62. sz. főút fejlesztése M8 (Duna-híd) Székesfehérvár között, Budapest – Nagykanizsa vasúti különszintű kereszteződés

A 62 számú Dunaújváros – Székesfehérvár közötti, 2x1 sávos másodrendű főút igen jelentős forgalma szintben keresztezte a 2 vágányú Bp-Nagykanizsa vasúti fővonalat. A vasúti fővonalnak ezt az igen balesetveszélyes keresztezését meg kellett szüntetni. A szakaszon különszintű vasúti-közúti keresztezés, és az érintett főúti folyópálya szakasz 11,5 t-s burkolaterősítése került megvalósításra a fö…

Tovább

A gyulai Bárdos híd felújítása

Gyula belterületén felújítottuk a Bárdos hidat. A felújítás során a hídszerkezet teljes szigetelése, a meglévő szigetelések cseréje, szegélyek, mellvédek átépítése, felületképzések készültek.

Tovább

2112. j. út Salgótarján tehermentesítő szakaszán cölöptámfal építése

A 2008. évben elkészült Salgótarjánt tehermenteítő útszakasz mentén a rézsűoldal megcsúszása miatt vált szükségessé támfal építése, az ideiglenes forgalomba helyezési határozat rendelkezései szerint. A támfal 104,00 m hosszon épült. A vasbeton támfal vastagsága 40 cm, magassága 1,00 és 3,00 m között változik. A fal 2,00 m-ként lefúrt Ø60 cm átmérőjű vasbeton cölöpökkel van a teherbíró homok…

Tovább

8. sz. főút négynyomúsítás kivitelezése Inota érintésével

8. számú főút négynyomúsítása Csór-Inota települések között, 2700 m hosszban 3 m zöldsávval és 2 db hagyományos csomóponttal épült. A szakaszon 1 db gyalogos aluljáró, a Hidegvölgyi-ároknál 2 db híd épült, valamint 1 db közműalagút is kialakításra került.

Tovább

7301 sz. Tapolca Déli tehermentesítő út

Az új déli tehermentesítő út a 46+970-48+025 km sz. között 1055 m hosszban, 8 m szélességben, zajárnyékoló fal terv szerinti kialakításával épült, jobboldalán gyalogjárdával, két szélén kiemelt szegéllyel. A Vas utcánál balrakanyarodó sávokkal bővített csomópont épült. A végszelvényben körfogalmi csomópont került kialakításra. A szakaszon gyalogos aluljáró készült.

Tovább

71. sz. főút Badacsony elkerülő építése

A 71. sz. főút Badacsony elkerülő szakasza a 78+270,83-80+550 km sz. között 2 db közúti csomópont kialakításával került megvalósításra. A 7341. sz. Badacsonytomaj, Badacsonytördemici út keresztezése után a végszelvény a 86+550 km sz-ben került kialakításra.

Tovább