A projekt az M1 autópálya Hegyeshalom csomópont és az országhatár közötti 1,5 km hosszúságú szakaszon – beleértve a hegyeshalmi határátkelőhely területét – a közúti forgalom akadálymentes közlekedésének biztosítását tartalmazza, 2x2 forgalmi sávon, legalább 110 km/h sebességgel. A projekt részét képezik a környezetvédelmi munkarészek és az engedélyezési tervek elkészítése és a szükséges engedél…
A gyorsforgalmi úton, Nemesrádó község közigazgatási területén kerülne kialakításra a szakasz üzemeltetését és fenntartását biztosító kombinált Autópálya Mérnökség.
A szakasz hossza 29,5 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, a következő paraméterekkel: koronaszélesség 20,0 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3,0 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények szükség szerinti ellenőrzési pontok, érintett közművek, kettő különszintű csomópont, két pár egyszerű pihenőhely, 19 db h…
Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya – Dunaújváros (M6) csomópont közötti, illetve a Dunavecse – Kecskemét (M5) közötti szakaszán egységesen 2x2 sávos autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út előkészítése van folyamatban, 20 m széles koronaszélességgel, elválasztó sávval. Ezzel megvalósul a dunaújvárosi Pentele híd tervezett funkciója is, mellyel összeköti a kelet-nyugati országrészeket is. …
A projekt az M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár szakasz 2x1 sávos építéséhez kapcsolódó, annak megvalósulását követő üzemeletetési feladatok ellátását szolgáló új mérnökségi telep létesítését jelenti. A projekt előkészítése (tervezés, engedélyezés, területszerzés) befejeződött.
M1 autópálya meglévő 2x2 sávosról 2x3 sávosra bővítés fejlesztése Budapest és Győr között - 2. szakasz: Tatabánya-Újváros - Győr (M19) csomópontok között. A szakasz fejlesztéséhez kapcsolódik a Magyar Közút NZrt. Komáromi Üzemmérnökség bővítése, és egy új autópálya rendőrségi épület megvalósítása is.
Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Bicske-Nyugat csomópontig. A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével. A projekt az alábbi főbb elemeket tartalmazza: 1 db új kül…
Jelenleg Szeged és Debrecen 2x2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata van folyamatban. E feladat magában foglalja döntés-előkészítő tanulmány, környezetvédelmi hatásvizsgálat, tanulmányterv, költség haszon vizsgálat, közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítését, ill. a környezetvédelmi engedély megszerzését. A tanulmányterv egyik fő célja Szeged és Debrecen között…
Tervezetten, az M3 gyorsforgalmi út 53+442 km szelvényében, amely a 2111. j. út keresztezésének szelvénye, új különszintű csomópont létesül. Az új autópálya csomópont egy csak Budapest irányt kiszolgáló "félrombusz" csomópont. A csomóponti ágak a 2111. j. meglévő útburkolathoz csatlakoznak és azzal "T" szintbeni csomópontot alkotnak.
A projekt része a TEN-T gerinchálózatnak, (korábbi nevén az V. sz. Páneurópai folyosónak) és az Európai törzshálózatnak (core network), így a folyosó részeként jelentős a nemzetközi úthálózatban betöltött szerepe. A projekt az EU-n belül a legkeletebbre eljutó kelet-nyugati korridor. Nemzetközi szerepén kívül a projekt Szabolcs-Szatmár-Bereg megye településeinek biztosítja a nagytérségi kapcsol…