Békéscsaba, 44. sz. főút Békéscsaba elkerülő szakasza és a 4239 j. út Dobozi úti keresztezésében 4 ágú körforgalmú csomópont építése.
A csomópont átépítés 337 m hosszban, 2740 m2-en történt, a mellékirányok korrekciójával, vízelvezetéssel.
1. A projekt címe: Rédics határhoz vezető út, valamint Generovci határhoz vezető bekötő út 2. Projekt kódja: SI-HU 2-1-011 3. A vezető partner és a projekt partnerek neve: Vezető Partner: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Projekt partner: Lendva Önkormányzat (Szlovénia) 4. ERFA támogatás: 1 081 760,79 EUR 5. Projekt tartalma: A projekt közvetlen célja a rédicsi határhoz vezető beköt…
A csomópontot korszerűsítettük balra kanyarodó sávok kialakításával, valamint jelzőlámpás forgalomirányítási rendszer kiépítésével.
Balatongyörök belterületén átépült a balesetveszélyes 71 sz. és 71341 j. utak csomópontja sokkal biztonságosabb körforgalmú csomóponttá.
3,1 km hosszon valósult meg 11,5 t tengelyterhelésre történő burkolaterősítés burkolat szélesítéssel, 1 db csomópont kiépítéssel, kapcsolódó közműkiváltásokkal.
A beruházás során az alábbi fontosabb elemek valósultak meg: - Útpálya 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítés 27 km hosszon, burkolat és padka szélesítéssel - 13 db csomópont építése vagy korszerűsítése - kapaszkodó sávok építése 10 km hosszon - 4 db híd felújítása, szélesítése - 3 db forgalomcsillapító sziget építése a kapcsolódó közműkiváltási, vízelvezetési feladatokkal.
A beruházás során az alábbi fontosabb elemek valósultak meg: - Útpálya 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítése burkolat és padka szélesítéssel 26,4 km hosszon - 3 db csomópont építése - 1 db csomópont korszerűsítése - 8 db híd felújítása, átépítése - 2 db forgalomcsillapító sziget építése a kapcsolódó közműkiváltási, vízépítési munkákkal.
A 74 sz. főút új nyomvonalon történő kiépítése valósult meg Nagykanizsa-Palin településrész elkerülése céljából, 2x1 forgalmi sávval, három csomóponttal, 4,5 km hosszban. Az elkerülő szakasz az M7 autópálya Nagykanizsa északi csomópontjától indul északi irányba, és a Principális-csatorna hídjánál csatlakozik a meglévő 74 sz. főúthoz.
Új nyomvonal, 4 175 km hosszon. Másodrendű főút 2x1 forgalmi sávval a szükséges műtárgyépítésekkel és közműkiváltásokkal együtt. 2 új körforgalmú csomópont épült a 68. sz. főúton a kezdő és a végcsomópontban. 1 db nagyobb híd épült a Rinya-patak felett. Vízelvezetésre mindkét oldalon trapéz szelvényű árok létesült a befogadókig. Közműépítések: hírközlés, távközlés, közvilágítás a kezdő körforg…