A projektben a Szajol - Gyoma vonalszakaszon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer) része. Az ERTMS három területe a közlekedésirányítás, közlekedésbiztonság és kommunik…
A projektben a Monor - Szajol vonalszakaszon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer) része. Az ERTMS három területe a közlekedésirányítás, közlekedésbiztonság és kommunik…
Székesfehérvár állomáson új tengelyszámlálós vonatérzékelésű elektronikus állomási biztosítóberendezést létesítünk. Az interoperabilitási követelményeknek megfelelően az állomáson ETCS 2 rendszert létesítünk a működéséhez szükséges RBC központtal, illesztve a Kelenföld (kiz)-Székesfehérvár (kiz) ETCS 2 körzethez. Székesfehérvár vasúti csomópont üzemi hírközlési (vezetékes és vezetéknélküli) mu…
A projektben a Gyoma (kiz.) – Lőkösháza OH vonalszakaszon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 1-es (Békéscsaba (kiz.) - Lőkösháza ), illetve 2-es (Gyoma (kiz.) - Békéscsaba (bez.)) szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási …
A Százhalombatta – Pusztaszabolcs vasútvonalon új elektronikus biztosítóberendezés, korszerű utastájékoztatás és távközlési rendszer, valamint az ETCS pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése. European Train Control System, Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer: Az ETCS rendszer elsődleges feladata a pályamenti berendezések és a vontatójármű közötti kapcsolat megvalósításával a …
A Kelenföld - Százhalombatta vasútvonalon új elektronikus biztosítóberendezés, korszerű utastájékoztatás és távközlési rendszer, valamint az ETCS pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése. European Train Control System, Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer: Az ETCS rendszer elsődleges feladata a pályamenti berendezések és a vontatójármű közötti kapcsolat megvalósításával a vonat…
A projektben a Ferencváros „C” elágazás - Monor vonalszakaszon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer) része. Az ERTMS három területe a közlekedésirányítás, közlekedésbiz…
A projektben a Bajánsenye - Boba vasútvonalon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer) része. Az ERTMS három területe a közlekedésirányítás, közlekedésbiztonság és kommuni…
A Transzeurópai Közlekedési Hálózatok V. folyosójának (ERTMS D korridor, ill. RFC 6 korridor) részét képező Budapest - Székesfehérvár vasútvonalszakasz korszerűsítése magában foglalja a vasúti infrastruktúra fejlesztését, a kapacitás és a biztonság növelését. (Ferencváros -) Kelenföld - Székesfehérvár között 160 km/h sebességgel történő közlekedéshez a pálya átépítése, új biztosítóberendezési é…