 m2) …
A korábbi elrendeléseknek megfelelően, a „Nyugat-dunántúli magas szintű közúti kapcsolatainak vizsgálata” dokumentáció egyik elemeként elkészült a térségben folyamatban lévő és tervezett fejlesztések figyelembe vételével a „Zalaegerszeg és térsége közúti közlekedésfejlesztési tervdokumentáció (masterplan)”, amelynek részét képezte a Zalaegerszeg – Körmend gyorsforgalmi úti kapcsolat nyomvonal v…
M86 autóút Körmend (M80) – Szombathely-Zanat kelet közötti szakasz tanulmányterve, környezeti hatástanulmánya, valamint engedélyezési tervdokumentációja elkészült. A környezetvédelmi engedély, továbbá építési engedély rendelkezésre áll.
A Szombathely és Kőszeg közötti közúti kapcsolat Szombathelytől a magyar-osztrák országhatárig tartó szakasza két részre osztható fel az alábbiak szerint: Szombathely és Kőszeg közötti 13,58 km hosszú 2x2 sávos szakaszra fizikai elválasztással, valamint Kőszeget keletről elkerülő és az országhatárig tartó mintegy 4,51 km hosszú 2x1 sávos szakaszra. A projekt célja a települések elkerülése m…
A szakasz hossza 65 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, az alábbi paraméterekkel: koronaszélesség 20 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: két db kétoldali egyszerű és két db kétoldali komplex pihenőhely, műtárgyak száma 27 db, valamint 6 db csomópont tervezése is fe…