A 2205 j. út 6+700 - 14+300 km szelvényei között a burkolat felújítására, valamint a vízelvezető rendszer rekonstrukciója történt meg.
Projekt kódja: HUSK/0801/086 A Vezető partner és a Projekt Partnerek neve: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner: Besztercebánya Önkormányzati Kerület A támogatás összege és aránya: ERFA támogatás aránya: 83,34 % ERFA támogatás mindkét partner részére biztosított összege: 3 071 751,31 EUR A projekt bemutatása: Az Ipoly-folyó felett négynyílású, öszv…
Dunakeszin körforgalmi csomópont építésére került sor a Bajcsy-Zsilinszky utca-Kossuth Lajos utca- Fóti út és a Verseny utca kereszteződésében, a forgalom kedvezőbb lefolyása érdekében.
11,9 km hosszban új nyomvonalon vezetett I. rendű főút megvalósítása a 35. sz. főút és a 4. sz. főút között. 2 db csomópontépítés közvilágítási hálózattal. 2 db műtárgyépítés.
Budakalász forgalombiztonsági intézkedések keretében a József Attila utcában váltakozó oldali parkolóállások és új gyalogos átkelőhelyek, forgalmi sáv elhúzással terelőszigetek, a Szentendrei útnál körforgalmi csomópont, és a Pomázi útnál jelzőlámpás csomópont épült a HÉV biztosítóberendezésével összhangban.
26,4 km hosszban 11,5 tonnás burkolaterősítés, 1 db hídfelújítás Keleti főcsatorna feletti híd, 3 db járműosztályozós csomópont építése.
Megtörtént a keskeny, leromlott állapotú útszakasz szélesítése és burkolat megerősítése. Épült az útszakaszon két db új járműosztályozós csomópont, felújításra került 3 db vasúti átjáró és 1 db vasúti átjáró teljesen átépült.
A 451. sz. főút Csongrád várost délről elkerülő szakasza 2x1 forgalmi sávos másodrendű főút, tartalmaz 4 db körforgalmú csomópontot, egy helyen szintben fény- és félsorompós vasúti átjáróval keresztezi a Kiskunfélegyháza-Szentes vasútvonalat.
86. számú főút Körmend és Egyházasrádóc közötti szakaszon 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolaterősítés valósult meg, és a szakaszon belül 3 km hosszú 2x2 sávos előzési szakasz is épült.
A 11. sz. főút és az 1111 j. országos közút Budakalász-Pomáz közötti szakaszának összekötését biztosítja, tehermentesítve Budakalász belterületét az átmenő forgalomtól. A főpálya mentén zajárnyékoló fal és véderdő sáv létesül a budakalászi lakosok védelmében. A terv jelenleg a 11. sz. főútnál külön szintű közúti csomópontot, a Budapest-Szentendre HÉV vonalnál külön szintű vasúti keresztezést, …