Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Bicske-Nyugat csomópontig. A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével. A projekt az alábbi főbb elemeket tartalmazza: 1 db új kül…
A szakaszon 4,6 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, 2 híddal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Lakitelek- Tiszakürt szakaszához. A nyomvonal a szakasz elején keresztezi a Peitsik-eret, illetve a 4623 j. Szentkirály-Tiszakécske összekötő utat. A keresztezésnél egy komplex pihenővel kombinált külön szintű csomópont kerül ki…
Göd térségében az M2 autóúton 1 db Budapest irányú kapcsolatokat biztosító különszintű félcsomópont előkészítése és megvalósítása az M2 autóút felett meglévő műtárgy felhasználásával. A különszintű csomópont részeként 2 db körforgalmú csomópont is megvalósításra kerül a kapcsolódó egyéb munkákkal együtt.
Projekt címe:M0 autóút kiegészítő munkái Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00014 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege: 3 266 643 750 Ft Támogatás mértéke: 100 % Projekt befejezési dátuma: 2019. szeptember 1. Az M0-M6 autópálya csomópont lehajtó ága mellett 287 m hosszan, az M0 ap- 7 sz. főúti csomópont lehajtó ágai mellett összesen 637 m hosszan megépült zajár…
Az M3-M35 autópályák elválási csomópontjában a Nyíregyháza-Debrecen („C” ág) és a Debrecen-Nyíregyháza („D” ág) irányú forgalom csomóponti összekötő ágainak, továbbá az M35 autópálya 3+070 km szelvény környezetében 1 db üzemi fordulónak a megvalósítása.
Jelenleg Szeged és Debrecen 2x2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata van folyamatban. E feladat magában foglalja döntés-előkészítő tanulmány, környezetvédelmi hatásvizsgálat, tanulmányterv, költség haszon vizsgálat, közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítését, ill. a környezetvédelmi engedély megszerzését. A tanulmányterv egyik fő célja Szeged és Debrecen között…
Tervezetten, az M3 gyorsforgalmi út 53+442 km szelvényében, amely a 2111. j. út keresztezésének szelvénye, új különszintű csomópont létesül. Az új autópálya csomópont egy csak Budapest irányt kiszolgáló "félrombusz" csomópont. A csomóponti ágak a 2111. j. meglévő útburkolathoz csatlakoznak és azzal "T" szintbeni csomópontot alkotnak.
Az M76 autóút Balatonszentgyörgyi szakaszához folytatásaként 110km/h tervezési sebességgel 20,50m koronaszélességgel vasutat és a 71. sz. főutat külön szintben keresztező autóút szakasz.
A kedvezményezett neve: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság, M76 gyorsút I. ütemének megépítése az M7 autópálya Holládi csomópont és Balatonszentgyörgy szakaszon Az M7 autópálya Holládi csomópontjától indulva Balatonszentgyörgy elkerülésével új autóút kerül megvalósításra. Tervezési sebesség: 110 km/h, koronaszélesség: 20,5 m, fizikai elválasztással. A…
Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna II. – Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása 4 részben. 4. rész: M85 autóút Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont (82+600 – 89+000 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 7 db műtárgy és 2 db különszint…