Fertőrákos – Sopronpuszta – Sankt Margarethen im Burgenland (Szentmargitbánya AT) közötti határmenti kapcsolat fejlesztése

A  projekt megvalósítása során a 4-5 m széles aszfalt burkolatú 8532. jelű út átépítése történt meg 3,5 km hosszban 9 m koronaszélességgel és 6 m burkolatszélességgel az országhatárig. A projekt a magyar-osztrák határon átnyúló INTERREG V-A program keretében került megvalósításra. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság…

Tovább

Zsira – Lutzmannsburg (Locsmánd, AT) közötti határmenti kapcsolat fejlesztése

A fejlesztés keretében magyar oldalon megtörtént a 8626. jelű közút 2 km hosszú Zsira belterületi szakaszán a meglévő burkolat felújítása, egy új gyalogos átkelőhely létesítése, valamint az osztrák oldali projektrész csatlakozása miatt az Államhatár térségében a korábban megépült Zsira elkerülő útszakasz utolsó 40 m-es szakaszának a korrekciója. ATHU 015 CrossBorder Road A Határon átnyúló…

Tovább

87. sz. főút Kőszeg – B61a Rattersdorf (Rőtfalva, AT) közötti határmenti kapcsolat fejlesztése

A nyomvonal új határmetszési ponttal a magyar oldali 87. számú főutat köti össze az osztrák oldali B61a jelű úttal. A teljes új útszakasz hossza magyar és osztrák oldalon 1,8 km. Magyar oldalon 825 m-en történt beavatkozás, melyből 625 méteren új nyomvonalú út építése, míg 200 méteren a meglévő 87. számú főút burkolat felújítása valósult meg. A határon áthaladni szándékozó járművek ideiglenes, …

Tovább

Várbalog-Albertkázmérpuszta – Halbturn (Féltorony AT) közötti határmenti kapcsolat fejlesztése

Várbalog központjától a 8508. jelű út végpontjától, a meglévő földúti nyomvonalon aszfalt burkolatú út kiépítése Albertkázmérpusztáig. A felújítandó szakasz hossza: 4,4 km. A projekt a magyar-osztrák határon átnyúló INTERREG V-A program keretében került megvalósításra. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság, Várbalog-Albe…

Tovább

Rajka – Deutsch-Jahrndorf (Németjárfalu) (AT) összekötő út fejlesztése

Az M15 autópálya lehajtójának tervezett körforgalmú csomópontjától kezdődően került kiépítésre a 2x1 sávos új út. Az első 0,2 km új nyomvonal a szántóföldön keresztül halad, majd csatlakozik a jelenlegi földút nyomvonalához, ami 1,685 km hosszon az országhatárig vezet. A projekt a magyar-osztrák határon átnyúló INTERREG V-A program keretében került megvalósításra. Kedvezményezett neve:  NIF …

Tovább

Komárom-Révkomárom közötti új Duna-híd magyar oldali útcsatlakozásának kiépítése

A Komárom és Révkomárom (Komárno) között tervezett hídon átvezető útszakasz a magyar oldali 1.sz. főutat köti össze a szlovák oldali 63.sz. főúttal. A magyar oldali útcsatlakozás kiépítése az  új Duna-híd az 1. sz. főút között valósul meg. A beruházás uniós és hazai forrás felhasználásával, a CEF (Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz) támogatásával  a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízá…

Tovább

M2 gyorsforgalmi út Dunakeszi északi csomópont és a 2. számú főút közötti összekötő út megvalósítása

2,475 km hosszú, 2x1 sávos új összekötő út. Az összekötő út építéséhez kapcsolódóan vízépítési, közmű kiváltási és egyéb építési munkákon felül a 2. sz. főúti csatlakozásnál új körforgalmú csomópont és a 2. sz. főút és a Budapest-Szob vasútvonal felett új felüljáró épült, valamint 400 m hosszon megvalósult a 2. sz. főút korrekciója. Két buszmegálló létesült a körforgalom után a 2. sz. főút nyom…

Tovább

Balassagyarmat-Újkóvár – Koláre (Kóvár) (SK) közötti határkapcsolat megvalósítása, valamint az Ipoly folyó feletti Ipoly-híd

A tervezett út teljes hossza 574 m melyből kb. 194 m halad magyar területen, a maradék kb. 380 m Szlovákia területén helyezkedik el. Magyarországon a 22. sz. Rétság-Salgótarján másodrendű főútból, körforgalmú csomóponttal válik ki, Újkóvár településnél. Egyenes vonalban keresztezi az Ipoly folyót ami ezen a szakaszon határfolyó is egyben, majd szlovák oldalon egy meglévő vízügyi létesítmény tö…

Tovább

Ipolydamásd – Chl’aba (Helemba) (SK) közötti határkapcsolat megvalósítása, valamint az Ipoly folyó feletti Ipoly-híd építése

A projekt bemutatása: A tervezett út Ipolydamásd határában a 1201 j. ut 1+730,26 km szelvényéből ágazik ki a bal oldalon, körforgalmú csomóponttal. A meglévő beton burkolatú út nyomvonalára fordul, ezen halad, majd az Ipoly keresztezését követően Helemba belterületén található bekötő úthoz csatlakozik. A teljes hossza 765 m, ebből a magyar oldalon 540 m, a szlovák oldalon 170 m található. Az ár…

Tovább