Szeged – Röszke kerékpárút előkészítése

A projektben Szeged és Röszke közötti kerékpáros infrastruktúra tervezése történik meg a hazai és szerb turisztikai célú kerékpárút hálózat összekapcsolása céljából. A műszaki szempontok alapján elkülönülő szakaszok a következők: - Szeged - Szeged-Szentmihály szakasz (2,0 km): a meglévő kerékpárút rekonstrukciója, közvilágítás kiépítésével - Szeged-Szentmihály belterületi szakasz (1,4 km):…

Tovább

75. sz. főút 11,5 t-s burkolatmegerősítés párhuzamos kerékpárúttal Zalaapáti – Bak közötti szakasz előkészítése

A tárgyi tervezési feladat a 75. sz. főút Bak és Zalaapáti közötti mintegy 23 km hosszú szakaszának a 11,5 t-s megerősítésének, valamint a főúttal párhuzamos kerékpárút megvalósításának engedélyezési és kiviteli terveinek elkészítését foglalja magában. A tervezés része továbbá Bak település déli elkerülő út nyomvonal változatainak tanulmánytervi vizsgálata is. Az út 11,5 tonnás megerősítésén…

Tovább

45. sz. Kunszentmárton – Szentes – Hódmezővásárhely másodrendű főút 11,5 tonnás megerősítése

A 45 sz. főút 11,5t tengelyterhelésre történő megerősítése és párhuzamos kerékpárút építés előkészítése a Kunszentmárton és Hódmezővásárhely közötti szakaszon, hozzátevőlegesen 40 km hosszban. A tervezési feladat része a Kunszentmárton keleti elkerülő szakasz tervezése is új nyomvonalon, tervezetten 8 km hosszban,  továbbá 3 db járműosztályozós, valamint 1 db körforgalmú szintbeni csomópont ter…

Tovább

8707 jelű összekötő úttal párhuzamos kerékpárút előkészítése az M8 autóút Körmend -Rábafüzes országhatár szakasz Nyugati csomópontja és a 8 sz. főút között

A projekt célja Körmend külterületén a 8707 jelű összekötő úttal párhuzamos - az M80 autóút Körmend Rábafüzes országhatár szakasz Nyugati csomópontja és a 8 sz. főút közötti - kerékpárút kb. 500 méter hosszú hiányzó szakaszának megvalósításához szükséges engedélyes és kiviteli tervek elkészítése, a szükséges engedélyek beszerzése az Útügyi Műszaki Előírásai szerint.  

Tovább

Szigetvár – Kaposvár kerékpárút fejlesztése

A Szigetvár-Kaposvár kerékpáros útvonal új nyomvonalon vezetett önálló kerékpárút, kerékpáros nyom és közúton kijelölt kerékpáros útvonal fejlesztési lehetőségeit tárja fel, figyelembe véve a környezetvédelmi előírásokat, amelynek nyomvonalát nagyrészt az egykori, 1976-ban felhagyott kisvasútvonal határozza meg. A tervezett kerékpárút a turisztikailag értékes Szigetvári Vártól indul és Kaposvár…

Tovább

Siófok – Szabadhídvég – Tamási – Dombóvár – Orfű – Pécs kerékpárút hiányzó szakaszainak fejlesztése

A Siófok - Szabadhídvég - Tamási - Dombóvár - Orfű - Pécs kerékpáros útvonal új nyomvonalon vezetett önálló kerékpárút, kerékpáros nyom és közúton kijelölt útvonal fejlesztési lehetőségeit tárja fel, figyelembe véve a környezetvédelmi előírásokat, amelynek nyomvonalát az 1990-ben felhagyott kisvasútvonal, valamint a Mecsek dombság adottságai határozták meg. A tervezett kerékpárút a Balatoni Bri…

Tovább

Eurovelo 14 kerékpáros útvonal fejlesztése a Zalaszentiván – Kehidakustány közötti szakaszon

A projekt előkészítésének keretében az engedélyezési és kiviteli tervek elkészítése került elrendelésre. A fejlesztés Zalaszentiván Kemendollár felöli határától indulva Kehidakustány Hunyadi János utca – Büki út csomópontjáig tart két különálló nyomvonalon, melyből a közös szakasz 7,6 km, az 1. alternatív útvonal 28,7 km hosszú, a 2. alternatív nyomvonal 20,2 km hosszú kerékpárút szakaszt érint…

Tovább

Szekszárdi elkerülő út előkészítése

56. sz. főút és 5313. jelű összekötőút között új nyomvonalon vezetett körülbelül 3 km hosszú 2×1 sávos elkerülő út, 1 db közúti híddal, 1 db vasút feletti műtárggyal és 1 db szintbeni csomóponttal, az 56. sz. Szekszárd-Mohács másodrendű főút 5+955 km szelvényében létesítendő ún. „TESCO” körforgalmi csomópont tehermentesítésének és az ún. „TESCO” és volt Bricostore áruházakat magába foglaló gazd…

Tovább