Kecskemét, 52. sz. főút-Botond utcai veszélyes csomópont átépítése jelzőlámpás csomóponttá

A csomópont építés az 52. sz. főút belterületi részén (Dózsa György út), a főút a 283,23 m hosszú szakaszának átépítésével történt. Balra kanyarodó sáv épült a főúton a Szent Gellért u., Olt u. felé, valamint a jelzőlámpás csomópont négy ágán. A csomóponttól elkülönítve korábban meglévő nyomógombos gyalogátkelőhelyet megszüntettük. A gyalogátkelőhely a csomópontba került áthelyezésre. A cso…

Tovább

47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása

Projekt címe: 47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása Projekt azonosító száma: IKOP-4.1.0-15-2016-00002 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege: 21 600 824 174 Ft Támogatás mértéke: 100 % A Hódmezővásárhelyet északról 12,7 km hosszban új nyomvonalon elkerülő 2x1 sávos kialakítású főúton 5 szintbeni - ebből két körforgalmú - csomópont, 1 különszintű c…

Tovább

8. sz. főút Rábahídvég-Körmend közötti szakasz 11,5 tonnás burkolat-megerősítése

A meglévő nyomvonalon a 8. sz. főút Rábahídvég-Körmend közötti szakasz 11,5 tonna tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, korszerűsítése. A projekt tartalmazta a Mukucs patak feletti híd, és további 4 kisebb patak fölötti híd megerősítését is. A beruházás előnyei: - 2×1 sávos, 11,5 t teherbírású útpálya - 3,5 m-es sávszélesség, 2,25 m-es padka a biztonság érdekében - csomópontokná…

Tovább

8. sz. főút Szemenye-Vasvár közötti szakasz 11,5 tonnás burkolat-megerősítése

A meglévő nyomvonalon a 8. sz. főút Szemenye és Vasvár közötti szakasz 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, korszerűsítése. A projekt 3 db híd felújítását és megerősítését is tartalmazta: Szent János patak, Koponyás patak, és Csurgó patak felett. A beruházás előnyei: - 2×1 sávos, 11,5 t teherbírású útpálya - Kapaszkodósáv 5,5 km hosszon - 3,5 m-es sávszélesség, 2,2…

Tovább

51. főút (Baja-Zombor összekötő út) építése I. ütem

Baja belterületén az 51. sz. főúton a Monostori-Báthory-Muskátli utcák kereszteződésében körforgalmi csomópont, az 51. főút külterületi szakaszán további 1001 m hosszon burkolat-megerősítés épült. A projekt az 51. sz. főúton Baja városból déli irányban Hercegszántói határátkelő felé irányuló forgalom biztonságosabbá tételét szolgálja: A megépített körforgalmú csomópont a főútba becsatlakozó 5…

Tovább

Kecskemét, 5218 j. út-Nyugati körút körforgalmú csomópont

Kecskeméten az 5218 j. út (Vízmű utca) és a III. Béla krt. kereszteződésében körforgalmú csomópont létesült, valamint a csomópont 4. ága (Heglenári köz) az önkormányzati kezelésű Nyugati körút 380 m hosszon kiépült. A csatlakozó kerékpárút átvezetéshez védőkorlátot építettünk. A zajszint csökkentése érdekében, a lakosok nyugalmát elősegítendő zajvédő falat létesítettünk.

Tovább

Esztergom-Stúrovo (Párkány) közötti teherkomp megvalósítása

A térségben hiányzó magyar-szlovák tehergépjármű határátkelési lehetőség biztosítása, továbbá a térségi gazdaságfejlesztés érdekében épült ki 2015. évben az Esztergom-Stúrovo (Párkány) közötti teherkomp. A kiépült létesítmény főbb elemei: - 11. számú főút mentén balra kanyarodó sávos csomópont - Kompkikötőhöz vezető út 605 m hosszban - Kikötői terület: kiszolgáló út, várakozóhelyek, val…

Tovább