M86 autóút Körmend (M80) – Szombathely-Zanat kelet közötti szakasz tanulmányterve, környezeti hatástanulmánya, valamint engedélyezési tervdokumentációja elkészült. A környezetvédelmi engedély, továbbá építési engedély rendelkezésre áll.
A Szombathely és Kőszeg közötti közúti kapcsolat Szombathelytől a magyar-osztrák országhatárig tartó szakasza két részre osztható fel az alábbiak szerint: Szombathely és Kőszeg közötti 13,58 km hosszú 2x2 sávos szakaszra fizikai elválasztással, valamint Kőszeget keletről elkerülő és az országhatárig tartó mintegy 4,51 km hosszú 2x1 sávos szakaszra. A projekt célja a települések elkerülése m…
Az M85 autóút Fertőrákos csomópont - Sopron országhatár szakasz tartalmazza a 4,12 km hosszú 2x2 sávos gyorsforgalmi út (89+000 – 93+119 km sz. között), illetve a 93+119 km szelvénytől 2*2 sávos szintbeni irányított áthaladású körforgalom megépítését, mely a 84. számú főút 127+093 km szelvényébe, a jelenleg is 2x2 sávos főútba köt be. Az autóút leállósáv nélkül 24,60 m-es koronaszélességgel ker…
A szakasz hossza 65 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, az alábbi paraméterekkel: koronaszélesség 20 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: két db kétoldali egyszerű és két db kétoldali komplex pihenőhely, műtárgyak száma 27 db, valamint 6 db csomópont tervezése is fe…
A projekt az M1 autópálya Hegyeshalom csomópont és az országhatár közötti 1,5 km hosszúságú szakaszon – beleértve a hegyeshalmi határátkelőhely területét – a közúti forgalom akadálymentes közlekedésének biztosítását tartalmazza, 2x2 forgalmi sávon, legalább 110 km/h sebességgel. A projekt részét képezik a környezetvédelmi munkarészek és az engedélyezési tervek elkészítése és a szükséges engedél…
A gyorsforgalmi úton, Nemesrádó község közigazgatási területén kerülne kialakításra a szakasz üzemeltetését és fenntartását biztosító kombinált Autópálya Mérnökség.
A szakasz hossza 29,5 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, a következő paraméterekkel: koronaszélesség 20,0 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3,0 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények szükség szerinti ellenőrzési pontok, érintett közművek, kettő különszintű csomópont, két pár egyszerű pihenőhely, 19 db h…
Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya – Dunaújváros (M6) csomópont közötti, illetve a Dunavecse – Kecskemét (M5) közötti szakaszán egységesen 2x2 sávos autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út előkészítése van folyamatban, 20 m széles koronaszélességgel, elválasztó sávval. Ezzel megvalósul a dunaújvárosi Pentele híd tervezett funkciója is, mellyel összeköti a kelet-nyugati országrészeket is. …
A projekt az M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár szakasz 2x1 sávos építéséhez kapcsolódó, annak megvalósulását követő üzemeletetési feladatok ellátását szolgáló új mérnökségi telep létesítését jelenti. A projekt előkészítése (tervezés, engedélyezés, területszerzés) befejeződött.
M1 autópálya meglévő 2x2 sávosról 2x3 sávosra bővítés fejlesztése Budapest és Győr között - 2. szakasz: Tatabánya-Újváros - Győr (M19) csomópontok között. A szakasz fejlesztéséhez kapcsolódik a Magyar Közút NZrt. Komáromi Üzemmérnökség bővítése, és egy új autópálya rendőrségi épület megvalósítása is.