47. sz. főút, Mikepércsi út – Leiningen utcai jobbra kanyarodó forgalmi sáv megvalósítása

Jelen előkészítés a 47. sz. főút, Mikepércsi út – Leiningen utcai csomópont jobbra kanyarodó forgalmi sáv a előkészítésére vonatkozik, valamint engedélyezési és kivitelek elkészítésére vonatkozik (a hozzátartozó engedélyek megszerzésével együtt). A Mikepércsi út – Leiningen utca csomópontjában külön jobbra kanyarodó sáv kialakítása Debrecen Centrum irányába. Sziget nélküli jobbra kanyarodó sáv…

Tovább

Nyíregyháza, Tokaji út és a 100. sz. vasútvonal különszintű keresztezésének előkészítése

A tervezési szerződés feladatai között szerepel Nyíregyháza, Tokaji út és a 100. sz. vasútvonal különszintű keresztezéséhez szükséges engedélyezési tervek, környezeti hatástanulmány elkészítése és a megvalósításhoz szükséges engedélyek megszerzése, valamint a kiviteli tervek elkészítése és az illetékes Hatóság általi jóváhagyás megszerzése.

Tovább

Nagyrozvágy – Vel’ký Horeš (Nagygéres) összekötő út kivitelezés

Nagyrozvágy(HU) és Nagygéres(SK) települések közötti, határon átnyúló új közúti közlekedési kapcsolatot teremt. A magyarországi szakasz 1925 m 2x1 sávos új út 6,5 m burkolatszélességgel és 8,5 m korona szélességgel. A szlovák oldali  szakasz mintegy 2,3 km hosszú, 2x1 sávos új út. A projekt az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország Együttműködési Program keretében, az Európai Regionális Fejlesz…

Tovább

Eger, 2504. jelű, Eger – Bogács összekötő út (Vécseyvölgy utca) – Gárdonyi utcai csomópont átépítésének előkészítése

A projekt keretében a 2504. sz. út 0+947-0+988 km szelvényében meglévő szintbeni vasúti keresztezésű járműosztályozós csomópont jelzőlámpás csomóponttá való átépítése, valamint a csomóponthoz kapcsolódó Gárdonyi és Zoltay utca szélesítése, a Tetemvár és Vécseyvölgy utca ívkorrekciói valósulnak meg.

Tovább

Eger elkerülő út előkészítése

A kivitelezés alatt álló M25 autóút északi végpontja Eger város déli részén ér véget a város belterületi határánál. Az M25 autóút északi végpontjában megjelenő forgalomnak a nagy része úti céltól függetlenül a város belterületén keresztül halad, ezzel indokolatlanul terhelve a lakott területeket. Eger város tehermentesítése érdekében feladat volt egy 2x1 sávos, a tervezett gyorsforgalmi úthoz k…

Tovább

Veszprémben az Aranyosvölgy feletti új völgyhíd és a hozzá kapcsolódó, a város belső elérhetőségét javító közutak és kiegészítő létesítményeinek tervezése

Veszprémben a kelet-nyugati közlekedési főtengely II. ütemeként kerül megtervezésre a Kistó utca és a Jutasi út közötti szakasz 2x1 forgalmi sávos kialakítással, kétoldali koppenhágai típusú kerékpársávval és járda kapcsolatokkal. A projekt keretében kerül megtervezésre a kb. 350 méter hosszúságú új völgyhíd, mely a Tüzér utca és a Jutasi út közvetlen közúti kapcsolatát biztosítja. A három csom…

Tovább

Győr, Mártírok útja és 1301. jelű út közötti szakasz (új Mosoni-Duna-híd) megvalósítása

Az 1. sz. főút és az új Bácsai út közötti szakaszon 2x2 sávos, az új Bácsai út és a 1301 j. út közötti szakaszon 2x1 sávos út tervei elkészültek, a tervek engedélyezése megtörtént. A Mosoni-Duna felett 2x2 sávos híd előkészítésére került sor. A teljes nyomvonal mellett kerékpárút, a város felőli oldalon zajvédő fal került megtervezésre.

Tovább

Öregcsertő, 5301 – 53115. jelű mellékutak összekötése

A megtervezésre kerülő út Öregcsertő település külterületén található 5301 jelű és a vele párhuzamosan a településen átvezető 53115 jelű mellékút (Kossuth u.) összekötését szolgálja. A 278 m hosszú mellékút Öregcsertő település önkormányzatával egyeztetett helyszínen (79 hrsz.), a település helyi igényei és a kijelölt terület keresztmetszeti adottságai alapján 40 km/óra tervezési sebesség alkal…

Tovább