M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: M1 autópálya Budapest (M0) – Bicske-Nyugat (16+224 – 39+200 km sz.) közötti szakasz kapacitásbővítése

Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Bicske-Nyugat csomópontig. A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével. A projekt az alábbi főbb elemeket tartalmazza: 1 db új kül…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M44 Szentkirály- Lakitelek

A szakaszon 4,6 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, 2 híddal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Lakitelek- Tiszakürt szakaszához. A nyomvonal a szakasz elején keresztezi a Peitsik-eret, illetve a 4623 j. Szentkirály-Tiszakécske összekötő utat. A keresztezésnél egy komplex pihenővel kombinált külön szintű csomópont kerül ki…

Tovább

Az M2 autóút 26+692 km szelvényben új félcsomópont megvalósítása

Göd térségében az M2 autóúton 1 db Budapest irányú kapcsolatokat biztosító különszintű félcsomópont előkészítése és megvalósítása az M2 autóút felett meglévő műtárgy felhasználásával. A különszintű csomópont részeként 2 db körforgalmú csomópont is megvalósításra kerül a kapcsolódó egyéb munkákkal együtt.

Tovább

M0 autóút kiegészítő munkái- szakaszolt projekt- Zajvédelmi beruházások megvalósítása az M0 déli szektor 9+345-11+517 km szelvények között

Projekt címe:M0 autóút kiegészítő munkái Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00014 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege:   3 266 643 750 Ft Támogatás mértéke:  100 % Projekt  befejezési dátuma: 2019. szeptember 1. Az M0-M6 autópálya csomópont lehajtó ága mellett 287 m hosszan, az M0 ap- 7 sz. főúti csomópont lehajtó ágai mellett összesen 637 m hosszan megépült  zajár…

Tovább

M3-M35 autópálya, görbeházi csomópont fejlesztése

Az M3-M35 autópályák elválási csomópontjában a Nyíregyháza-Debrecen („C” ág) és a Debrecen-Nyíregyháza („D” ág) irányú forgalom csomóponti összekötő ágainak, továbbá az M35 autópálya 3+070 km szelvény környezetében 1 db üzemi fordulónak a megvalósítása.    

Tovább

Szeged- Debrecen közötti 2×2 sávos közúti kapcsolat kialakításának előkészítése

Jelenleg Szeged és Debrecen 2x2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata van folyamatban. E feladat magában foglalja döntés-előkészítő tanulmány, környezetvédelmi hatásvizsgálat, tanulmányterv, költség haszon vizsgálat, közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítését, ill. a környezetvédelmi engedély megszerzését. A tanulmányterv egyik fő célja Szeged és Debrecen között…

Tovább

M76 autóút M7 autópálya Holládi csomópont és Balatonszentgyörgy közötti szakasz megvalósítása

A kedvezményezett neve: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság,  M76 gyorsút I. ütemének megépítése az M7 autópálya Holládi csomópont és Balatonszentgyörgy szakaszon Az M7 autópálya Holládi csomópontjától indulva Balatonszentgyörgy elkerülésével új autóút kerül megvalósításra. Tervezési sebesség: 110 km/h, koronaszélesség: 20,5 m, fizikai elválasztással. A…

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna II. – Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása 4 részben. 4. rész: M85 autóút Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont (82+600 – 89+000 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 7 db műtárgy és 2 db különszint…

Tovább