Az M86 autóút Szeleste községet elkerülő 3,76 km hosszú szakaszán 2 db híd épült, 1 külön szintű csomóponttal.
Az M0 autóút déli szektorán a pályaüzemeltetést támogató elektronikai rendszerek felépítményi berendezések üzemszerű használatához ki kellett építeni a szakaszok informatikai központját. Az informatikai központ kialakítása a Szigetszentmiklósi autópálya mérnökségen valósult meg. A rendszer kialakításának eredményeképpen az autópályákon elhelyezett valamennyi eszköz elérhetővé vált nem csupán a…
Az M86 gyorsforgalmi út Vát községet elkerülő új nyomvonalon történő építése 4,56 km hosszan valósult meg, 1 db külön szintű csomópont kiépítésével.
Az M0 Annavölgyi pihenő térségében a rézsűcsúszással érintett, és az arra hatással lévő területeken rézsűcsúszás helyreállításának kiviteli terveinek elkészítése, és kivitelezése a jóváhagyott kiviteli tervek alapján.
Az M30 autópálya Miskolc-Tornyosnémeti közötti szakasza 2x2 sáv keresztmetszettel külön szintű csomópontokkal kerül kiépítésre. A beruházás tartalmaz továbbá 1 db komplex és 2 db egyszerű pihenőhelyet, valamint 1 db tengelysúlymérő állomást és az üzemeltetéshez szükséges mérnökségi telepet. A projekt az alábbi három építési szakaszra került megbontásra: A szakasz 30+100 - 40+500 km sz. közö…
A projekt rövid bemutatása: A szakasz végig 2x2 sávos, középen elválasztó sávos úttá épült át a meglévő pálya megerősítésével, 25,0 m koronaszélességgel. Burkolt leállósáv és fizikai elválasztás épült végig, közel 10 km hosszban középső beton elválasztó elemekkel, vízbázis védelemmel, főpálya hidak építésével és aluljáró hidak megerősítésével, valamint egy darab vasút feletti híd átépítés…
Meglévő 2x2 forgalmi sávos autóút 2x3 forgalmi sávos autópályává bővítése + új közúti kapcsolatok az M1-M0 csomóponti rendszerhez. A kibővített szakasz 6,56 km hosszú, az új pálya hézagaiban vasalt beton pályaszerkezetű. Koronaszélesség: 36,20 m, Csomópontok száma: 2 db, Műtárgyak száma: 8 db.
2×3 sáv+leállósávos, bazaltbeton burkolatú, új nyomvonalon épített autópálya, ami az 51-es főút–M5 szakaszon korábban rendszeresedett torlódások egyetlen lehetséges ellenszere. Úthossz rövidülés: 4,2 km Koronaszélesség: 34,10 m Csomópontok száma: 2 Műtárgyak száma: 5
A projekt építése során meghosszabbításra került az M60 autópálya 2x2 sávval 900 m hosszon, majd 2x1 sávon 900 m hosszú főúti szakaszon bekötésre került az 5826 jelű összekötő útra szintbeli, körforgalmi csomóponttal, valamint az 5826 j. út 400 m-es korrekció szakaszának megépítésével.
Az M8 autópálya tárgyi szakasza Dunaújváros térségében a Duna-folyam feletti új híd és csatlakozó szakaszainak megépítésével lehetővé tette mindkét oldalon az M8 további fejlesztésének lehetőségét. Alternatív lehetőséget biztosít a főváros és térsége tehermentesítésére.