Rákos (kiz.) - Hatvan (kiz.) vonalszakaszon új, korszerű biztosítóberendezés, valamint távközlés létesül. Új utastájékoztató rendszer, valamint új tűz- és vagyonvédelmi rendszer kerül telepítésre. A vonalszakaszon kiépül az ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer. Megvalósul Pécel és Aszód állomás felvételi épületének, továbbá Isaszeg állomás biztosítóberendezési üzemi épületének teljeskörű rekonstr…
Érd állomás és Érd–alsó megállóhely között létesítendő ~1,35 km hosszú összekötő vágány V= 80 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre, a meglévő 30a számú (Budapest–Székesfehérvár) és a 40a számú (Budapest–Pusztaszabolcs) vonalak között. Az összekötő vágány zöldmezős építésként valósul meg, vasúti összeköttetés jelenleg nincs. Az új vasúti összeköttetés kialakítása során térvilágítá…
A Százhalombatta (bez.) - Ercsi-elágazás (bez.) 15,70 km hosszú vasúti vonalszakasz (219+00 - 376+00 hm sz. között) Százhalombatta állomás átépítése, új nyíltvonali vágányok építése, a meglévő vágányhálózatba Ercsi-elágazásnál becsatlakozva v = 120/160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre. 120/160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pálya kiépítése 15,…
A projekt részeként átépül a vasúti pálya 27 km hosszon, 100-160 km/h pályasebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosítására. Korszerűsítésre kerül Gödöllő és Aszód vasútállomás és megállóhelyek (Máriabesnyő, Bag, Hévízgyörk, Galgahévíz, Tura). Egy darab új külön szintű közúti keresztezés épül és két darab külön szintű közúti keresztezés kerül felújításra. Felújításra kerül a villamos felsővezet…
A központi forgalomirányítás (továbbiakban: KÖFI) során műszaki berendezés (távvezérlő berendezés) felhasználásával kerül megvalósításra a helyhez kötött jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése és a berendezések állapotáról, valamint a közlekedő vonatok helyzetéről való folyamatos visszajelentése. A KÖFI széleskörű alkalmazásával jelentős hatékonyság, valamint szolgáltatá…
A központi forgalomirányítás (továbbiakban: KÖFI) során műszaki berendezés (távvezérlő berendezés) felhasználásával kerül megvalósításra a helyhez kötött jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése és a berendezések állapotáról, valamint a közlekedő vonatok helyzetéről való folyamatos visszajelentése. A KÖFI széleskörű alkalmazásával jelentős hatékonyság, valamint szolgáltatá…
A kiépülő nyíltvonali Ercsi elágazás és Pusztaszabolcs állomás között a meglévő pálya korszerűsítésére kerül sor 12,2 km hosszon. Az átépülő pálya 160 km/h sebességgel, 225 kN tengelyterheléssel lesz járható. Az állomásokon és a megállóhelyen 55 cm magas peronok, peronaluljárók, rámpák, liftek, perontetők épülnek, korszerű térvilágítási rendszerrel. A felsővezeték-rendszer teljes hosszban át…
V080.06., V080.13 Rákos (kiz.) – Gödöllő (kiz.) vonalszakasz vasúti pálya, műtárgy, útépítés, magasépítés, energiaellátás, villamos felsővezeték, zajvédelmi munkák elvégzése, valamint az építéshez szükséges ideiglenes állapotok biztosítása. A korszerűsítés során megteremtjük a XXI. sz-i színvonalú utasforgalom kiszolgálásához szükséges feltételeket, ennek kapcsán az utasforgalmi létesítményeke…
A projekt azonosító száma: IKOP-3.1.0-15-2016-00006 és IKOP-3.2.0-15-2016-00005 A projekt megnevezése: Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése Kedvezményezett: NIF Zrt. Szerződött támogatás összege: 57.972.328.275 Ft Támogatás mértéke: 100% Piliscsaba (kiz.) - Esztergom (bez.) között új, jelfogófüggéses biztosítóberendezés tervezése, …
kedvezményezett neve: NIF Zrt projekt címe: GSM-R rendszer kiépítés 2. üteme szerződött támogatás összege (bruttó): 81.484.263.408.- támogatás mértéke (%-ban): 85% EU, 15% Hazai projekt támogatásának intenzitása: 100% projekt tervezett vagy tényleges befejezési dátuma: 2018.09.21, 2022.06.30 és 2023.03.30 projekt azonosító száma: IKOP-2.1.0-15-2016-00009, 2015-HU-TM-0053-W, IKOP-2.1.0-15-…