Eger város és környezete számára a helyközi busz- és vasúti közlekedés kiemelt fontosságú. A tervezett fejlesztés megvalósításának általános célja a közösségi közlekedés színvonalának javítása, az igényeknek megfelelő, megbízható szolgáltatás biztosítása, a jelenlegi utazási részarányok megőrzése, hosszabb távon a tömegközlekedés arányának lehetőség szerinti növelése, átszálló és mód…
A székesfehérvári intermodális csomópont a vasútállomás előtti Béke téren, illetve annak környezetében kerül kialakításra. A tervezett új helyközi autóbusz-pályaudvar 11 db induló kocsiállása a Béke térnek a Deák Ferenc utcától nyugatra eső részén kerül elhelyezésre decentrumként (emellett a Piac téri autóbusz állomás is megmarad), a Béke téri terület korlátai miatt az érkező kocsiállások és…
A tervezett projekt eredményeként a közlekedési infrastruktúrák egy helyre, az állomási előtérre kerülnek átszervezésre, a jelenlegi P+R parkoló és a Posta épület helyére. Az autóbusz pályaudvar állomáshoz közelebb kerül kialakításra, a vasútállomási aluljáró feljáratának korszerűsítésével (mozgólépcső, akadálymentes lift), a MÁV pénztári blokk autóbusz pénztárakkal való kibővítésével új korsze…
A fejlesztés célja a különböző közlekedési módozatok utasfogadó és kiszolgáló létesítményeinek integrálása a MÁV állomás térségében. A Széchenyi téri helyi buszállomás kiváltása a vasútállomás mellett lévő jelenleg javarészt helyközi buszállomás összevonásával kerül megvalósításra, mely fejlesztéssel egy helyre kerül a vasúti és autóbuszos szolgáltatások városi központjai. A további fejlesztése…
A projekt fő célkitűzése a fenntartható városi mobilitás megteremtése Kőszegen, a helyi - és helyközi közlekedés korszerűsítése. A fejlesztés legfontosabb eleme a belvárosi - Liszt Ferenc utcai – buszvégállomás elköltöztetése Kőszeg vasútállomás közvetlen szomszédságába. Az intermodális csomópont a meglévő vasútállomás bővítésével valósul meg. A GYSEV Zrt. projektjében létrejövő közös vonat-…
Más hazai városokhoz hasonlóan Dunaújvárosban is problémát okoz a városközpontban található autóbusz-pályaudvar és a sűrűn beépített városközpont peremén található vasútállomás elkülönülése, a helyi és országos-regionális (vasúti és autóbusz-) hálózatok és szolgáltatások integrációjának alacsony szintje. Ehhez kapcsolódik a vasút városrészeket elvágó hatása is. Ezen probléma megoldására irányul…
Az új összevont helyi és helyközi autóbusz állomás a Vasút utca – Semmelweis Ignác utca – Nádasdy Ferenc utca – Szelestey László utcai lakóépületek közötti területen kerül elhelyezésre, a vasúti felvételi épület északnyugati oldalán. Ezen terület vasútállomáshoz legközelebb eső sarkában kerül kialakításra az új autóbusz-állomás felvételi épülete, ahol utasváró, pénztárak, mosdó áll majd az utaz…