Debrecen belvárosában a 4. sz. főút, Rakovszky u. - Ótemető u. - Kassai út meglévő csomópontjának fejlesztése, kapacitásbővítése, új forgalmi sávok kialakítása.
Az átépítés részét képezi a 33. sz. főút 105+675 km szelvényében lévő körforgalmi csomópont kihajtási íveinek felülvizsgálata, továbbá szélesebb belső járható gyűrűt és új szegélyeket szükséges tervezni és megvalósítani. A 33. sz. főút 105+500 – 105+885 km szelvényei között mintegy 385 méter hosszban a körforgalmi csomópontot is beleértve teljes szélességben burkolatmegerősítést, továbbá a meg…
A 4113. jelű úton Tiszamogyorós és Lónya között a Tiszán történő átkelés kapcsán 2x1 sávos új közúti híd és a hozzá csatlakozó úthálózat korrekció létesítésének előkészítése a feladat. Az előkészítés során a várható forgalmi igények hatékony kiszolgálásának vizsgálata, tanulmányterv (TT) és Környezeti Hatástanulmány (KHT) elkészítése, valamint a környezetvédelmi engedélyezési eljárás lefolytatá…
Makó elkerülőjén, a Tótkomlósra vezető összekötő út csomópontjának körforgalmú csomóponttá történő átépítése valósult meg.
Pilisborosjenőn az „M0 Északi szektor, 11 — 10 sz. főutak közötti szakasz előkészítése (tervezése)” projekt keretén belül kerül előkészítésre a jelenlegi 10. sz. (elsőrendű) főút mintegy 800 méter hosszú szakaszának nyomvonal korrekciója körforgalmi csomópont kialakítással a buszvégállomásnál, valamint mintegy 730 méter hosszú, 2x1 sávos bekötő út építése az M0 főpálya által elzárt területek me…
I. ütem: Az M1 autópálya (Sasfészek pihenő csomópontja) és a 81106 j. utak közötti szakasz létesítésének előkészítése és megvalósítása Sasfészek pihenő csomópontjából indul. Mintegy 0,8 km hosszú 2x1 sávos új út létesül 2 db körforgalmú csomóponttal. II. ütem: A 1102 j. út és az I. ütem közötti szakasz létesítésének előkészítése és megvalósítása A 1102 j. út és az I. ütem közötti szak…
A tervezendő új nyomvonal kezdő szelvénye a Csáklya utca Mártírok útja szintbeni kereszteződésétől indul és a Felső Szandai réten létesítendő, új körforgalmú csomópontokon átvezetve csatlakozik a 4. sz. főúthoz különszintű csomóponton keresztül. Szükséges a 4. sz. főút. Szent István Tisza híd - 4.-442. sz. főutak meglévő különszintű csomópont közötti szakaszának 2x2 forgalmi sávra történő, gyűj…
Döntéselőkészítő tanulmányterv készítése a Fonyódligeti Erzsébet-tábor közúti megközelítési lehetőségeinek vizsgálatára, műszaki változatok bemutatására. A lehetséges változatok összehasonlítása a megközelíthetőség, környezeti érintettség és az érintett településekre gyakorolt hatások szempontjából. A projekt Döntéselőkészítő tanulmánytervvel rendelkezik.
A 37. sz. főút Gesztely és Szerencs közötti szakaszának jelenleg meglévő 2x1 sávja épül át mintegy 18,86 km hosszúságban 2x2 sávra. Gesztelynél a meglévő egysávos körforgalmú csomópont turbó típusú körforgalommá, illetve a meglévő négyágú útkereszteződésekben új, egysávos körforgalmi csomópontok épülnek. A beavatkozás végszelvénye a Szerencsi meglévő MOL belterületi körforgalmi csomópont. Az út…
A 4. sz. főút, Wesselényi utca - 4814. jelű összekötő út, Vágóhíd utca csomópontjában jobbra kanyarodó sáv kialakítása a Vágóhíd utcáról Nyíregyháza irányába. A meglévő jelzőlámpás csomópont átalakítását kell elvégezni, a Vágóhíd utcáról önálló jobbra kanyarodó sáv kerül kialakításra mintegy 160 m hosszban. Az új forgalmi sávval párhuzamosan, a Vágóhíd utcai felüljáró háttöltésétől a 4. sz. fő…