Az autósok dinamikusabban, a gyalogosok és kerékpárosok pedig biztonságosabban haladhatnak a ma átadott új, Orosházi úti közúti felüljárón. Békés megye első ferdekábeles hídjának avatásán Vantara Gyula, a térség országgyűlési képviselője, megyei fejlesztési biztos kiemelte: olyan felüljáróval gazdagodott a város, amely Békéscsaba városképét a következő évtizedekre meghatározza

atadtak-az-oroshazi-uti-feluljarot

A megújult főúton kényelmesebb és biztonságosabb, az átépült turbó körforgalomban pedig dinamikusabb a haladás. Az 5. sz. főút megerősített szakaszának ünnepélyes átadásán Becsey Zsolt, az NFM helyettes államtitkára kiemelte: újabb lépés történt a környék közlekedésbiztonságának javítása érdekében

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. uniós források segítségével, a „Balesetveszélyes csomópontok átépítése” projekt keretén belül átépítette a szekszárdi, 56. sz. főút - 5112. számú összekötő út - Palánki út körforgalmi csomópontot. Az új körforgalmú csomópont átadása kapcsán rendezett sajtótájékoztatón részt vett Horváth István országgyűlési képviselő, Ács Rezső Szekszárd polgármestere és Kardos Gábor, a NIF Zrt. műszaki igazgatója

Az M0 útgyűrű Keleti szektor 4. számú főút – M3 autópálya közötti szakasza a 2005 – 2008. években épült. A forgalomba helyezést követő időszakban – környezetvédelmi előírások alapján – végzett zajmérések helyenként határérték közeli, illetve határérték feletti eredményt mutattak ki. A zajvédelmi szakértők az előzetes számításoknál nagyobb tehergépjármű forgalom kialakulásával indokolták a mérési eredményeket, továbbá […]

Tovább

Az M9 autóút az országon belüli kelet-nyugati kapcsolatok egyik jelentős gyorsforgalmi útja. Az M9 gyorsforgalmi út hálózati szerepe az új szekszárdi-híd megépítésével meghatározó jelentőségű, nemcsak a térség forgalmát, hanem Dél-Magyarországot illetően is. Keleti irányban az M5 autópályához, nyugati irányban Szekszárd, Bonyhád, Dombóvár, Nagykanizsa összekötésével az M7 autópályához, kapcsolódik így a Dunántúl és az Alföld déli […]

Tovább

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. elvégezte a 76.sz. főút fejlesztésével kapcsolatos előkészítő munkálatokat. A kivitelezéshez szükséges építési engedélyt megszereztük, a nyomvonal mellett a szükséges területek is rendelkezésre állnak. Az előkészítés 85% uniós és 15% hazai forrás felhasználásával valósult meg.

A szakasz 3,9 km hosszúságú, meghatározó része az M0, Északi Duna-híd. A Megyeri híd, a maga 1 862 méterével hazánk leghosszabb folyami hídja, amely öt, egymáshoz kapcsolódó hídszerkezetből áll, áthidalva a Duna mindkét ágát és a Szentendrei-sziget déli részét. Az útszakasz 2×2 forgalmi sávos leállósávval, a híd teljes hosszban 2×3 sáv átvezetésére alkalmas keresztmetszettel épült. […]

Tovább

Elkészült a megvalósíthatósági tanulmány, a tervező elvégezte az élővilág felmérését a tervezett nyomvonalon. A környezeti határtanulmány 2015. novemberében szintén elkészült. A tanulmány a műszaki tartalom szerint 20,5 km hosszú útszakasz nyomvonalát vizsgálta. A dokumentációt az UTIBER Kft készítette, nettó 43,6 millió forint értékben.

Tovább