A Hídrekonstrukciós program I/4. ütemében a kivitelező feladata a 101. sz. vasútvonal Sáp-Berettyóújfalu szakasz 1373+29,50 hm szelvényében lévő Kék-Kálló ér felett átívelő, egyvágányú, 12,00 m szabadnyílású vasúti tartóbetétes vasbeton lemezhíd rekonstrukciója. A kivitelezés szerződéses összege: 849.453.523,- Ft A Szerződés hatálybalépésének időpontja: 2021. október 5. A tervezés és kivite…
A 120. számú vasútvonal Békéscsaba (kiz) - Lőkösháza (oh.) közötti országos közforgalmú vasúti vonalszakasz (868+83 – 1171+39 hmsz között) ETCS L2 kivitelezési munkái. A projektben a Békéscsaba – Lőkösháza mintegy 30 km hosszúságú vonalszakaszon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése történik meg. …
A 120. számú vasútvonal Békéscsaba (kiz) - Lőkösháza (oh.) közötti országos közforgalmú vasúti vonalszakasz (868+83 – 1171+39 hmsz között) korszerűsítésének kivitelezése. A projekt célja a tengelyterhelés 210 kN-ról 225 kN-ra és a sebesség 100 km/h-ról (helyenként kevesebb, mint 100km/h) 160 km/h-re való emelése. A korszerűsítés tartalma többek között meglévő vasúti pálya átépítése és másodi…
Keleti pályaudvar és Kőbánya felső között harmadik vágány létesítése. A kiépülő vágány lehetővé teszi a Rákos-Hatvan vonalszakasz felújítása után életbe lépő ütemes menetrend miatt növekvő elővárosi vonatforgalom lebonyolítását. A beruházás során 3 km hosszan épül ki új vágány 80 km/órás tervezési sebességgel. A Keleti pályaudvaron a 10. vágányt meghosszabbítják, hogy alkalmassá váljon csatolt…
A 108. sz. vasútvonal Debrecen állomás (bez.)-Macs állomás (bez.) vasúti vonalszakaszának (~19+00 – ~164+00 hmsz.) átépítése az átmenő fővágányokon és a csatlakozó nyíltvonalakon a 108. sz. vasútvonal esetében v=80/100 km/h, a 100. sz. vasútvonal esetében v=160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre, az állomási vágányokon v=40 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre. Meglév…
A projekt célja az 1. számú Budapest - Hegyeshalom vasútvonal 82+94 hm szelvényében lévő Déli összekötő vasúti Duna-híd korszerűsítése. A híd felszerkezetei mára leromlott állapotúak, fő tartószerkezetük komolyan károsodott. Tekintettel azonban a vasútvonal ezen szakaszának operatívan és stratégiailag is kulcsfontosságú voltára, a híd átépítése nem oldható meg forgalom alóli kizárással, ezért a…
A projekt címe: Vasúti vontatási energiaellátás fejlesztése a MÁV Zrt. hálózatán A projekt azonosító száma: IKOP-2.1.0-15-2016-00024 Kedvezményezett: NIF Zrt. (A 362/2022. (IX. 19.) Korm. rendelet szerint a NIF Zrt. feladatait jogutódként az Építési és Közlekedési Minisztérium vette át.) Szerződött támogatás összege: 14.000.000.000 Ft Támogatás mértéke: 100% A projekt tervezési …
A Szajol (kiz) – Ebes (bez) mintegy 100 km hosszúságú és 5 db (+3 db jelenleg épülő) elektronikus állomási biztosítóberendezést tartalmazó vonalszakaszon a meglévő és a jelenleg telepítés alatt álló elektronikus biztosítóberendezésekhez illesztett ETCS L2 rendszer tervezése és kivitelezése, az Ebes (kiz) – Debrecen (kiz) vonalszakaszon ETCS 1 vonatbefolyásoló rendszer tervezése és kivitelezése.…
A projekt keretében a Szabadbattyán és Balatonfüred közötti, mintegy 55 km-es vonalszakasz villamosítása történt meg. A fejlesztés eredményeképpen a keleti medence állomásai és megállóhelyei gyorsabban elérhetőek a 2021. évi nyári menetrend kezdetétől. A munkálatok 2019 év végén kezdődtek, és 2021 őszén értek véget. A beruházás során átépült Polgárdi, Balatonkenese, Balatonfűzfő és Alsóörs…
A projekt címe: Püspökladány – Biharkeresztes szűk keresztmetszet kiváltás és villamosítás A kedvezményezett neve: NIF Zrt. (A 362/2022. (IX. 19.) Korm. rendelet szerint a NIF Zrt. feladatait jogutódként az Építési és Közlekedési Minisztérium vette át.) A szerződött támogatás összege, bruttó 64.807.257.485 Ft A támogatás mértéke (%-ban), 93,37% A projekt tervezett befejezési dátum…