A projekt célja a meglévő – viszonylag nagy – burkolatfelületű csomópont közlekedésbiztonságának fokozása volt. A nagy „szabad” felület nem késztette sebesség csökkentésre a csomóponton áthaladó járműveket, valamint terelőszigetek hiányában havas útfelületnél egyáltalán nem volt, ami vezesse a kanyarodó irányokat. A Tárkányi úti ágban 2 db „háromszög” sziget és egy „cseppsziget” épült. A csomó…
A projekt célja a 25. sz. főúton, Eger, Mátyás király úton a Külsősor út és a Vincellériskola út, valamint az ún. „kisposta behajtójának” bekapcsolása a jelenleg működő jelzőlámpás forgalomirányító rendszerbe. A csomópontok átépítésével összefüggésben az érintett szakasz kopórétegének felújítására is sor kerül. A beruházási szakaszon a meglévő közvilágítás és hírközlési hálózat átépítésére i…
2x1 forgalmi sávos, új nyomvonalon vezetett út megvalósítása. Keresztmetszeti kialakítás: koronaszélesség 12,00 m, forgalmi sávok szélessége 3,50 m, padkaszélesség 2,50 m. a. A 36. sz. főút és a 38. sz. főút közötti szakaszon (3,7 km) II. rendű főúti hálózati besorolással kerül megvalósításra. A nyomvonal külön szintben keresztezi a Budapest – Miskolc – Szerencs – Nyíregyháza vasútvonalat. A …
Az országhatárhoz vezető út a 49133 j. Ömbölyi bekötőút folytatásaként került kiépítésre, annak meghosszabbításaként, a magyar–román határig. A szakaszon egyszerű útcsatlakozások épültek. A projekt keretében az útépítés mellett nyílt vízelvezető árokrendszer épült.
A 35. sz. Nyékládháza-Debrecen II. rendű főút és a 3323 j. Balmazújváros-Hajdúnánás összekötő út kereszteződésében, Hajdúböszörmény közigazgatási területén található balesetveszélyes kereszteződés négy ágú körforgalmú csomóponttá történő átépítése, buszmegállók építése és közvilágítás kiépítése valósult meg a projekt keretében.
A beruházás során a településközpontban korábban balesetveszélyes kereszteződés négy ágú körforgalmú csomóponttá történő átépítése mellett közvilágítás és buszmegállók átépítése valósult meg, valamint Kölcse Tiszabecs felőli végén a település határát jelző tábla előtt településkapu épült.
A tervezett 813. sz. főút Győr városát keleti irányból elkerülve, az M1 autópályát köti össze a 14. sz. főúttal. A III. ütem az 1. sz. főút és a 14. sz. főút között teremt kapcsolatot új Mosoni-Duna híddal. A III. ütemben további 4 db műtárgy került megvalósításra.
A Hévíz elkerülő út több szakaszban készült el, a szakaszok jellemzői egyenként: 1. szakasz: 75. sz. főút korszerűsítése 1,535 km hosszon, keresztmetszeti kialakítás: 2x1 forgalmi sáv, 1 db szintbeni csomópont 2. szakasz: 76. sz. főút korszerűsítése 3,550 km hosszon, keresztmetszeti kialakítás: 2x1 forgalmi sáv 1 db körforgalmi és 1 db szintbeni csomópont 3. szakasz: 76. sz. főút kiépítése 3…
Az építés célja a 7303 j. Csopak-Balatonfüred-Aszófő összekötő út balatonfüredi szakaszán, az Arany János utca és a Tamási Áron utca között, 575 m hosszon az útpálya korszerűsítése volt. Megtörtént az útpálya szélesítése 6,00 m-re valamint 0,25 m biztonsági sáv is létesült a kiemelt szegély mellé. A teljes szakaszon 2,00 m szélességű járda és csapadékcsatorna is épült. A szakaszon található au…
Sor került az ártéri híd felszerkezetének teljes elbontására a felújított támaszokra új acél-vasbeton öszvér szerkezet épült valamint a Rába folyó feletti ív szerkezet esetében a vasbeton pályaszerkezet helyére új acél-, úgynevezett ortotróp pályalemez épült és a vonórudak cseréjét is elvégezte a Kivitelező. A híd teherbírása 20 tonnáról 40 tonnára nőt. A felújítási munkák során új dilatációs s…