A projekt keretében 731,59 m hosszú burkolatlan útszakaszt kell szilárd útburkolattal megépíteni. A megvalósítás során el kell végezni a meglévő útkorona felújítását 7,0 m szélességre, ki kell építeni a szilárd útburkolatot 4,0 m szélességben, el kell végezni a meglévő vízelvezető rendszer felújítását, valamint az építéssel érintett közműveket a szükséges mértékig ki kell váltani. Csomópont és …
A Új Duna-híd és kapcsolódó úthálózat kiépítésével Budapest XI. és IX. kerülete között a Fehérvári úti csomópontból kiindulva a Csepel-szigeten át az Illatos út nyomvonalában az Üllői útig vezető új út jön létre. A projekt során kiépül egy új 2x3 sávos Új Duna-híd a Galvani út – Illatos út vonalában, valamint egy szintén 2x3 sávos Soroksári-Duna ág keresztezés (Soroksári híd) is, amelyek a keré…
Az elkerülő út a 61. sz. főút és a Murakeresztúr felé menő 6833 j. út között létesít kapcsolatot, Nagykanizsát délről elkerülve. Az elkerülő út az átmenő forgalom levezetése mellett Nagykanizsa több olyan városrésze között teremt közvetlen kapcsolatot, melyek eddig csak a városközponton keresztül voltak megközelíthetők. Előkészítésként tanulmányterv és előzetes környezetvédelmi vizsgálat elkés…
A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság, R67 Kaposvár és az M7 közötti szakasz (érintett települések elkerülését is megvalósító) fejlesztése - 67. sz. főút Látrány elkerülő szakasz A szerződött támogatás összege: 1 048 918 792,- Ft A támogatás mértéke (%-ban): 100 % A projekt tartalmának bemutatása: Jelen beruházás k…
Projekt címe: 21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok kapacitásbővítése Projekt azonosító száma: IKOP-4.1.0-15-2016-00006 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege: 21 587 012 818 Ft Támogatás mértéke: 100 % Projekt tartalma: A Nógrád IV. szakaszon a 2x2 sávos kialakítás 22,50 m koronaszélességgel épült ki mintegy 4,7 km hosszban, és csatlakozik a már megépült 2x2 sá…
A projekt bemutatása: A 2502. j. út mintegy 3,7 km hosszú új nyomvonalú útszakasza közvetlen csomóponti kapcsolatot biztosít az M25 autóúttal. Az Andornaktályán átmenő jelentős forgalom autóútra való átterelése érdekében a mintegy 5 km hosszú átkelési szakasz több pontján forgalomcsillapító beavatkozások történnek. Az út mellett mintegy 785 m hosszon zajvédőfal épül. A kedvezményezett neve, …
A főutak tervezési szakaszhatárai: A kezdőszelvény a jelenleg meglévő 21-23 sz. főutak, illetve a 21 sz. főút és a tervezendő Bátonyterenyét elkerülő szakasz metszéspontjai, a tervezési szakasz végszelvénye a 25-26 sz. főutak csomópontja. A tervezendő szakasz hossza 70 km. A tervezendő műszaki tartalom a rekonstrukciós fejlesztés részeként: Kisterenye 2x1 sávos, új nyomvonalú elkerülő szakasza,…
Kisvárda város északi területei elkerülő és feltáró útjainak, a stadion közúti megközelítésének megvalósítása: 1,0 km hosszú, 2x1 sávos összekötő út épült meg a 4109 j. és a 4145 j. összekötő utak között. A tehermentesítő út 4109 j. összekötő úttal való csomópontjába, a 4111 j. összekötő úttal való keresztezésébe és a 4145 j. összekötő úttal való csomópontjába körforgalmi csomópontok kerültek …
Kisvárda belterületét érintően 1 db új körforgalmú csomópont tervezése és építése a meglévő négyágú útkereszteződés helyett (Krucsay - Várday - Vár utcák keresztezésében új körforgalmi csomópont), az érintett közművek kiváltásával és védelembe helyezésével együtt. Az új négyágú 9,0 m belső sugarú, 6,0 m körpálya szélességű körforgalmú csomópont mellett 2 db autóbusz egyidejű megállását biztosí…
Kisvárda település közigazgatási területét érinti, a város déli elkerülését biztosítja. 3,25 km hosszú, 2x1 sávos összekötő út, melyből 2,4 km új nyomvonalú, 0,85 km meglévő út szélesítése és a 11,5 tonnás burkolat megerősítése, az érintett közművek kiváltásával együtt. Az összekötő út kezdő és vég csomópontjaiba, valamint a 4145 j. összekötő úttal való keresztezésébe és a MasterGood Kft. közp…