21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok továbbfejlesztése (I. ütem)

Hatvan és Salgótarján között (Szurdokpüspöki jobb pálya, Mátraverebély jobb pálya, Vizslás-Salgótarján jobb és bal pálya)  a 21. számú főút szakaszos burkolat felújítása a meglévő kopóréteg marásával és új aszfaltréteg beépítésével. További beavatkozások: szalagkorlát csere és bővítés, fényvédő háló javítás és pótlás, vízelvezetés javítás (grooving vágás), tengelysúly mérőhely bővítés, szikkasz…

Tovább

51. sz. főút Kalocsa-M9 gyorsforgalmi út közötti, valamint a Kalocsa belterületi szakasz fejlesztésének megvalósítása

Az 51. sz. főút Kalocsa ipari parki úti csomópontja és az M9 gyorsforgalmi út csomópontja közötti szakaszának 115 kN tengelyterhelésre történő burkolat-megerősítése és párhuzamos kerékpárút tervezése. Önálló vonalvezetésű kerékpárút tervezése a lakott területen kívüli szakaszokon a meglévő létesítmények felülvizsgálatával/korszerűsítésével, továbbá lakott területen belül a legoptimálisabb megol…

Tovább

51. sz. főút fejlesztése M9 gyorsforgalmi út – Baja között, Sükösd és Érsekcsanád elkerülő út építésével

Az 51. sz. főút M9 gyorsforgalmi úti csomópontjától Baja lakott területig tartó szakaszának (kivéve a Sükösd és Érsekcsanád településeket a tervek szerint elkerülő út kezdő- és végcsomópontjai közötti szakaszt) 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolat-megerősítése és önálló vonalvezetésű párhuzamos kerékpárút (részben kerékpározásra kijelölt vegyes forgalmú út) építése. Sükösd és Érsekcsa…

Tovább

55. sz. főút Baja – Pörböly közötti szakasz fejlesztése, párhuzamos kerékpárút építéssel

Az 55. sz. főút meglévő nyomvonalának az 51. és 551. sz. utak Baja belterületi csomópontjától a Pörböly előtti vasúti keresztezésig tartó, jelenleg 9,6 km hosszú  szakasza 115 kN tengelyterhelésre történő burkolat-megerősítése és Pörböly település lakott területi határáig vezetett párhuzamos kerékpárút megvalósítása, valamint a Bajai Türr István Duna-híd nem engedély köteles felújítása.

Tovább

5125 j. Kalocsa nyugati elkerülő út (Foktő-Bátya) megvalósítása

Az 5125 j. Kalocsa nyugati elkerülő út megvalósításának előkészítése (Foktő-Bátya) az 5122. és 5106. j. utak csomópontja és az 51. sz. főút között: új nyomvonalon vezetett, 4,2 km hosszú, 2×1 sávos országos közút kiviteli tervi szintig történő előkészítése.

Tovább

M25 autóút maklári csomóponthoz kapcsolódó maklári bekötőút megvalósítása

Maklár déli iparterületét az M25 autóúttal összekötő maklári bekötés az M25 autóút maklári különszintű csomópontjával együtt mintegy 1,1 km hosszú, új nyomvonalú útszakasz, 2x1 sávos, 11,00 m-es koronaszélességgel. Az M25 autóút különszintű csomópontja mellett a maklári iparterület útjához egysávos körforgalmú csomóponttal csatlakozik. A 2501 jelű út (távlati 251 sz. főút) már megépült 2,6 km h…

Tovább