A projekt Hatvan város belterületén valósult meg. Tartalmazta a 3. sz. főút régi vasút feletti hídjának bontását és egy új híd építését, a 3. sz. főút és a 21. sz. főút régi "T" csatlakozásának átépítését körforgalmú csomóponttá, valamint a 3. és a 21. sz. főutak szükséges korrekcióját. Az új vasút feletti hídon a 2x1 forgalmi sáv mellett helyet kapott egy buszsáv is, valamint gyalogjárda…
Összekötő út az M7 autópálya és a sóskúti út között. A projekthez kapcsolódóan 2 db körforgalmi csomópont, 2 db útkereszteződés, 1 db útcsatlakozás, valamint 1 db híd valósult meg.
Körforgalmú csomópont építése Csömör, Laki u.-Széchenyi u.-Szedervölgyi ú.-új bekötőút kereszteződésében.
Csömör kül- és belterületén, a 21.105. számú országos közúthoz csatlakozva új bekötőút építése.
A burkolatmegerősítés során szintbeni csomópontok és forgalomcsillapító szigetek építése, Litéren a közvilágítási hálózat átépítése történt meg.
Győrben a 821. sz. út Gerence utcai jelzőlámpás csomópontjának 2x1 sávról 2x2 sávra történő átépítése történt meg, ezzel biztosítva a 83. számú főút és a lakótelepek közötti biztonságosabb kapcsolatot.
Az ELI-ALPS Lézeres Kutatóközpont kivitelezéséhez kapcsolódóan, annak az 5 sz. főútra való csatlakozását biztosító, 2 sávos turbó körforgalmú csomópont építése és az útpálya felújítása történt meg 1142 m hosszban .
Makó Széchenyi téren (43. sz. főút- 4432 j. út) található balesetveszélyes csomópont átépítése körforgalmú csomóponttá.
A 37 sz. főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója két, jól elkülöníthető szakaszból áll. Az egyik, a 37 sz. főút MOL körforgalom és a cukorgyári körforgalom közötti szakasza, mely 2x1 sávval, 11,5 t burkolat megerősítéssel épült meg, a Prügyi csomópont körforgalommá történő átépítésével. A másik beavatkozási szakasz a 37 sz. főút cukorgyári körforgalom után kezdődik és a Szerencs-patak hí…
8,0 km hosszú, 2x1 forgalmi sávos elkerülő szakasz. A korona szélesség 12,00 m, a sávszélesség 3,5 m. A szakasz mellett a szomszédos ingatlanok megközelítésére szervizút, a vízelvezetés biztosítására kétoldali trapézárok épült. Az elkerülő út elején és végén „T” csomópont, a boronkai úti csomópontban körforgalom került kialakításra. A projekt részeként megvalósult a Szent János vízfolyás felett…