A projektben Szeged és Röszke közötti kerékpáros infrastruktúra tervezése történik meg a hazai és szerb turisztikai célú kerékpárút hálózat összekapcsolása céljából. A műszaki szempontok alapján elkülönülő szakaszok a következők: - Szeged - Szeged-Szentmihály szakasz (2,0 km): a meglévő kerékpárút rekonstrukciója, közvilágítás kiépítésével - Szeged-Szentmihály belterületi szakasz (1,4 km):…
Főút fejlesztési program előkészítése keretében 11,5 tonnás burkolaterősítés és párhuzamos kerékpárút engedélyezési és kiviteli terveinek elkészítése a feladat a 73. sz. főút teljes hosszában a 71. sz. és 73. sz. főutak csomópontjától a veszprémi Füredi csomópontig.
A 443 sz. főút 11,5 t tengelyterhelésre történő megerősítése és párhuzamos kerékpárút építés előkészítése Gyomaendrőd és Szarvas települések között, hozzávetőlegesen 19 km hosszan. Az előkészítési feladatok része 1 db járműosztályozó, és 1 db körforgalmi csomópont tervezése.
A tárgyi tervezési feladat a 75. sz. főút Bak és Zalaapáti közötti mintegy 23 km hosszú szakaszának a 11,5 t-s megerősítésének, valamint a főúttal párhuzamos kerékpárút megvalósításának engedélyezési és kiviteli terveinek elkészítését foglalja magában. A tervezés része továbbá Bak település déli elkerülő út nyomvonal változatainak tanulmánytervi vizsgálata is. Az út 11,5 tonnás megerősítésén…
A 45 sz. főút 11,5t tengelyterhelésre történő megerősítése és párhuzamos kerékpárút építés előkészítése a Kunszentmárton és Hódmezővásárhely közötti szakaszon, hozzátevőlegesen 40 km hosszban. A tervezési feladat része a Kunszentmárton keleti elkerülő szakasz tervezése is új nyomvonalon, tervezetten 8 km hosszban, továbbá 3 db járműosztályozós, valamint 1 db körforgalmú szintbeni csomópont ter…
A projekt célja Körmend külterületén a 8707 jelű összekötő úttal párhuzamos - az M80 autóút Körmend Rábafüzes országhatár szakasz Nyugati csomópontja és a 8 sz. főút közötti - kerékpárút kb. 500 méter hosszú hiányzó szakaszának megvalósításához szükséges engedélyes és kiviteli tervek elkészítése, a szükséges engedélyek beszerzése az Útügyi Műszaki Előírásai szerint.
A Szigetvár-Kaposvár kerékpáros útvonal új nyomvonalon vezetett önálló kerékpárút, kerékpáros nyom és közúton kijelölt kerékpáros útvonal fejlesztési lehetőségeit tárja fel, figyelembe véve a környezetvédelmi előírásokat, amelynek nyomvonalát nagyrészt az egykori, 1976-ban felhagyott kisvasútvonal határozza meg. A tervezett kerékpárút a turisztikailag értékes Szigetvári Vártól indul és Kaposvár…
A Siófok - Szabadhídvég - Tamási - Dombóvár - Orfű - Pécs kerékpáros útvonal új nyomvonalon vezetett önálló kerékpárút, kerékpáros nyom és közúton kijelölt útvonal fejlesztési lehetőségeit tárja fel, figyelembe véve a környezetvédelmi előírásokat, amelynek nyomvonalát az 1990-ben felhagyott kisvasútvonal, valamint a Mecsek dombság adottságai határozták meg. A tervezett kerékpárút a Balatoni Bri…
A projekt előkészítésének keretében az engedélyezési és kiviteli tervek elkészítése került elrendelésre. A fejlesztés Zalaszentiván Kemendollár felöli határától indulva Kehidakustány Hunyadi János utca – Büki út csomópontjáig tart két különálló nyomvonalon, melyből a közös szakasz 7,6 km, az 1. alternatív útvonal 28,7 km hosszú, a 2. alternatív nyomvonal 20,2 km hosszú kerékpárút szakaszt érint…
56. sz. főút és 5313. jelű összekötőút között új nyomvonalon vezetett körülbelül 3 km hosszú 2×1 sávos elkerülő út, 1 db közúti híddal, 1 db vasút feletti műtárggyal és 1 db szintbeni csomóponttal, az 56. sz. Szekszárd-Mohács másodrendű főút 5+955 km szelvényében létesítendő ún. „TESCO” körforgalmi csomópont tehermentesítésének és az ún. „TESCO” és volt Bricostore áruházakat magába foglaló gazd…