Salgótarján megközelítése 21. sz. főút Nógrád III. szakasz megvalósítása

A Nógrád III. szakaszon a tervezett 2x2 sávos kialakítás 22,50 m koronaszélességgel valósult meg mintegy 3,7 km hosszan, és így csatlakozik a már megépült 2x2 sávos szakaszokhoz. A tervezési szakasz csatlakozik a meglévő négynyomúsított pályához, ám a Pásztó nyugati különszintű csomóponthoz tartozó lassító- és gyorsító sávok kialakítása a négynyomúsított szakasz szélesítésével történt meg. Pász…

Tovább

Komáromi új Duna híd megvalósítása Komárom – Révkomárom között

A Komárom és Komárno között tervezett hídon átvezető útszakasz a magyar oldali 1. sz. főutat köti össze a szlovák oldali 63. sz. főúttal. A Duna-híd 600 m hosszú, egypilonos ferdekábeles híd. Pilon magassága a pálya felett 95 m. Magyar oldali útcsatlakozás az 1. sz. főúttól a Duna-hídig 1 315 m, a szlovák oldali útcsatlakozás a Duna-hídtól a 63. sz. főútig 646 m hosszú. Az új Duna-híd megvalósí…

Tovább

62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakasz megvalósítása

A 62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakaszának megvalósítása 2x1 forgalmi sávval a Budapest – Pusztaszabolcs – Dombóvár vasútvonalon külön szintű keresztezéssel és két becsatlakozó útkialakítással került kiépítésre. A szakaszhatárokon a tervezett elkerülő út csatlakozik a 62. sz. főút 11,5 tonnás burkolat-megerősítéssel érintett szakaszaihoz. A 2,9 km hosszú, 2x1 sávos elkerülő út…

Tovább

M35 autópálya (I.ütem) 4.sz.főút – 481.sz.főút közötti szakasz keretében a 481. sz. főút megvalósítása

481. sz. főút (M35 autópálya és a 47. sz. főút között) Hossza: 5,50 km, keresztmetszeti kialakítás: 2x1 forgalmi sávos főút. Koronaszélesség 12,00 m, forgalmi sávok szélessége 3,50 m, padkaszélesség 2,50 m A 481. sz. főút és a 47. sz. főút keresztezésénél körforgalmú csomópont épült, továbbá megépült 3 db híd.

Tovább

Salgótarján megközelítése 21. sz. főút Nógrád II. szakasz megvalósítása

Szurdokpüspöki és Pásztó között mintegy 4,5 kilométeren került négynyomúsításra a meglévő 2x1 sávos út. A 23+800 km szelvénynél a meglévő Sertéstelep megközelítésére csökkentett paraméterű külön szintű csomópont került kialakításra. A Pásztó déli rombusz típusú csomópont, a 2122 jelű Hollókői út csatlakozásánál került kialakításra. A 2408 jelű Pásztói út korrekciója ide került bekötésre, a kor…

Tovább

Salgótarján megközelítése 21. sz. főút Heves I. szakasz megvalósítása

Hatvan és Lőrinci között valósult meg a négynyomúsítás, 6,55 kilométer hosszan. Az új út Lőrincinél csatlakozik a már elkészült 2×2 sávos szakaszhoz. A fejlesztés keretében a nagygombosi csomópont területén csökkentett paraméterű különszintű csomópont került kialakításra, ahol a 21. sz. főút felett vezettük át a 24102 j. utat. A Lőrincihez tartozó Mátravidéki Erőmű lakótelepe felé vezető 24101 …

Tovább

A 471. sz. főút Hajdúsámson-megyehatár projekt megvalósítása

Hajdúsámson – megyehatár közötti szakaszon 11,5 tonnás burkolatmegerősítés történt. A Hajdúsámson elkerülő szakasz végétől Nyíradony belterületén keresztül egészén a megye határáig tartó 2x1 forgalmi sávos szakasz burkolaterősítése elkészült, emellett Nyíradony belterületén körforgalmú csomópont épült, valamint kisebb ívkorrekciók, kerékpárút átépítések, forgalomcsillapító szigetek, közvilágítá…

Tovább

813. sz. főút II. ütem Győr ipartelep út déli csomópont megvalósítása

A 813. sz. főút 2x1 sávos II. üteme Győr közigazgatási területén, Győr ipartelepi út déli csomópontjától (Vonal út) az 1. sz. főútig tartó mintegy 3,8 km-es szakasz megvalósítását tartalmazta. A II. ütemben az M19 autóút – 813. sz. főút különszintű csomópontjában 1 db műtárgy került megvalósításra. A fejlesztés ütemezése megfelel a 1505/2016. (IX. 21.) Kormányhatározatban foglaltaknak.

Tovább

Zalalövő elkerülő szakaszolt projekt megvalósítása

A Zalalövő elkerülő szakasz a meglévő 86. sz. főút folytatásában keleti irányból kerüli el a várost. A nyomvonalon 2 jelentős méretű műtárgy épült: a Zala-folyó, Zalaegerszeg - Hodos vasútvonal, illetve a 7411 jelű összekötő út keresztezése egy 600 m, a Zalalövő – Körmend vasútvonal és Zalapatakai patak keresztezése egy 160 m hosszú műtárggyal került megvalósításra. A projekt kivitelezése a 15…

Tovább