Jelenleg a Zalaszentiván - Nagykanizsa vonalszakaszon jelentős számban állandó és ideiglenes lassújelek vannak, a vasútvonal ezen szakasza nem villamosított, a vonalon teljes egészében diesel-vontatás történik. A projekt célja a jelenlegi szűk keresztmetszetek kiváltása és villamosítás megvalósítása, összhangban az európai uniós és hazai irányelvekkel. A projekt keretében a megfelelő személy- é…
A projekt azonosító száma: IKOP-3.1.0-15-2016-00006 és IKOP-3.2.0-15-2016-00005 A projekt megnevezése: Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése Kedvezményezett: NIF Zrt. Szerződött támogatás összege: 57.972.328.275 Ft Támogatás mértéke: 100% Két Tervezői Szerződés keretében valósul meg a tervezés, melyek keretében a korábbi projektekben kiépítet…
A projekt célja kettős, vasúti tekintetben a korábban lerombolt szegedi vasúti híd újjáépítése, ezzel az Újszeged - Makó - Mezőhegyes vasútvonal csatlakoztatása Szeged vasútállomáshoz, és a két város közti kötöttpályás személyszállítás fejlesztése. Közúti tekintetben célja a szegedi Nagykörút nyomvonalának bezárása, valamint a hídhoz csatlakozó közlekedési kapcsolatok, továbbá a szegedi intermo…
A Népliget vasúti megállóhely tervezése és engedélyeztetése projekt a Déli körvasút projektcsomag része. A projektelem tervezőjének feladata a megállóhely elhelyezésre vonatkozólag a különböző szakági engedélyezési tervek, valamint a megszerzett, a kivitelezéshez szükséges engedélyek birtokában a kivitelezési tenderdokumentáció műszaki kötetének elkészítése.
Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése valósul meg a teljes vonalszakaszon, többek között 120/140 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával, 3. és 4. vágány kiépítésével, a 11. kerületben található Muskétás utcai szintbeni útátjáró kiváltásával, Budaörs állomás korszerűsítésével, valamint Budaörs állomáson P+…
Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése valósul meg a teljes vonalszakaszon, 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával , 1. sz. főút különszintű átépítésével, Szőnyi ívkorrekcióval és megállóhely korszerűsítéssel, valamint Szőny megállóhelyen P+R, B+R parkoló építésével. A felsővezeték és energia-ellátási …
Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése valósul meg a teljes vonalszakaszon, 120 km/h kiépítési sebesség biztosítása, szakaszos tengelyterhelés-emelés, valamint a meglévő állomások és megállóhelyek korszerűsítése, továbbá az állomáson és megállóhelyeken P+R , B+R parkoló építése. Az elavult felsővezeték és energia-ellátás…
Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése valósul meg a teljes vonalszakaszon, 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával, szakaszos kétvágányúsítás állomásfej elhúzással, szintbeni kereszteződések felújítása/átépítése (ahol szükséges), valamint a meglévő állomások és megállóhelyek korszerűsítése, releváns he…
Budapest – Kolozsvár nagysebességű vasútvonal részletes Megvalósíthatósági Tanulmányának elkészítése
A részletes megvalósíthatósági tanulmány elkészítésének célja többek között az, hogy javaslatot tegyen az optimális nyomvonalra, a megvalósítás finanszírozására, ütemezésére és a majdani üzemeltetés feltételeire. Támogatási Szerződésre vonatkozó adatok: A kedvezményezett neve: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság A projekt címe: Budapest - Kolozsvár n…
Ferencváros állomás vasútforgalom és elfoglalt területnagyság alapján egyaránt Magyarország legnagyobb állomása. Középponti szerepe a Déli összekötő vasúti híd megépítése során alakult ki, ezen a hídon keresztül halad át Magyarország keleti és nyugati országrésze közötti vasútforgalom mintegy 90%-a. Jelen projekt célja a kapacitás növelése a jelenlegi szűk keresztmetszet feloldásával úgy, ho…