A tervezési szakasz kezdetétől, az M6 autópályától indulva a meglévő 57 sz. főút 2x2 sávosra épül ki az 56 és a 57 sz. főút körforgalmi csomópontjáig. Ezen a szakaszon 3 db turbó körforgalom kerül kialakításra. Az 56 és 57 sz. főutak meglévő körforgalmi csomópontja 2 sávos turbó körforgalommá alakul át, utána 2x2 sávon kerül továbbvezetésre az út a Dunáig, a meglévő önkormányzati út bővítésével…
NIF Zrt. a Győr, keleti elkerülő – országhatár közötti szakasz kapacitásbővítő fejlesztése és Győr északnyugati elkerülő út fejlesztések kapcsán a tanulmányterv elkészítését, illetve a környezetvédelmi engedély megszerzését végezte el. A projekt előkészítése során meghatározásra került a Győr - Vámosszabadi közötti kerékpárút nyomvonala is.
Az ITM elrendelés miatt a projekt főútként - IKOP forrás terhére - történt előkészítése lezárásra kerül, és új M86 gyorsforgalmi útként kerül indításra hazai forrás terhére. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság, 86. sz. főút Szombathely és Körmend közötti szakaszának 2x2 sávos úttá történtő fejlesztésének előkészítése. …
Magyarcsanád (HU) - Cenad (Nagycsanád) (RO) közötti határkapcsolat megvalósításának előkészítése, mely magában foglalta a a magyar oldali útszakasz részletes környezeti hatástanulmányát, engedélyezési- és kiviteli terveinek elkészítését, a környezetvédelmi -és építési engedély megszerzését. Az előkészítés 2019. augusztusában lezárult.
53-54. sz. főutak, 2x1 forgalmi sávos Soltvadkert elkerülő szakaszának tervezése, mely magában foglalja a várost elkerülő utak tanulmánytervének, részletes környezeti hatástanulmányának, majd ezt követően engedélyezési terveinek elkészítését, a környezetvédelmi és az építési engedély megszerzését.
Jelenleg Szeged és Debrecen 2x2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata van folyamatban. E feladat magában foglalja döntés-előkészítő tanulmány, környezetvédelmi hatásvizsgálat, tanulmányterv, költség haszon vizsgálat, közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítését, ill. a környezetvédelmi engedély megszerzését. A tanulmányterv egyik fő célja Szeged és Debrecen között…
Tervezetten, az M3 gyorsforgalmi út 53+442 km szelvényében, amely a 2111. j. út keresztezésének szelvénye, új különszintű csomópont létesül. Az új autópálya csomópont egy csak Budapest irányt kiszolgáló "félrombusz" csomópont. A csomóponti ágak a 2111. j. meglévő útburkolathoz csatlakoznak és azzal "T" szintbeni csomópontot alkotnak.
Két település közötti, határon átnyúló közúti közlekedési kapcsolatot teremt. A magyarországi szakasz 1300m hosszú 2x1 sávos út 5,5 m burkolatszélességgel, 8,0 m korona szélességgel.
Két település közötti, határon átnyúló közúti közlekedési kapcsolatot teremt meg közel 1000 m hosszban, amelyből magyar oldalon 731 m, 2x1 sávos út előkészítése van folyamatban. Az út 6,5 m-es burkolat és 9,0 m-es korona szélességű. Jelenleg a kiviteli tervek készülnek.
Két település közötti, határon átnyúló közúti közlekedési kapcsolatot teremt. A magyar oldali út hossza 803 m 2x1 sávos út 6,5 m-es burkolat,- és 9,0 m-es koronaszélességgel. A szlovák oldali szakasz mintegy 1.250 m, szintén 2x1 sávos új út.