A 41. sz. főút és a 4117 j. út kereszteződésében körforgalmú csomópont került kialakításra, kerékpárút átvezetéssel valamint az érintett közművek kiváltásával.
A 8. sz. főút nyomvonalán a 2x1 forgalmi sávos kialakítás átépítésre került 2x2 forgalmi sávra, fizikai elválasztósávval, 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítéssel, 110 km/h emelt sebesség. Bánd-Herend és Herend-Szentgál között külön szintű csomópont, Bándnál mindkét oldalon műszaki leállóhely létesült, valamint a települések védelmére zajvédőfalak épültek.
A beruházás az 51. sz. és 55. sz. főutak Baja várost elkerülő szakaszai (511. és 551. sz. főutak) három ütemre bontott megvalósításának harmadik része. A korábban elkészült I/A. és I/B. ütemhez csatlakozva, azokkal együtt ez az útszakasz észrevehetően lecsökkenti a Baja belterületét és belvárosát érő környezeti ártalmakat és növeli a forgalombiztonságot. Megvalósulásával az 51. és 55. főutak kö…
A projekt kapcsolódik a 2007. évben megvalósításra került nem építési engedélyköteles szakaszokhoz, az elkészült fenntartási jellegű részek közötti csomópontokat valamint ívkorrekciókat tartalmazza. Barabáson új körforgalmú csomópont is épült.
A 8. sz. főút meglévő nyomvonalán a 2x2 sávos kettős záróvonallal ellátott szakasz burkolatszélesítése, 11,5 t tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, valamint középső fizikai elválasztósávos átépítése valósult meg 6,5 km hosszon. A 110 km/h-ás emelt sebességű, elsőrendű kiemelt főút két oldalán támfalak épültek, Öskü csomópontja külön szintben átépült.
A 8. sz. főút meglévő nyomvonalán a 2x2 sávos kettős záróvonallal ellátott szakasz burkolatszélesítése, 11,5 t tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, valamint középső fizikai elválasztósávos átépítése, valósult meg 4,2 km hosszon. Mindkét oldalon a bekötő utak mellett műszaki leállóhely és autóbuszmegálló létesült, a Hajmáskéri csomópont külön szintű átépítése is megtörtént, a korszerű…
Tát, 10. számú főút és a 11129 j. összekötő út balesetveszélyes csomópontja továbbá a csomópont csatlakozó szakasza 2010. évben épült át. A forgalombiztonság javítása mellett megújult, megszépült Tát csomóponthoz kapcsolódó átkelési szakasza is. Az Önkormányzat pályázati és saját forrásból a csomópont felújításához csatlakozva a csomópont közelében lévő teret és a járdákat is felújította.
2007. évben került sor a Dorog és Kesztölc közelében lévő, a 10. sz. főút, 10-117. sz. főutak jelzőlámpás csomópontjának átépítésre, korszerűsítésére a vasúti átjáró biztonságosabbá tételével, bővítésével.
A beruházás részeként a Május 1. úton mindkét oldalon autóbusz öböl létesült, az útépítéssel érintett szakaszokon a gyalogos járdákat is átépítettük.
Kapuvár belterületén lévő híd szélesítése, felszerkezetének teljes cseréje történt meg a meglévő alépítmények felhasználásával.