Sopron megközelítése, M85 autóút Nagylózs – Sopron-kelet szakasz megvalósítása a Nagycenki Üzemmérnökséggel

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna II. – Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása 4 részben. 3. rész: M85 autóút Nagylózs – Sopron-kelet (67+200 – 82+600 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények, illetve a Nagycenki Üzemmérnökség kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 21 db mű…

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Fertőendréd csomópont – Nagylózs közötti szakasz megvalósítása

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna II. – Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása 4 részben. 2. rész: M85 autóút Fertőendréd csomópont - Nagylózs (51+600 – 67+200 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 17 db műtárgy, 1 pár egyszerű pihe…

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna-nyugat – Fertőendréd csomópont közötti szakasz megvalósítása

M85 autóút Csorna II. - Sopron-kelet - Fertőrákos csomópont közötti szakasz kivitelezése 4 részben. 1. rész: M85 autóút Csorna-nyugat – Fertőendréd csomópont (31+550 – 51+600 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 18 db műtárgy, melyből az egyik egy vadátjáró, 1 pár…

Tovább

M4 Abony (Kelet) – Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakasz (Szolnok északi elkerülő) megvalósítása új Tisza-híd megépítésével

A projekt az M4 gyorsforgalmi út Abony (Kelet) – Törökszentmiklós (Nyugat) csomópontok közötti szakaszon valósul meg, mintegy 27,1 km hosszon. A kivitelezés keretében 4 db különszintű csomópont (Abony (Kelet) csomópont, 32. sz. főúti csomópont, a 3225 j. út csomópontja és a Törökszentmiklós (Nyugat) csomópont), valamint számos műtárgy kerül megépítésre, melyek közül kiemelendők a Tisza-híd (…

Tovább

Eger megközelítés M25 Déli ütem megvalósítása (1. építési (déli) szakasz kivitelezése)

A projekt tartalmának bemutatása: A teljes M25 autóút ütemezett kivitelezéssel valósul meg. Ennek része a Déli ütem megvalósítása, két építési szakaszban. A déli ütem déli szakasza az M3 autópálya és a 3 sz. főút új különszintű csomópontjáig tartó szakasz, ahol a déli ütem déli szakasza csatlakozik a déli ütem északi szakaszához. A déli ütem déli szakasza mintegy 7 km hosszon, új nyomv…

Tovább

M3 gyorsforgalmi út Vásárosnamény (M3-M34 gyorsforgalmi út elválási csomópont) – Beregdaróc (országhatár) közötti szakasz 2×2 sávos autópályává fejleszthető autóút kiépítésének előkészítése

A projekt része a TEN-T gerinchálózatnak, (korábbi nevén az V. sz. Páneurópai folyosónak) és az Európai törzshálózatnak (core network), így a folyosó részeként jelentős a nemzetközi úthálózatban betöltött szerepe. A projekt az EU-n belül a legkeletebbre eljutó kelet-nyugati korridor. Nemzetközi szerepén kívül a projekt Szabolcs-Szatmár-Bereg megye településeinek biztosítja a nagytérségi kapcsol…

Tovább

M86 gyorsforgalmi út Szombathely – Csorna szakaszhoz kapcsolódó „VÁMOSCSALÁD” tengelyterhelés- és össztömegmérő állomással kombinált egyszerű pihenőhely és „RÁBAKÖZ” komplex pihenőhely építése

Az M86-os autóút Szombathely-Csorna kb. 65 km-es szakaszán épült meg Vámoscsalád térségében a pálya mindkét oldalán az össztömeg-, és  tengelysúlymérő állomás, egyszerű pihenőhellyel kiegészítve. Sopronnémeti térségében, szintén a pálya mindkét oldalán korszerű komplex pihenőhely létesült, amely lehetőséget biztosít a későbbiekben megépülő üzemanyagtöltő állomások kiépítésére. Mindkét pihenő…

Tovább

Szolnok megközelítése M4 M0-Cegléd közötti szakasz (II. építési ütem M4 gyorsforgalmi út Albertirsa-Cegléd közötti szakasz kivitelezése)

14,4 km autóút építése, a szakaszon megvalósul a meglévő 2x2 sáv felújítása 3,4 km-en, és a meglévő 2x1 sáv bővítése, átépítése 2x2 sávos gyorsforgalmi úttá 11 km-en. A korona szélessége 26,60 m, amely távlati autópálya keresztmetszetnek felel meg. Az üzemi sáv (leállósáv) mechanikai stabilizációból (zúzottkőből) épül. A szakaszon 4 új különszintű csomópont (46124 j. úti, Üdülői úti, 3116 j. …

Tovább

Szolnok megközelítése M4 M0-Cegléd közötti szakasz (I. építési ütem: M4 gyorsforgalmi út Üllő-Albertirsa közötti szakasz kivitelezése)

Mintegy 30 km autóút építése, amelyből új nyomvonalú pályaként 29 km épül, és 1 km hosszan a meglévő 2x1 sávos szakasz 2x2 sávossá történő bővítése valósul meg. A korona szélessége 26,60 m, amely távlati autópálya keresztmetszet. Az üzemi sáv (leállósáv) mechanikai stabilizációból (zúzottkőből) épül. A szakaszon 5 új különszintű csomópont (4603 j. úti, 3111 j. úti, 3112 j. úti, 4606 j. úti, 40…

Tovább

M4 autópálya Berettyóújfalu – Nagykereki országhatár közötti szakasz megvalósítása Berettyóújfalu – 47. sz. főút (2+550-5+500)

2,95 km hosszú 2x2 forgalmi sávos autópálya épült. 1 db mérnökségi telep, 1 db autópálya rendőrség, 1 db különszintű csomópont, valamint 3 db műtárgy épült meg, a szükséges közmű építéssel és kiváltással együtt. Projekt címe: M4 Berettyóújfalu–Nagykereki (országhatár) közötti szakasz megvalósítása Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00018 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Tá…

Tovább