A 8. sz. főút Herend és Devecser közötti 27,5 km-es szakaszának 2x2 sávos főúttá történő fejlesztésének a tervezése valósul meg a szükséges csomópontokkal, az országos közúthálózat alternatív kiegészítő elemeivel és az önkormányzati utak korrekciójával. Az új nyomvonal cca. 12 km hosszú, mely mellett az eredeti nyomvonal 15,5 km-en kerül négynyomúsításra és 11,5 t teherbírású burkolatmegerősíté…
Főút fejlesztési program előkészítése keretében a 77. sz. főút 11,5 tonnás burkolaterősítés és párhuzamos kerékpárút engedélyezési és kiviteli tervének elkészítése a feladat a veszprémi Tapolcai csomóponttól a főút teljes hosszában a 84. sz. főútig. A feladat két szakaszban kerül megvalósításra. Az I. szakaszon első ütemben tanulmányterv és környezetvédelmi hatástanulmány készül, majd ez alapjá…
Az 51 számú főúti meglévő hercegszántói határátkelőhely fejlesztése a teherforgalom számára történő megnyitás érdekében: a belső úthálózatok és mintegy 2000 nm hasznos alapterületű középület tervezése.
A 74. sz. főút Zalaegerszeg - Nagykanizsa közötti, mintegy 50 km hosszúságú szakaszának fizikai elválasztású 2x2 sávos főúttá történő fejlesztésének előkészítési feladatai keretében első ütemben a további tervezési feladatokat megalapozó döntéselőkészítő diszpozíciós tanulmányterv és ezen alapuló környezeti hatástanulmány készítésére, valamint a környezetvédelmi engedély megszerzésére kerül sor…
A 471. sz. főút 2x2 sávos kapacitásbővítése, valamint a 100. számú vasúti fővonal keresztezésében különszintű keresztezés kialakítása érdekében a meglévő engedélyezési tervdokumentációk alapján kiviteli tervet kell készíteni.
A projekt feladata a 31. sz. Budapest – Jászberény – Dormánd másodrendű főút és a 311. sz. Nagykáta – Cegléd másodrendű főút csomópontjának átalakítása, körforgalmi csomóponttá történő kiépítése.
A projekt feladata a 31. sz. Budapest – Jászberény – Dormánd másodrendű főút és a 3105 j. Sülysáp – Aszód összekötő út csomópontjának átalakítása, körforgalmi csomóponttá történő kiépítése.
A távlati M4 Üllő ipari parki csomópont és a 3111. jelű út közötti átkötés, valamint az M0 autóút ecseri csomópontjához való csatlakozás tanulmányának, engedélyezési tervének és kiviteli tervének elkészítése, környezetvédelmi és építési engedélyeinek megszerzése valósul meg a projekt keretében.
A 4219 j. út Gyula város átkelési szakaszán a Nürnbergi és Eötvös utcák keresztezésének átépítése körforgalmú csomóponttá.
A tervezett beruházás a 402 sz. főút(Tószegi út) 1+985 - 2+375 km. szelvények közötti szakaszát érinti. A Tószegi út átépítése, kiszélesítése valósul meg 390 m hosszban. Átépítésre kerül a 2+075 km sz. Kórház szolgálati bejárat csomópont (egy balra és egy jobbra kanyarodó sáv, illetve a jelzőlámpás forgalomirányítás kialakítása a teljes csomópontot érintően kerül kialakításra) és a 2+243 km sz.…