Az 5,7 km hosszú 2×1 sávos útszakasz 2×2 sávosra történő bővítésével egyidejűleg 5 db turbó körforgalom (ebből 3 db új, 2 db esetében a meglévő egyszerű körforgalom került bővítésre), 5 db műtárgy (kerékpárút feletti hidak; ezek közül 4 db új, 1 db esetében pedig a meglévő került meghosszabbításra), valamint közel 7 km hosszú egyesített szerviz- és kerékpárút épült.
Az előkészítési feladat Baja déli elkerülő szakaszra Környezeti hatástanulmány, az 51. sz. főút Baja - Hercegszántó – országhatár szakaszra Megvalósíthatósági tanulmány, Környezeti Hatástanulmány és engedélyezési terv készítése. Az engedélyezési tervekben az 51. sz. főút 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolatmegerősítése, Nagybaracska települést elkerülő út új nyomvonalon való megter…
Kecskemét lakott területén belül lévő 52. sz. főút 5. sz. főúttól (Árpád krt.-tól) az M5 autópálya közötti jelenleg 2x1 sávos részei kerültek 2x2 sávos áttervezésre. A tervezési feladat magában foglalta a jelentősebb csomópontok (Árpád krt., Olimpia u., Csabay G. krt. (Sport u.), Vízmű u., Nyugati krt., Írisz u.) felülvizsgálatát is. Az előkészítés során fedvény engedélyezési tervek mellett …
441. számú főút Kecskemét elkerülő-Nagykőrös szakasz fejlesztésének előkészítése, környezeti hatástanulmány, tanulmányterv, engedélyezési és kiviteli terv készítése Elrendelésre került feladat: 7,29 km hosszon 2x1 sávos 11,5 t burkolatmegerősítés, 2,79 km hosszon 2x2 sávra történő szélesítés. Az előkészítési feladat keretében tanulmányterv, környezeti hatástanulmány, engedélyezési és kivitel…
A 4924. j. összekötő úttól indul és a Csenger Nagykárolyi utcán és a Szatmári utcán át éri el az államhatárt. Az út 2.550 m hosszú, 6,0 m széles burkolattal került tervezésre, belterületen 8,5 m külterületen 9,0 m széles koronával.
Kisvárda város belterületén a 3832 j. összekötő út (Mátyás Király utca) 1+100 km szelvényében 1 db új járműosztályozós csomópont valósult meg a Kisvárda északi fejlesztési terület feltárásnak biztosítása érdekében.
Kisvárda város belterületén a 4109. j., a 4111 j. és a 4145 j. összekötő utak csomópontjában 1 db új körforgalmú csomópont valósult meg a meglévő, kedvezőtlen csatlakozási szögű négyágú útkereszteződés helyén.
A fejlesztés Győrben a meglévő 1. sz. főút likócsi körforgalom és az Ipar u. csomópont közötti szakasz fejlesztését tartalmazta. A meglévő 2x1 sávról a 122+800 – 123+050 km sz. között 2+1 sávos, majd a 123+050 - 123+790 km sz. között 2x2 sávos útfejlesztés valósult meg. Kiépítésre került egy körforgalom a Dohány utcánál, melybe csatlakozik egy direkt ág Győr felől az 1. sz. főútról egy újépítés…
A meglévő személyforgalmi határátkelőhely megtartása mellett a határátkelő kiegészítése szükséges teherforgalmi terminállal a következő létesítmények megépítésével: Közlekedési pályák, 15 férőhelyes teherparkoló, 50 férőhelyes személyzeti parkoló, mérlegelési helyek, mérlegházak, előtetők, épületek, ARD ellenőrzési hely.
A NIF Zrt. beruházásában valósult meg a 86 és 76 sz. főutak Nádasd-Hegyhátsál-Katafa közös elkerülő szakasz 44+010-50+000 km sz. között. Az elkerülő forgalomba helyezésére a Vas Megyei Kormányhivatala VA/UO/NS/A/624/21/2015 határozata alapján 2015. október 2-án került sor. A forgalomba helyezési engedélyben hatóság előírta, hogy a 76. és 86. sz. főút közös szakaszán a 46+200 km szelvénybe…