Rákos – Hatvan vonalszakasz biztosítóberendezési és távközlési munkái

Rákos (kiz.) - Hatvan (kiz.) vonalszakaszon új, korszerű biztosítóberendezés, valamint távközlés létesül. Új utastájékoztató rendszer, valamint új tűz- és vagyonvédelmi rendszer kerül telepítésre. A vonalszakaszon kiépül az ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer. Megvalósul Pécel és Aszód állomás felvételi épületének, továbbá Isaszeg állomás biztosítóberendezési üzemi épületének teljeskörű rekonstr…

Tovább

Érd – Érd alsó összekötő vágány és kapcsolódó létesítmények kivitelezése

Érd állomás és Érd–alsó megállóhely között létesítendő ~1,35 km hosszú összekötő vágány V= 80 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre, a meglévő 30a számú (Budapest–Székesfehérvár) és a 40a számú (Budapest–Pusztaszabolcs) vonalak között. Az összekötő vágány zöldmezős építésként valósul meg, vasúti összeköttetés jelenleg nincs. Az új vasúti összeköttetés kialakítása során térvilágítá…

Tovább

Százhalombatta – Ercsi elágazás vonalszakasz vasúti pálya és kapcsolódó létesítményeinek korszerűsítése

A Százhalombatta (bez.) - Ercsi-elágazás (bez.) 15,70 km hosszú vasúti vonalszakasz (219+00 - 376+00 hm sz. között) Százhalombatta állomás átépítése, új nyíltvonali vágányok építése, a meglévő vágányhálózatba Ercsi-elágazásnál becsatlakozva v = 120/160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre. 120/160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pálya kiépítése 15,…

Tovább

Gödöllő – Hatvan vasúti vonalszakasz pályaépítési munkái

A projekt részeként átépül a vasúti pálya 27 km hosszon, 100-160 km/h pályasebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosítására. Korszerűsítésre kerül Gödöllő és Aszód vasútállomás és megállóhelyek (Máriabesnyő, Bag, Hévízgyörk, Galgahévíz, Tura). Egy darab új külön szintű közúti keresztezés épül és két darab külön szintű közúti keresztezés kerül felújításra. Felújításra kerül a villamos felsővezet…

Tovább

Pusztaszabolcs – Dombóvár vasúti vonalszakasz központi forgalomirányítási, biztosítóberendezési és távközlési munkái

A központi forgalomirányítás (továbbiakban: KÖFI) során műszaki berendezés (távvezérlő berendezés) felhasználásával kerül megvalósításra a helyhez kötött jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése és a berendezések állapotáról, valamint a közlekedő vonatok helyzetéről való folyamatos visszajelentése. A KÖFI széleskörű alkalmazásával jelentős hatékonyság, valamint szolgáltatá…

Tovább

Rákos – Újszász – Szolnok vasúti vonalszakasz központi forgalomirányítási, biztosítóberendezési és távközlési munkái

A központi forgalomirányítás (továbbiakban: KÖFI) során műszaki berendezés (távvezérlő berendezés) felhasználásával kerül megvalósításra a helyhez kötött jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése és a berendezések állapotáról, valamint a közlekedő vonatok helyzetéről való folyamatos visszajelentése. A KÖFI széleskörű alkalmazásával jelentős hatékonyság, valamint szolgáltatá…

Tovább

Ercsi elágazás – Pusztaszabolcs vasúti vonalszakasz vasúti pálya és kapcsolódó létesítményeinek korszerűsítése

A kiépülő nyíltvonali Ercsi elágazás és Pusztaszabolcs állomás között a meglévő pálya korszerűsítésére kerül sor 12,2 km hosszon. Az átépülő pálya 160 km/h sebességgel, 225 kN tengelyterheléssel lesz járható. Az állomásokon és a megállóhelyen 55 cm magas peronok, peronaluljárók, rámpák, liftek, perontetők épülnek, korszerű térvilágítási rendszerrel. A felsővezeték-rendszer teljes hosszban át…

Tovább

Rákos – Gödöllő vasúti vonalszakasz pályaépítési munkái

V080.06., V080.13 Rákos (kiz.) – Gödöllő (kiz.) vonalszakasz vasúti pálya, műtárgy, útépítés, magasépítés, energiaellátás, villamos felsővezeték, zajvédelmi munkák elvégzése, valamint az építéshez szükséges ideiglenes állapotok biztosítása. A korszerűsítés során megteremtjük a XXI. sz-i színvonalú utasforgalom kiszolgálásához szükséges feltételeket, ennek kapcsán az utasforgalmi létesítményeke…

Tovább

Budapest – Esztergom vasútvonal kiegészítő biztosítóberendezési munkái

A projekt azonosító száma: IKOP-3.1.0-15-2016-00006 és IKOP-3.2.0-15-2016-00005 A projekt megnevezése: Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése Kedvezményezett: NIF Zrt. Szerződött támogatás összege: 57.972.328.275 Ft Támogatás mértéke: 100% Piliscsaba (kiz.) - Esztergom (bez.) között új, jelfogófüggéses biztosítóberendezés tervezése, …

Tovább

GSM-R távközlési rendszer kiépítése – 2. ütem

kedvezményezett neve: NIF Zrt projekt címe: GSM-R rendszer kiépítés 2. üteme szerződött támogatás összege (bruttó): 81.484.263.408.- támogatás mértéke (%-ban): 85% EU, 15% Hazai projekt támogatásának intenzitása: 100% projekt tervezett vagy tényleges befejezési dátuma: 2018.09.21, 2022.06.30 és 2023.03.30 projekt azonosító száma: IKOP-2.1.0-15-2016-00009, 2015-HU-TM-0053-W, IKOP-2.1.0-15-…

Tovább