A Nógrád III. szakaszon a tervezett 2x2 sávos kialakítás 22,50 m koronaszélességgel valósult meg mintegy 3,7 km hosszan, és így csatlakozik a már megépült 2x2 sávos szakaszokhoz. A tervezési szakasz csatlakozik a meglévő négynyomúsított pályához, ám a Pásztó nyugati különszintű csomóponthoz tartozó lassító- és gyorsító sávok kialakítása a négynyomúsított szakasz szélesítésével történt meg. Pász…
A Komárom és Komárno között tervezett hídon átvezető útszakasz a magyar oldali 1. sz. főutat köti össze a szlovák oldali 63. sz. főúttal. A Duna-híd 600 m hosszú, egypilonos ferdekábeles híd. Pilon magassága a pálya felett 95 m. Magyar oldali útcsatlakozás az 1. sz. főúttól a Duna-hídig 1 315 m, a szlovák oldali útcsatlakozás a Duna-hídtól a 63. sz. főútig 646 m hosszú. Az új Duna-híd megvalósí…
A 62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakaszának megvalósítása 2x1 forgalmi sávval a Budapest – Pusztaszabolcs – Dombóvár vasútvonalon külön szintű keresztezéssel és két becsatlakozó útkialakítással került kiépítésre. A szakaszhatárokon a tervezett elkerülő út csatlakozik a 62. sz. főút 11,5 tonnás burkolat-megerősítéssel érintett szakaszaihoz. A 2,9 km hosszú, 2x1 sávos elkerülő út…
481. sz. főút (M35 autópálya és a 47. sz. főút között) Hossza: 5,50 km, keresztmetszeti kialakítás: 2x1 forgalmi sávos főút. Koronaszélesség 12,00 m, forgalmi sávok szélessége 3,50 m, padkaszélesség 2,50 m A 481. sz. főút és a 47. sz. főút keresztezésénél körforgalmú csomópont épült, továbbá megépült 3 db híd.
A 13,2 kilométer hosszú útszakaszon a burkolat kiszélesítése és megerősítése mellett, 10 db autóbuszöböl, 1 db autóbusz várakozóhely, 13 db személygépkocsi várakozóhely épült és 1 db kijelölt gyalogos-átkelőhely létesült.
Szurdokpüspöki és Pásztó között mintegy 4,5 kilométeren került négynyomúsításra a meglévő 2x1 sávos út. A 23+800 km szelvénynél a meglévő Sertéstelep megközelítésére csökkentett paraméterű külön szintű csomópont került kialakításra. A Pásztó déli rombusz típusú csomópont, a 2122 jelű Hollókői út csatlakozásánál került kialakításra. A 2408 jelű Pásztói út korrekciója ide került bekötésre, a kor…
Hatvan és Lőrinci között valósult meg a négynyomúsítás, 6,55 kilométer hosszan. Az új út Lőrincinél csatlakozik a már elkészült 2×2 sávos szakaszhoz. A fejlesztés keretében a nagygombosi csomópont területén csökkentett paraméterű különszintű csomópont került kialakításra, ahol a 21. sz. főút felett vezettük át a 24102 j. utat. A Lőrincihez tartozó Mátravidéki Erőmű lakótelepe felé vezető 24101 …
Hajdúsámson – megyehatár közötti szakaszon 11,5 tonnás burkolatmegerősítés történt. A Hajdúsámson elkerülő szakasz végétől Nyíradony belterületén keresztül egészén a megye határáig tartó 2x1 forgalmi sávos szakasz burkolaterősítése elkészült, emellett Nyíradony belterületén körforgalmú csomópont épült, valamint kisebb ívkorrekciók, kerékpárút átépítések, forgalomcsillapító szigetek, közvilágítá…
A 813. sz. főút 2x1 sávos II. üteme Győr közigazgatási területén, Győr ipartelepi út déli csomópontjától (Vonal út) az 1. sz. főútig tartó mintegy 3,8 km-es szakasz megvalósítását tartalmazta. A II. ütemben az M19 autóút – 813. sz. főút különszintű csomópontjában 1 db műtárgy került megvalósításra. A fejlesztés ütemezése megfelel a 1505/2016. (IX. 21.) Kormányhatározatban foglaltaknak.
A Zalalövő elkerülő szakasz a meglévő 86. sz. főút folytatásában keleti irányból kerüli el a várost. A nyomvonalon 2 jelentős méretű műtárgy épült: a Zala-folyó, Zalaegerszeg - Hodos vasútvonal, illetve a 7411 jelű összekötő út keresztezése egy 600 m, a Zalalövő – Körmend vasútvonal és Zalapatakai patak keresztezése egy 160 m hosszú műtárggyal került megvalósításra. A projekt kivitelezése a 15…