Új nyomvonalon vezetett, hozzávetőlegesen 4,0 km hosszú 2×1 sávos II. rendű főút megvalósításának előkészítő tervezése tanulmány- és környezetvédelmi terv szintig.
Bácsbokod központjában, az 5501 és az 5505 j. utak keresztezésében, körforgalmú csomópont megvalósításának előkészítő tervezése kiviteli terv szintig.
Az elkerülő szakasz a 82. sz. főút és a 82109 jelű Olaszfalu bekötőút csomópontjából indul, majd keresztezi a 8216. számú Zirc-Mór összekötő utat, a 11B. számú Dudarbánya-Zirc vasútvonalat és Zirc-Kardosrét településrésztől északra visszaköt a jelenlegi 82. számú főútba.
Lovas turizmus és mezőgazdaság által használandó M2 autóút feletti új műtárgy előkészítése és megvalósítása Göd térségében. A megvalósítandó műtárgy helye és a feladat pontos műszaki tartalma a tervezési feladat keretében elkészítendő tanulmányterv alapján kerül meghatározásra.
A Füredi és a Csatári csomópontok közötti szakaszon 2x2 sávos kialakítással, 2 db különszintű és 4 db körforgalmi csomóponttal. A tervezési sebesség 110 km/h.
Baja 5501 j. út (Keleti krt.) és a Nagy István utca keresztezésében, körforgalmú csomópont megvalósításának előkészítő tervezése kiviteli terv szintig.
Új nyomvonalon vezetett 2×1 sávos 4 km hosszúságú elkerülő út előkészítése engedélyezési és kiviteli tervek készítésével és kivitelezéssel.
Az elrendelés értelmében Szigetvár Zaláta, és Zaláta - Cadavica határmetszés szakaszokon új nyomvonalon vezetett 2x1 sávos út előkészítése, tanulmányterv és környezeti hatástanulmány, Natura2000 hatásbecslési dokumentáció elkészítésével valamint környezetvédelmi engedély kerül megszerzésével.
A projekt keretében a feladat a tanulmányterv, környezeti hatásvizsgálati dokumentáció készítése, környezetvédelmi engedély megszerzése önálló nyomvonalon vezetett 2x2 sávos út tervezésével közel 120 km hosszúságban az érintett települések elkerülésével, M7 autópályán új csomópont létesítésével.
A fejlesztés a két település között (Murakeresztúr, Kotor/Kotoriba - HR), horvát határon átnyúló közúti és kerékpáros közlekedési kapcsolatot teremtené meg, a Mura folyón tervezett folyami , valamint ártéri Mura hidakon keresztül. A magyar oldalon a cca. 1595 m hosszúságú 2x1 sávos 7,5 méter burkolat- és 11,0 méter koronaszélességű határon átvezető új építésű út, valamint a párhuzamosan haladó,…