61. sz. főút I. építési szakaszának, Attala-Csoma határtól Taszár Orci patak közötti szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítési munkái mintegy 14600 m hosszban, belterületi buszmegállók és kétoldali szegélyek átépítése, forgalomcsillapító szigetek átépítése, kerékpársáv építése.
A 86. számú főút 11,5 tonnás burkolaterősítése és szélesítése a vasi megyehatár és Körmend között. Átépült a 8. és 86. számú főutak körforgalmi csomópontja Körmendnél, a Körmend Rába-híd, valamint a Körmend Szemcse-Megyefői árok híd, illetve a folyó alatti átfúrással a Körmend Rába hídon lévő gázvezeték is kiváltásra került.
A 86. sz. főút új nyomvonalú szakasza keleti irányból kerüli el Nádasd települést 5,53 km hosszban. E térségben a 86. számú főútba csatlakozó 76. sz. főút 2,19 km hosszú új nyomvonalú kiépítésével Hegyhátsál és Katafa közös elkerülése is megvalósult. A projekthez tartozik több patak és ideiglenes vízfolyás keresztezése, valamint a Körmend Csörnöc-patak vasbeton hídjának a felújítása is.
A projekt keretén belül megvalósult a 88. sz. főút Sárvár nyugat csomópontjától az M86 autóút Váti különszintű csomópontjáig tartó 6,3 km hosszú szakaszának 11,5 tonnás burkolaterősítése, 600 méteren a pályaszint süllyesztése, az utat keresztező Köris-patak 2 db kerethídjának a felújítása, illetve a főúttal párhuzamosan 2,2 km hosszon kiépült a Sárvár várostól a 8458 j. Bögöti bekötő útig tart…
Az 58. sz. főút Pécs–Pogány repülőtér közötti szakaszának 2x2 sávra történő fejlesztése 4910 m hosszon valósult meg. A projekt az M60 gyorsforgalmi út építésével párhuzamosan valósul meg. A négysávosítás – mely közvetlenül csatlakozik az 58. sz. főút Pécs átkelési szakaszának 4 sávos burkolatához – megvalósítása során 6 darab csomópont (melyből 3 db körforgalmú, 3 db hagyományos), 1 darab 2,…
Az Őrtilosi bekötőút külterületi szakaszának kerékpáros fogalomra való alkalmassá tétele érdekében (összhangban a Három folyó kerékpáros túraútvonal Murakeresztúr és Barcs között tervezett szakaszának nyomvonalával) a leromlott állapotú országos közút burkolatának megerősítését és szélesítését 4 méterre, a vízelvezető rendszer felújítását, a földmű víztelenítését, valamint az építéssel érintett…
A Villány települést elkerülő út 4,3 km hosszúságban új nyomvonalon épült, 2x1 forgalmi sávos összekötő úti paraméterekkel. Az elkerülő úton 5 új csomópontot alakítottunk ki: hagyományos egysávos körforgalmat építettünk a Magyarbólyi út keresztezésénél, valamint az elkerülő út végszelvényében Villány település nyugati határán. Járműosztályozós közúti csomópontot létesítettünk balra kanyarodó é…
A Kaposfüred elkerülő út 4,7 km új nyomvonalon épült. A Kaposvárról kivezető útszakasz a 61. sz. főút különszintű keresztezéséig 2x2 forgalmi sávval épült ki, a további szakaszon 2x1 forgalmi sávos kiépítés történt. Az elkerülő utat keresztező 61. sz. főút (távlati M9) 878 m hosszú szakaszán 2x2 sávra történő fejlesztést végeztünk. Az elkerülő úton 5 új csomópontot alakítottunk ki: különszintű…
A Székesfehérvárt nyugatról elkerülő út Marosheggyel határos lakott területe mentén létesült zajárnyékoló fal. Az elkészült falszakasz koronán kívül, árok és szervizút között helyezkedik el 276 m hosszan, magassága a külső burkolatszél felett 3,75–4,75 m. A beépített zajárnyékoló panel anyagában színezett, mindkét oldalon „fabeton” borítású.
A 7. számú, Székesfehérvár nyugatról elkerülő főúton Maroshegy település rész mellett zajárnyékoló fal épült, melynek hosszúsága: 1082 m, magassága 3,25-4,00 m. A zajárnyékoló fal külső burkolatszél feletti magassága 3,10-3,65 m (falvég lépcsőzések kivételével) a panel típusa: mindkét oldalon fabeton borítású. Elhelyezése a meglévő koronán, burkolt padka kialakításával történt H1feltartóztatá…