35. sz. főút, Böszörményi út – Békessy Béla utcai csomópont jobbra kanyarodó forgalmi sáv megvalósítása

A kivitelezési feladat a Böszörményi út - Békessy Béla utca csomópontjában külön jobbra kanyarodó sáv kialakítása a 35. sz. főút, Böszörményi útból a Békessy Béla utca irányába volt. A beruházás keretében elvégzésre került az új forgalmi sáv megvalósítása, az érintett közművek és közvilágítási hálózat kiváltása, valamint a meglévő jelzőlámpa rendszer módosítása.

Tovább

471. sz. főút fejlesztése Debrecen– Hajdúsámson között, Hajdúsámson elkerülővel

Hajdúsámson elkerülő: A főút vonalvezetési paraméterei a külterületi szakaszokon sok helyen nem elégíti ki a főúti vonalvezetés jelleg által megkövetelt 90 km/h tervezési sebességhez tartozó előírásokat, az átkelési szakaszoknál is sok helyen nem biztosított az 50 km/h-hoz tartozó előírás. Hajdúsámson belterületi szakaszán a jelenlegi nem megfelelő vonalvezetés és szűk beépítettség nem teszi…

Tovább

Pusztaszabolcs elkerülő út előkészítése

A Pusztaszabolcs elkerülő út előkészítéseként új nyomvonalú, 2x1 forgalmi sávos kialakítású, közel 6 km hosszúságú  országos közút került megtervezésre engedélyezési és kiviteli tervszinten. A Budapest-Pusztaszabolcs vasútvonal külön szinten felüljáróval kerül keresztezésre a vasútállomási területén kívül. Az ingatlan megközelítések párhuzamos szervizutakon keresztül lesznek biztosítva.

Tovább

Debrecen, Erzsébet utca – Szoboszlói út – Külsővásártér csomópont fejlesztése

Debrecenben a Szoboszlói úton a csomópont előtti szakaszon mintegy 200 m szakaszon vizsgálandó a 4. sz. főút szelvényezés szerinti jobb oldalán a jelenleg meglévő zöld sáv helyére egy plusz forgalmi sáv kiépítésének a lehetősége. Továbbá a Szoboszlói úti Általános Iskola előtti szakaszon a szelvényezés szerinti baloldalon lévő besorolósáv mintegy 60 m hosszú meghosszabbítása is vizsgálandó a me…

Tovább

Jászberény elkerülő III. ütem megvalósítása

Az új 2x1 sávos közlekedési létesítmény a 32. sz. főutat a 31. sz. főúttal köti össze, amely 4,5 km hosszban valósul meg. Az útszakasz a tervezési szakasz elején a 32. sz. főútnál nyomvonalkorrekcióval, a tervezési szakasz végén a 31. sz. főúti csomópontnál a II. ütemben megépült körforgalomhoz csatlakozik. A tervezett elkerülő út tervezési szakaszának kezdete a 24+275 km szelvényben csatlak…

Tovább

87-89. sz. főút Szombathely északkeleti elkerülő út fejlesztésének előkészítése

87-89. számú főút Szombathely hiányzó északkeleti elkerülő szakasz fejlesztés előkészítése befejeződött, az engedélyezési tervek és az építési engedély rendelkezésre áll. A 87-89 sz. főutak Szombathely északkeleti elkerülő fejlesztése körülbelül 3,35 km hosszú 2x2 sávos főút, valamint 3,6 km hosszú 2x1 sávos főút új nyomvonalon történő kialakítását jelenti, 3 db vasút feletti (különszintű) á…

Tovább

74. sz. főút Vasvár elkerülő szakasz előkészítése

Az előkészítési feladat keretében a 74. sz. főút Vasvár elkerülő szakaszának engedélyezési tervei készülnek el. A tervezett 2x1 sávos II. rendű főút nyomvonala a 74 sz. főút 69+700 - 70+900 km szelvények között tervezett nyomvonal korrekciótól, a 71+100 km szelvényben tervezett járműosztályozós szintbeni csomópontból indulva Vasvárt keleti irányból kerüli el. A 73+469 km szelvényben, a 7361.…

Tovább

M87 gyorsforgalmi út, Szombathely és Kőszeg közötti szakasz, valamint a 87. számú főút, Kőszeg (M87 gyorsforgalmi út) és Kőszeg, országhatár közötti szakasz megvalósítása (előkészítés)

A Szombathely és Kőszeg közötti közúti kapcsolat Szombathelytől a magyar-osztrák országhatárig tartó szakasza két részre osztható fel az alábbiak szerint: Szombathely és Kőszeg közötti 13,58 km hosszú 2x2 sávos szakaszra fizikai elválasztással, valamint Kőszeget keletről elkerülő és az országhatárig tartó mintegy 4,51 km hosszú 2x1 sávos szakaszra. A projekt célja a települések elkerülése m…

Tovább

6239 j. Györköny – Bikács közötti összekötő út megvalósítása

A 6239 j. Györköny - Bikács összekötő út megvalósítása az 6236. j. összekötő út és a kapcsolódó fejlesztésként megvalósuló 6240. j .összekötő út között. Részben meglévő, részben új nyomvonalon vezetett, összesen 5 km hosszú, 2×1 sávos országos közút megvalósítása.

Tovább