A projekt fealadatát képezte egy 19,50 m belső sugarú, 28,00 m külső sugarú körforgalom kiépítése Ürömön, amelynek a körpálya szélessége 8,00 m. Belső Bécsi úton a szelvény szerinti jobb oldalán a buszöböl elhelyezése miatt 49 m hosszú cölöptámfal épült. A körforgalomhoz csatlakozó szervízút alatt egynyílású, monolit pályalemezzel együttdolgozó előregyártott hídgerendás szerkezetű híd is megépü…
A Mohács-Kölkedi út csomópontjában a főúton balra kanyarodó és a mellékirányból érkezők számára felálló-befogadó sávok épültek. A Sátorhely-Villányi összekötő út csomópontjának korszerűsítését elvégeztük, a mellékirányból érkezők számára a főúton felálló-befogadó sáv, valamint mindhárom csomóponti ágban autóbusz-megállóhely létesült. A meglévő erősen tört magassági vonalvezetés korrekcióját elv…
Szigetes forgalomcsillapítók épültek Bár északi és déli, valamint Mohács-Szőlőhegy északi és déli határán. A Somberek-Pécsváradi út csomópontjában balra kanyarodó és mellékirányból felálló-befogadó sávok épültek az autóbusz-megállóhelyek korszerűsítésével. A Mohács-Pécsváradi út csomópontja balra és az ipartelep felé jobbra kanyarodó sávok épültek, a meglévő autóbusz-megállóhelyek korszerűsítés…
A teljes szakaszon burkolat-megerősítés készült 11,5 tonnás megengedett tengelyterhelésre méretezve. A megyehatáron lévő kis sugarú, inflexiós ívek korrekciója, valamint az ezt követő szakaszon a meglévő domború ív korrekciója megépült. Dunaszekcső után a kissugarú domború ívek korrekciója és a mértékadó árvíz-szint miatt a pályaszint emelés megvalósult. Dunaszekcső északi és déli határán szige…
A teljes szakaszon burkolat-megerősítés készült 11,5 tonnás megengedett tengelyterhelésre méretezve. Bátaszék déli településhatárán, valamint Bátaszék külterületén két helyszínen vízszintes korrekciók valósultak meg. Bátaszék külterületén tengelyterhelés mérőhely épült. Furkótelep után kapaszkodó sáv épült 920 m hosszon. A bátai bekötő út csomópontjában balra kanyarodó és felálló és befogadó sá…
A teljes szakaszon burkolat-megerősítés készült 11,5 tonnás megengedett tengelyterhelésre méretezve. Várdomb északi és déli végén forgalomcsillapító szigetek épültek burkolatszélesítéssel. Kijelölt gyalogos átkelőhely épült Várdomb belterületén. Az alsónánai csomópontban balra kanyarodó és befogadó sáv épült a főúton, az autóbuszmegálló helyeket áthelyezték. A sárpilisi csomópontban balra kanya…
A teljes szakaszon burkolat-megerősítés készült 11,5 tonnás megengedett tengelyterhelésre méretezve. Az őcsényi bekötő út csomópontja után a meglévő kis sugarú magassági vonalvezetés korrekcióját végeztük el 300 m hosszon. A szálkai bekötő út csomópontjában balra kanyarodó és befogadó sávok épültek a főúton, az autóbuszmegálló helyek áthelyezésre kerültek. A Csatári árok híd szerkezetének felúj…
Az összekötő út a 3719. j. Hollóháza bekötőútból ágazik le és halad a szlovák határig 2x1 sávban 984,18 m hosszban.
Az 5707 jelű úton Palkonya és Villánykövesd között a meglévő rossz állapotú híd helyett korszerű, hullámosított acélcső szerkezet épült
Békéscsaba, 44. sz. főút Békéscsaba elkerülő szakasza és a 470. j. út Békési úti keresztezésében 4 ágú körforgalmú csomópont építése.